castricum services

Super service! snel en duidelijk antwoord, en als het niet meteen duidelijk is wordt het rustig nog eens uitgelegd!

NienDustry

Super snelle en professionele service! Mijn eerste lease auto is een feit!

Super snelle en professionele service! Mijn eerste lease auto is een feit!

Dennis heeft mij goed geholpen en een extra telefoontje om al mijn vragen nog een keer te beantwoorden was ook geen probleem!

Keep it up!

Dirosa Beauty Services

Vriendelijk en alles snel geregeld. Goede contact voor alle vragen. Voor ik het wist was de afspraak rond.

Th.Everink Beheer BV

Mijn ervaring met jullie is tot op heden zeer goed, ik werd door Mehmet netjes geeld en correct geholpen.

Soebhie Logistics B.V.

TOP ervaring , snel gehandeld en alles overzichtelijk en duidelijk!

Necati aksil

Heel goed en snel geregeld 10

Patrick

Vanaf het moment van eerste contact met Mehmet was het gevoel goed en dat heeft hij waargemaakt. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en ons daarna geadviseerd. Vervolgens naar volle... Vanaf het moment van eerste contact met Mehmet was het gevoel goed en dat heeft hij waargemaakt. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en ons daarna geadviseerd. Vervolgens naar volle tevredenheid de financial lease overeenkomst geregeld en begeleid en ons tussendoor steeds op de hoogte te brengen van het verloop. Zou ik dit bedrijf aanraden, zeker! Geen onzin verhalen maar eerlijk en vastberaden hun klanten te willen helpen. Wij zijn hem dan ook zeer dankbaar.

shovelbedrijf kolenbrander

Goede service en goed bereikbaar

Jordy Van den busken

Goede en snelle service

Mijn Kinderopvang

Hoi,

Hoi,

Ik heb eerder zaken gedaan met instanties betreft auto leasen, maar ik moet zeggen dat Dennis mij heel professioneel en direct heeft geholpen. Alles ging snel en duidelijk en zie in de toekomst ons vaker aankloppen bij Dennis en nogmaals bedankt.