Voorheen een keer gebeld voor informatie en tijdens dat gesprek ben ik heel vriendelijk te woord gestaan.

Prettige website en gemakkelijke bestelstappen.

gj vloon

Zeer goed

snelle levering en niet al te duur

haha de inkt patronen die ik gebruikt op voorraad houden ,was poosje niet leverbaar.

Frans Anoniem

No problem with it. Just the french partner of post nl that is a shit

henk aschman

Snelle correcte levering!
Reinigingsset voor printkop Canon. Resultaat/ werking valt nog tegen.

Bijzonder snelle levering!

Gemakkelijke website, goedkoop, vlugge levering. Precies wat ik wil.

Perfect, raad ik aan

J.Bos

Ze leveren een goede Cartridges in mijn geval was dat via Action

Gewoon een goed werkende Cartridge in mijn geval met chip voor de Canon Pixma MP520

Mede dat er word gesproken over moderne chip op Home page ga je er vanuit dat hij er in zit. Duidelijk maar vermelding van inhoud en chip ontbreekt bij de detail pagina van de cartridge.
Aangeven op de site bij welke winkels de cartridges nog meer kunt kopen, helaas heeft de action die voor mijn canon niet meer in het assortiment.

Inkt cartrige

goeie prijs kwaliteit

Prims

Juiste informatie

Ga zo door

Nelly van Deutekom.

Het duurde een aantal keer plaatsen van de inkt voordat mijn printer hem herkende. Maar nu doet hij het goed. Ik hoop dat dit ook zo is als ik de volgende plaats!

Super snel bezorgd. 'S avonds besteld en de volgende middag in huis. Omdat mijn printer eerst de cartridge niet herkende telefonisch kontakt gehad, met een goed advies op een vriendelijk manier!... Super snel bezorgd. 'S avonds besteld en de volgende middag in huis. Omdat mijn printer eerst de cartridge niet herkende telefonisch kontakt gehad, met een goed advies op een vriendelijk manier! Gelijk aanbod nieuwe te sturen. Omdat het hierna bij de volgende poging mijn printer de cartridge wel herkende, heb ik weer gebeld en de vervanging afgezegd.
Ik kan niet anders dan super tevreden zijn.