Julian

Top bedrijf! Het contact verliep soepel en snel en er werd goed meegedacht met wat ik wou. Uiteindelijk tot een goede deal gekomen, dankzij Luca. Ik ben heel tevreden en kan dit bedrijf iedereen... Top bedrijf! Het contact verliep soepel en snel en er werd goed meegedacht met wat ik wou. Uiteindelijk tot een goede deal gekomen, dankzij Luca. Ik ben heel tevreden en kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Taci Yellowcap

Uitstekend!!! het contact wat ik met Luca had was zeer goed. Hij heeft me super goed geholpen. Ondanks twijfels van mijn kant iedere keer heb ik mede door Luca zijn inspanning uit eindelijk de... Uitstekend!!! het contact wat ik met Luca had was zeer goed. Hij heeft me super goed geholpen. Ondanks twijfels van mijn kant iedere keer heb ik mede door Luca zijn inspanning uit eindelijk de knoop doorgehakt en over een paar weken kan mijn super bus ophalen.

Merts Administrations

Luca heeft ons fantastisch geholpen, ondanks de feestdagen die ertussen zaten heeft hij onze lease toch snel in orde weten te maken. Top service

Hasan Klussenbedrijf

Top Bedrijf, ze doen hun best 👍

MH Logix

Vriendelijk en zeer snelle afhandeling.

Hondenuitlaatservice FetchNgo

Super! Perfecte service en snelle afhandeling.

André de Vries, Kubus Groningen Zuid

Dennis heeft wederom snel kunnen handelen en de inlossing van de financiering van mijn huidige auto en de financiering op de nieuwe weer super geregeld!

D.Supheert

Zeer klantvriendelijk

L. Iko

Contact persoon: Luca Spanu

Hij is goed bereikbaar, snel en duidelijk met de documentatie & communicatie! Top!