Koen van Aalst / KvA Bouw

Zeer prettig

hoveniersbedrijf bert stevens

Mijn gevoel over jullie interesse voor de belangen van de klant ervoer ik bijzonder positief. Jullie dachten mee om voor ons
de meest gunstigste financiering te contracteren. Ondanks andere...
de meest gunstigste financiering te contracteren. Ondanks andere aanbiedingen waren jullie de meest gunstige partij om verder mee te gaan en daarbij reageerden jullie bijzonder snel.

Hakan

Heel goed geholpen

P Beek

Ik ben heel erg tevreden met de mensen die hier werken. Staan je vriendelijk te woord en helpen je ook snel. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik ze aan andere zeker zou aanraden. Ze denken met... Ik ben heel erg tevreden met de mensen die hier werken. Staan je vriendelijk te woord en helpen je ook snel. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik ze aan andere zeker zou aanraden. Ze denken met je mee naar oplossingen. Bedankt heren.

Johan horneman

Goed geregeld prima service medewerkers denken mee voor de juiste oplossing

Guido

Ik kwam net wat te kort voor mijn droomauto. Via deze weg heb ik snel wat bij kunnen lenen onder goede voorwaarden! Bedankt voor jullie snelle service.

Max Hol

Behulpzaam en vakgericht

J vd Meer

Zeer goede ervaring mee! Goed bereikbaar en zeer adequaat in het nakomen van afspraken.

J.B.Trading /Color-Flow

No nonsens concreet onderhandel/behandel financieringsbedrijf
Voor mensen/ bedrijven die van strikt houden

Verhoef G.J.

Vlot en vakkundig geholpen. Denken goed mee over verschillende opties. Goede communicatie met mij en dealer, bij de aanschaf van een occasion.