Aldert

Mijn action printcartridge printe lichtgroen ipv geel. Action verwees me door naar Ink&Print en deze stuurden gelijk een goede gele cartridge op. Super!

Demy

Was in het begin erg sceptisch door het gigantische prijsverschil met de originele cartridge. Op aanraden van kennissen dan toch maar gehaald. Tot onze verbazing was er geen verschil met de... Was in het begin erg sceptisch door het gigantische prijsverschil met de originele cartridge. Op aanraden van kennissen dan toch maar gehaald. Tot onze verbazing was er geen verschil met de originele in printkwaliteit, maar wel een zeer groot en positief verschil in de portomonee. :)

Jan Jansen

Ik koop mijn cartridges bij action in Dedemsvaart en mijn ervaring daar is uitstekend
daar liggen de cartridges keurig op merk en nummer in de vakken .

een verkoop verbeterpunt is als de cartridges in vakken bij Action gesorteerd op (merk en nummer)
zouden worden geƩtalleerd .

Ton de Lier

In eerste instantie werkte de zwarte cartridge niet (paste niet dacht ik), maar met behulp van de klantenservice is het toch gelukt. Voor 9,99 bij de Action gekocht en merk geen verschil. Wederom... In eerste instantie werkte de zwarte cartridge niet (paste niet dacht ik), maar met behulp van de klantenservice is het toch gelukt. Voor 9,99 bij de Action gekocht en merk geen verschil. Wederom een prima deal van de Action!!! Prachtige winkel.

Prima service!

Arie

De Cartridges werken probleemloos; geven een uitstekend resultaat.
Ik merk (m.u.v. de prijs :-) geen verschil -in negatieve zin- met cartridges van andere aanbieders.

Op de website miste ik informatie m.b.t. verkooppunten. Om die reden heb ik contact gezocht, waarna ik heel snel een adequaat antwoord kreeg.

R van Dijk

Vele malen goedkoper als het origineel en geen verschil te merken.

J.H.T.Beining

Zeer goed, ik zie bijna geen verschil in de prints, ook als ik foto's print, zeker net zo goed als orgineel.

Een minpuntje: originele xl cartridges heeft 11ml van action print&ink xl heeft 9,8ml.
Ik betaal liever 12% meer voor 12% meer inhoud ivm afval/millieu.(of nog meer inhoud?)

Kim

Ik heb onlangs bij Action het merk ink&print cartridges gekocht. Ik ben onwijs tevreden met de cartridges. Goede kwaliteit printjes en ik kan zelfs foto's ermee afdrukken. Ik wil geen andere... Ik heb onlangs bij Action het merk ink&print cartridges gekocht. Ik ben onwijs tevreden met de cartridges. Goede kwaliteit printjes en ik kan zelfs foto's ermee afdrukken. Ik wil geen andere cartridges meer!