Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Lisa

Super snel verzonden goede producten en super voordelig , vriendelijke mensen werken daar en wordt ook erg snel gereageerd om mijn vragen of e-mails !

Snel verzonden en fatsoenlijk en snel te woord staan !

Mischien zou het fijn zijn bij of voor het afrekenen een opmerking balk te plaatsen , of mischien heb ik elke keer over het hoofd gezien geen idee schelt nog wat e-mailen heen en weer .

Contact opgenomen nadat bleek dat cartridges niet werkten. Dit bleek een probleem veroorzaakt door de fabrikant van de printer. Inktweb kwam met oplossing en het probleem was daarmee opgelost.

Het is een overzichtelijke site. met zeer scherpe prijzen. voor iedereen is er een product..dus de keuze is aan u.

de zeer scherpe prijzen.

Doet wat het zegt en goed verpakt zodat het door de brievenbus past dus hoef je niet thuis de post af te wachten.

Geen, ben dik tevreden

Ik heb mijn ervaring al eerder meegedeeld met de slechtste beoordeling, omdat hum cartridgers niet compatible zijn voor mijn HP Photosmart C4680. Na meerdere pogingen en mailwisselingen die niets...

Reactie Inktweb.nl:

Beste,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Om die reden heb ik uw order er bij gezocht.

Uit uw order heb ik op kunnen maken dat u originele artikelen heeft besteld. Dus het probleem wat u ondervonden heeft is niet te verwijten aan ons huismerk.

Daarnaast heb ik gezien dat er contact is geweest met klantenservice. Op uw laatste mail heeft u geen reactie van ons ontvangen. Onze excuses hiervoor. Om u toch tegemoet te komen, willen wij u een korting aanbieden op ons eigen huismerk.

Mocht u in de toekomst een bestelling bij ons plaatsen, wat ons huismerk betreft, wil ik u verzoeken om te bestellen door contact op te nemen per mail (info@inktweb.nl) of per telefoon (072-5675055). De klantenservice zal u dan voorzien van een korting.

Ik zal hiervan een notitie maken bij uw account.

Met kleurrijke groet,

Inktweb.nl

Annie Rolefes

Op de website stond vermeld dat voor 20.30 besteld, het artikel de volgende dag geleverd zou worden. Helaas moesten we een dag langer wachten. Vonden het jammer, omdat we de batterijen nodig hadden...

Reactie Inktweb.nl:

Beste,

Bedankt voor uw feedback!

Wij zien in uw beoordeling dat u de vrijwel alle onderdelen 1 sterren heeft gegeven. Naar aanleiding daarvan heb ik uw account erbij gezocht, maar trof hier geen klantenservice contactmoment aan.

Uiteraard is het erg vervelend dat u de bestelling een dag later heeft ontvangen dan uw verwachting was, maar u heeft u bestelling geplaatst op een zondag. Op deze dag zijn wij niet werkzaam en sturen daarom dus ook geen bestellingen uit.

Alle bestellingen die geplaatst worden op zaterdag en zondag worden ingepakt en verstuurd op maandag, wat betekend dat u uw pakket uiteindelijk een dag later in huis heeft gekregen.

Met kleurrijke groet,

Inktweb.nl

Kan goedkoper

neeltje jacoba

Prima!

zeer snel met leveren, en verpakking op maat.