P & J Montage

Prettig contact gehad vanaf het 1e moment.
Luisteren goed naar de wensen van de klant.
Zelf contact gehad met Mehmet,
En ja wat zal ik over hem zeggen ?
In 1 woord, TOP...
Prettig contact gehad vanaf het 1e moment.
Luisteren goed naar de wensen van de klant.
Zelf contact gehad met Mehmet,
En ja wat zal ik over hem zeggen ?
In 1 woord, TOP vent!!
Haalt t onderste uit de kan voor je.
Kortom gewoon een goed bedrijf..
#rangerover.

Irini Poupaki

Top Service

Ruben van Maurik

Top service, zeer snel schakelen en goed bereikbaar! Wederom dank Mehmet voor de goede service?

Mkc grond & Kabeldiensten

Zeker een aanrader voor iedereen!!
Zeker een aanrader voor iedereen!!
Ik ben duidelijk en heel vriendelijk geholpen. Alles ging heel snel en vlot. Je weet waar je aan toe bent en krijgt geen valse hoop. Binnen 4 dagen mocht ik in mijn droomauto rijden en dat alles dankzij deze top bedrijf. Zeker 5 sterren waard.

Oudshoorn dienstverlening

Zeer goede service, direct persoonlijk contact en daarbij duidelijke uitleg over de mogelijkheden die er zijn.

Bert

Inmiddels meer dan 10 jaar klant ,altijd direct kordaat en zorgvuldig geholpen door mijn vaste contactpersoon.

Bekdur transport

Goed geholpen

Fijne ervaring en zeer klant vriendelijk

Raymond de Reus R.P.M. BV

Ik was zeer prettig verrast door de uiterst vriendelijke, correcte en zeer zorgvuldige benadering van de medewerkers.
Zeker Mehmed die direct vanaf het begin blijk gaf van verstand van zaken en...
Zeker Mehmed die direct vanaf het begin blijk gaf van verstand van zaken en een wil om dat ook te gebruiken.