HVklus&montage bedrijf

Zeer behulpzaam en duidelijk

Peter

Snelle en correcte behandeling van de aanvraag en de afhandeling ervan.

Van Rosmalen

Alles erg snel en correcht geregeld
Erg goed geholpen!!!!!
En zeer vriendelijk

Ibro Salihovic

Hallo
Hallo
Ik kan alleen goede worden zeggen over hoe jullie zijn omgegaan met mij. Zeer vriendelijk netjes uitleggen op tijd terug bellen in een woord SUPER geregeld vooral Wesley die ik de hele tijd had gesproken. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Nogmaals super . Mvg ibro

Remco Litjens

De financiering was gelukkig heel snel geregeld donderdag eind van de middag besloten de auto te kopen en de volgende ochtend voor de middag was alles geregeld.
Helemaal top en vriendelijk te...
Helemaal top en vriendelijk te woord gestaan

klaas veldhuizen timmerwerk

Vriendelijke benadering en ter zake kundig. snel afgehandeld

Yunus

Goed geholpen zeer blij met het service.

Kruger

Super snelle service!!

Thomas Voogt

Prettige ervaring gehad. Werkt allemaal snel en prettig, ook door de communicatie via WhatsApp.

Persoonlijk vond ik wel dat mijn contactpersoon duidelijk gebrand was op het binnenhalen van een 'deal'.

Ik heb mijn akkoord gegeven maar ik wil graag zelf bepalen wanneer ik mijn handtekening zet en in de gelegenheid ben om iets te printen/scannen.

Verder prima, maar met een eigen bedrijf ben ik niet altijd in de gelegenheid om iets binnen een aantal minuten / uren te doen :)

Heroka BV

Supersnelle afhandeling. Houden rekenschap met speciale wensen voor de afhandeling van de financiering.
Meedenken om tot een juiste financiering te komen. Zeer netjes , oprecht en...
Meedenken om tot een juiste financiering te komen. Zeer netjes , oprecht en vriendelijk bedrijf is mijn ervaring.