MB Agriservice

Goede en snelle afhandeling.

Arno Driesse

Heel fijn contact gehad met Mehmet. Heel tevreden.

Dirk Hek

Zeer snelle en duidelijke service. Echt een aanrader!

Aena Montage

Mijn ervaring met Bank en Geldadvies is uitstekend, na 2 pogingen om een auto te leasen die telkens verkocht werden voordat ik de lease rond kreeg, hebben ze voor mij alles geregeld en zelfs het... Mijn ervaring met Bank en Geldadvies is uitstekend, na 2 pogingen om een auto te leasen die telkens verkocht werden voordat ik de lease rond kreeg, hebben ze voor mij alles geregeld en zelfs het busje voor mij gezocht en alles afgerond, zonder de zorg deze weer werd verkocht. Mijn cijfer 11 uit 10, Dennis en collega's super bedankt

EVE by Rebeca

Afgelopen zaterdag verliefd geworden op een Volkswagen Beetle cabrio van Vermeer Automotive. Voordat ik het wist maandag wist Mehmet van Bank- & Geld met een ontzettend mooi aanbod te komen waardoor... Afgelopen zaterdag verliefd geworden op een Volkswagen Beetle cabrio van Vermeer Automotive. Voordat ik het wist maandag wist Mehmet van Bank- & Geld met een ontzettend mooi aanbod te komen waardoor ik dinsdag de auto kon ophalen. Hele fijne communicatie tussen autodealer, Mehmet en mij. Daarnaast hele snelle, flexibele service en kan ik geen minpunten bedenken. Top!!

Kevin

Super goede en snelle service. Zeker een aanrader!

Nicky

Goede en snelle afwikkeling van de schade en het contact met de verzekeringsmaatschappij. Ook het opnieuw kunnen aanvragen van een leasecontract verliep prettig en vlot. Ik werd regelmatig op de... Goede en snelle afwikkeling van de schade en het contact met de verzekeringsmaatschappij. Ook het opnieuw kunnen aanvragen van een leasecontract verliep prettig en vlot. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de vorderingen en afhandelingen.

Ra work bv

Dennis. Regel het altijd weer goed. Bedankt Dennis.

ATZO Projects

Mijn ervaring zijn tot twee maal toe positief.

Men denkt mee en reageert snel.
Ook het afwikkelen van de bijbehorende overeenkomst verloopt vlotjes.

Marlin timmerwerken

Geweldige dienstverlening van a tot z geregeld alles helder uitgelegd