Fatfreezz

Zeer professioneel en ze weten waar ze het over hebben. Vanaf het eerste contact, tot aan de aanschaf van de auto hebben ze ons constant begeleid en geadviseerd. Zeer snel gehandeld, transparante... Zeer professioneel en ze weten waar ze het over hebben. Vanaf het eerste contact, tot aan de aanschaf van de auto hebben ze ons constant begeleid en geadviseerd. Zeer snel gehandeld, transparante communicatie, makkelijk te bereiken per mail, whatsapp en telefonisch. Kortom alles wat je nodig hebt! Wij zijn zeer tevreden en zullen in de toekomst zeker terug komen!

bb spijk in en verkoop

Dit is echt een top bedrijf, perfecte service denken heel goed met je mee. Aan onze kant ging niet alles vanzelf, maar de leasemaatschappij en het autobedrijf hebben goed samengewerkt om alles... Dit is echt een top bedrijf, perfecte service denken heel goed met je mee. Aan onze kant ging niet alles vanzelf, maar de leasemaatschappij en het autobedrijf hebben goed samengewerkt om alles perfect te laten verlopen. Wij zijn blij dat we dit bedrijf hebben gekozen, super tevreden. Bedankt voor alles.

Kai

Snel, duidelijk en meedenkend

Asmaz / AS multidiensten

Top bedrijf. Beveel iedereen aan om eerst met hun contact op te nemen voor ergens anders te gaan. Ze denken met je mee om een passend aanbod te creëren.

Bloemsierkunst Erica vof Oosterhout

Positief

Boerenjongens

Alles was super snel geregeld, erg fijn geholpen!

Jonathan Allround

Ontzettend fijne samenwerking gehad met mijn contactpersoon, op het eerste moment van contact een erg prettige kennismaking.

Al mijn vragen zijn altijd beantwoord met extra handige tips,...

Al mijn vragen zijn altijd beantwoord met extra handige tips, ik zou mijn contact persoon omschrijven als: accuraat, behulpzaam, klantvriendelijk, en doelgericht.

Of dit mijn keuze van de aankoop van mijn auto heeft beïnvloed? 95%...zeker weten!

Voor in de toekomst zou ik het erg prettig vinden om het contact te onderhouden voor een volgende aankoop.

Groet

Jonathan Jongkees

LuPel

Prima, duidelijk verhaal

Argo360

Snel, efficiënt en hulpvaardig.

Send-Solution

Van begin tot eind een uitstekende service gehad van Mehmet. Altijd direct bereikbaar, transparant en eerlijk geweest mbt de financial lease! Tot de volgende samenwerking Mehmet. Bedankt nogmaals... Van begin tot eind een uitstekende service gehad van Mehmet. Altijd direct bereikbaar, transparant en eerlijk geweest mbt de financial lease! Tot de volgende samenwerking Mehmet. Bedankt nogmaals voor de service.