Ink&Print

Ink&Print Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ink&Print? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company31
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ink&Print met 9.7/10. Gebaseerd op 31 ervaringen.

Sjef deumens
Sjef deumens

Gaarne EXP. DAT OP NAVULLING VAN PRINTERINKT

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na contact met serviceafdeling omtrent problemen met navulling werd het snel opgelost door het toesturen van een nieuw pakket van 4 kleuren..
klasse , dat is kwaliteit. .

Uitstekend (10/10)

Snelle reactie en goed geholpen

n.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deze cartridges zijn een echte aanrader, doen het goed en gaan lang mee!.

Leen

Koop al jaren mijn cartridges bij action voor mijn printer mp 640 ,en deze werken prima en voor een goede prijs..
waarom duurder kopen de int van ink&print zijn prima. nog niet via ink&print gekocht.

Henk
Henk

Prijs kwaliteit Super onovertroffen
Klantenservice zeer vriendelijk snel en professioneel

Geen verbeterpunten.
Andere bedrijven kunnen veel van jullie leren
Ga zo door.
Een dikke 10

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik gebruik al geruime tijd de inktcartridges van ink&print. de cartridges werken zeer goed op mijn canon pixma mg 7550.
de prijs kwaliteit is super. .
ik had vanochtend een mail gestuurd of cleaning cartridges noodzakelijk waren bij een goede werking van de printer..
ik had om 11.00 uur al een bericht van de klantenservice ontvangen..
cleaning cartridges zijn alleen nodig als de printer strepen of bepaalde kleuren niet worden geprint..
in mijn geval niet noodzakelijk omdat de printer perfect werkt op jullie cartridges en omdat ik de printer ook wekelijks gebruik. .
de website is ook zeer overzichtelijk .
vraag en antwoord ook zeer goed .
veel vragen worden al beantwoord op de site. .
alles super een dikke 10.
ga zo door .

WS, Venlo
WS, Venlo

Prima prijs/prestatieverhouding

N.v.t.

Score voor Ink&Print:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deze cartridges doen het tenminste als je ze installeert. en dat voor een hele keurige action prijs.

Uitstekend (10/10)

in geval van een probleem met de cartridges worden er door Ink&Print allerlei oplossingen aangedragen en denk men duidelijk mee met de klant, de reactiesnelheid is bijzonder rap heb dat met gevestigde (merken) leveranciers nog nooit zo positief ervaren en ze zijn bereikbaar, menig merk verstopt zich achter noreply e-mails, zo niet Inkt&Print die zijn aanspreekbaar en reageren positief.

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De cartridges van ink&print zijn prima (in dit geval voor een epson printer) en ondanks het gesputter van de printer fabrikant .
doen de cartridges van inkt&print het prima!.

Frans Vogel
Frans Vogel

Geen ervaringen rechtstreeks met dit bedrijf, wel met de cartridges. Ik heb nog geen overtuigend argument van Canon gelezen waarom ik de originele set moet aanschaffen van ruim 50,00 ten opzichte van deze set van 10.00.
Ze hebben het over het aantal prints van het origineel en de kwaliteit. De printkwaliteit kan ik zelf zien, en de hoeveelheid, zou dit echt factor 5 zijn? Denk zomaar van niet

Verkrijgbaarheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaringen, twee keer een vervangingset cartridges aangeschaft via action.

Adrie

Cartridges van inkandprint zijn echt een aanrader, zo voordelig als bij action koop je ze nergens, en de reinigings cartridges zijn ook prima.

Jaap
Voldoende (6/10)
Jaap

Voordelig , inclusief chips

cartridgelampjes moeten eigenlijk branden.

Score voor Ink&Print:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor €10, -- complete cartridgeset voor mijn canon mp550 gekocht bij aktion, op de vervangset staat inclusief chip. bij de uitleg staat cartridge voor de 2de keer erin zetten. lampjes van de geïnstalleerde cartridges gaan niet branden. de printertest van de mp550, geeft volle vervangen cartridges aan: alles werkt zonder die lampjes.

Wil

Onlangs van jullie de reiniging set ontvangen en uitgevoerd..
printen nu keurig, ook voor foto's op fotopapier.
perfect resultaat en wat een service. voorbeeld voor handelen..
ik ga in ieder geval geen dure inkt meer kopen..

Bedrijfsinformatie

Ink&print cartridges presteren hetzelfde of beter dan een originele cartridge.
Adres
Johan van Hasseltweg 39-J