Wil

Onlangs van jullie de reiniging set ontvangen en uitgevoerd.
Printen nu keurig, ook voor foto's op fotopapier
Perfect resultaat en wat een service. Voorbeeld voor handelen.
Ik...
Onlangs van jullie de reiniging set ontvangen en uitgevoerd.
Printen nu keurig, ook voor foto's op fotopapier
Perfect resultaat en wat een service. Voorbeeld voor handelen.
Ik ga in ieder geval GEEN dure inkt meer kopen.

D.de Beer

Snel en goed contact

snelheid en accuraat

R.H. te Hoorn

Wat een uitstekend service!! Bij de ingebruikname van de cartridges in mijn Canon MP620, had ik aanvankelijk een onduidelijke print en daarna in het geheel een blanco print. De cartridges werden wél... Wat een uitstekend service!! Bij de ingebruikname van de cartridges in mijn Canon MP620, had ik aanvankelijk een onduidelijke print en daarna in het geheel een blanco print. De cartridges werden wél herkend door de printer. Na contact gehad te hebben met Karsten International, kreeg ik het advies een gehele interne reinigingsprocedure van de printer uit te voeren. Dit programma bleek onderdeel te zijn van te printer ( via Instellingen ).
Dit bleek dé oplossing van het probleem. De kwaliteit van de printen zijn uitstekend te noemen. Als éxtra service stuurt Karsten mij, geheel onverplicht, kosteloos reinigingscartridges toe om de printer eens extra te reinigen.
Hulde, wat een service!!!

Zeer snelle en uitermate gedegen antwoord op mijn vraagstelling via de e-mail

Cor P.

Problemen met HP ondervonden, maar dit werd keurig uitgelegd en opgelost door Dylan van de klantenservice.
Inkandprint, beschikt over goede inktpatronen. Ik raad iedereen deze patronen aan, kom je er niet uit, neem dan contact op met Dylan van de klantenservice, hij helpt je uitstekend!

Goede service en mooi geprijsd!

Misschien meer afzetkanalen?

N.P. Nolten

Goede service en een luisterend oor voor printproblemen. Ondervond print problemen na actie HP t.a.v. niet eigen merk gerelateerde cartridges. Ink&Print heeft mij hierbij geholpen waarbij bleek dat... Goede service en een luisterend oor voor printproblemen. Ondervond print problemen na actie HP t.a.v. niet eigen merk gerelateerde cartridges. Ink&Print heeft mij hierbij geholpen waarbij bleek dat niet de cartridges maar mijn blijkbaar vervuilde printer de storingen veroorzaakte. Na gebruik van de mij toegezonden reiniging cartridges werkt alles weer perfect.

Service en toezending reiniging cartridges op eigen initiatief.

N.a.v. mijn ervaring geen.

Traut

Einfach genial!

Die Patronen sind einfach klasse. Bei der Kontrolle durch Canon werden sie als Original eingestuft. Ich bin begeistert.

Da kann man nichts verbessern. Wunderbar.

Klacht omtrent cartridges die het wel moesten doen maar het niet deden. Uiteindelijk nieuwe toegestuurd gekregen en deze deden het gelukkig wel.

aktie en reactie! top dus.

Karin

Goede inktpatronen. Geven goede kleuren zonder problemen

Soms uitverkocht bij de Action

fam. van Dijk

Helaas hadden we een lekkende cartridge toen we de cartridges opende. Dit gemeld en meteen een nieuwe blauwe cartridge gekregen.

Snelheid klantenservice