Gemakkelijke website, goedkoop, vlugge levering. Precies wat ik wil.

Perfect, raad ik aan

J.Bos

Ze leveren een goede Cartridges in mijn geval was dat via Action

Gewoon een goed werkende Cartridge in mijn geval met chip voor de Canon Pixma MP520

Mede dat er word gesproken over moderne chip op Home page ga je er vanuit dat hij er in zit. Duidelijk maar vermelding van inhoud en chip ontbreekt bij de detail pagina van de cartridge.
Aangeven op de site bij welke winkels de cartridges nog meer kunt kopen, helaas heeft de action die voor mijn canon niet meer in het assortiment.

Inkt cartrige

goeie prijs kwaliteit

Prims

Juiste informatie

Ga zo door

Nelly van Deutekom.

Het duurde een aantal keer plaatsen van de inkt voordat mijn printer hem herkende. Maar nu doet hij het goed. Ik hoop dat dit ook zo is als ik de volgende plaats!

Super snel bezorgd. 'S avonds besteld en de volgende middag in huis. Omdat mijn printer eerst de cartridge niet herkende telefonisch kontakt gehad, met een goed advies op een vriendelijk manier!... Super snel bezorgd. 'S avonds besteld en de volgende middag in huis. Omdat mijn printer eerst de cartridge niet herkende telefonisch kontakt gehad, met een goed advies op een vriendelijk manier! Gelijk aanbod nieuwe te sturen. Omdat het hierna bij de volgende poging mijn printer de cartridge wel herkende, heb ik weer gebeld en de vervanging afgezegd.
Ik kan niet anders dan super tevreden zijn.

Goeie service!

Service!

djona

Vlotte levering en niet duur

vooral goedkoop bij anderen vergeleken

nee

vincent

Je suis super content des encres ink&print et j'ai essayé d'autres encres bien plus chères. J'ai une imprimante canon et les résultats sont excellents également pour les photos. J'achète maintenant... Je suis super content des encres ink&print et j'ai essayé d'autres encres bien plus chères. J'ai une imprimante canon et les résultats sont excellents également pour les photos. J'achète maintenant mon imprimante en fonction des encres ink print disponibles chez action. Ce qui est aussi super c'est que la référence est maintenue très longtemps en magasin. Je me demande à quoi servent les cartouches de nettoyage puisque beaucoup d'imprimantes disposent d'une fonction nettoyage,

vitesse de séchage, qualité sur papier photo, consommation pas plus élevée et surtout le rapport qualité/prix

Vendre une fois par an chez action les kits de nettoyage pour les références en magasin si c'est utile