Kroon Hulpverlening

Een heel fijn en persoonlijk bedrijf. Zo maak ik het nog maar weinig mee. Luca bedankt voor het meedenken en dat ik altijd met alle vragen bij je terrecht kon/kan. Een auto leasen is best spannend... Een heel fijn en persoonlijk bedrijf. Zo maak ik het nog maar weinig mee. Luca bedankt voor het meedenken en dat ik altijd met alle vragen bij je terrecht kon/kan. Een auto leasen is best spannend en begrijpen jullie dit ook. Ik zal jullie als maatschappij zeker aanraden en ben ik van nature best een Pietje precies als het om klandizie gaat. Top

Roos

Super vriendelijk, snel een top beleving

Cashparant solutions

Zeer prettig, vlot en vooral transparant

Joel/Akutei Logistics

Top, heel snel en transparant gehandeld ben helemaal tevreden, Thanks naar Luca

Amy

Wij zijn door Luca geholpen om de financiering rond te krijgen. Wat een uitstekende communicatie vanuit hun kant, erg informatief en alles was duidelijk uitgelegd. Het is echt een aanrader!

Nieuwenhuis

Onlangs een lening nodig voor een auto ,
In minder dan een week hebben wij het geld al op de bank.
Onlangs een lening nodig voor een auto ,
In minder dan een week hebben wij het geld al op de bank.
Wij zijn zeer goed en snel geholpen mails werden binnen 5 min beantwoord, en was er het 1 en ander onduidelijk dan was er al snel telefonisch contact!

Tamoko tattoo

Fantastische service en snel kunnen handelen, super blij met inlease auto’s.

Amstré montage

Zeer snelle service en duidelijke taal! Kortom perfect verlopen!

JWH PUBLISHING & DESIGN

Geweldige begeleiding en afwerking

Jordy Velder

Heel goed en snel geholpen! Ik kon snel op pad met mijn nieuwe auto. Nogmaals bedankt voor de goede service.