Ruben

Zeer snel geregeld!

MTK Consultancy.

Contact ging soepel en heel vriendelijk. Dit bedrijf was qua rente bijna 1,00% gunstiger dan mijn huisbankier.

Skoc pedagogische hulpverlening

Ik heb een hele fijne ervaring! Mehmet van bank en geld heeft mij ontzettend goed geholpen met het sluiten van een contract voor een financial lease. Bedankt Mehmet!

Jouwtenue.nl

Denkt mee met de klant en alles was supersnel en netjes geregeld. Binnen een kon ik de nieuwe auto al ophalen.

A. Yavuz

Top! Zeer vriendelijk, klant- en servicegericht!

Sleeve Technology B.V.

Goed en snel

Emiel

Persoonlijke, snelle meedenkers. Hebben interesse in je uitgangspunten en stemmen voorstel daar goed op af. Heel prettige afstemming en opvolging. Proces duidelijk en verliep zeer snel (alles in... Persoonlijke, snelle meedenkers. Hebben interesse in je uitgangspunten en stemmen voorstel daar goed op af. Heel prettige afstemming en opvolging. Proces duidelijk en verliep zeer snel (alles in drie werkdagen rond)

John Moves

Ik werd heel snel geholpen met alles. Persoonlijk contact en klantvriendelijk behandeld. Het kostte mij weinig moeite om alles geregeld te krijgen.

Van Duuren Schilderwerken

Super snel en vooral vriendelijk contact. De aanvraag was snel opgesteld en ingediend en ik stond versteld dat ik de volgende dag al bericht binnen kreeg dat alles klaar en rond was. Top bedrijf!!

Paul Stroo

Mijn ervaring was heel goed, ik stond ervan te kijken hoe snel een financiering geregeld was, binnen 24 uur kon ik mijn auto kopen.