Sjef deumens

Na contact met serviceafdeling omtrent problemen met navulling werd het snel opgelost door het toesturen van een nieuw pakket van 4 kleuren.
Klasse , dat is kwaliteit.

Gaarne EXP. DAT OP NAVULLING VAN PRINTERINKT

Deze cartridges zijn een echte aanrader, doen het goed en gaan lang mee!

Snelle reactie en goed geholpen

n.v.t.

Leen

Koop al jaren mijn cartridges bij Action voor mijn printer Mp 640 ,en deze werken prima en voor een goede prijs.
Waarom duurder kopen de int van INK&Print zijn prima. nog niet via ink&print...
Waarom duurder kopen de int van INK&Print zijn prima. nog niet via ink&print gekocht.

Henk

Ik gebruik al geruime tijd de inktcartridges van Ink&Print. De cartridges werken zeer goed op mijn Canon Pixma MG 7550
De prijs kwaliteit is super.
Ik had vanochtend een mail gestuurd...
De prijs kwaliteit is super.
Ik had vanochtend een mail gestuurd of cleaning cartridges noodzakelijk waren bij een goede werking van de printer.
Ik had om 11.00 uur al een bericht van de klantenservice ontvangen.
Cleaning cartridges zijn alleen nodig als de printer strepen of bepaalde kleuren niet worden geprint.
In mijn geval niet noodzakelijk omdat de printer perfect werkt op jullie cartridges en omdat ik de printer ook wekelijks gebruik.
De website is ook zeer overzichtelijk
Vraag en antwoord ook zeer goed
Veel vragen worden al beantwoord op de site.
Alles super een dikke 10
Ga zo door

Prijs kwaliteit Super onovertroffen
Klantenservice zeer vriendelijk snel en professioneel

Geen verbeterpunten.
Andere bedrijven kunnen veel van jullie leren
Ga zo door.
Een dikke 10

WS, Venlo

Deze cartridges doen het tenminste als je ze installeert. En dat voor een hele keurige Action prijs

Prima prijs/prestatieverhouding

N.v.t.

De cartridges van Ink&Print zijn prima (in dit geval voor een Epson printer) en ondanks het gesputter van de printer fabrikant
doen de cartridges van Inkt&Print het prima!

in geval van een probleem met de cartridges worden er door Ink&Print allerlei oplossingen aangedragen en denk men duidelijk mee met de klant, de reactiesnelheid is bijzonder rap heb dat met... in geval van een probleem met de cartridges worden er door Ink&Print allerlei oplossingen aangedragen en denk men duidelijk mee met de klant, de reactiesnelheid is bijzonder rap heb dat met gevestigde (merken) leveranciers nog nooit zo positief ervaren en ze zijn bereikbaar, menig merk verstopt zich achter noreply e-mails, zo niet Inkt&Print die zijn aanspreekbaar en reageren positief.

nee

Frans Vogel

Goede ervaringen, twee keer een vervangingset cartridges aangeschaft via Action

Geen ervaringen rechtstreeks met dit bedrijf, wel met de cartridges. Ik heb nog geen overtuigend argument van Canon gelezen waarom ik de originele set moet aanschaffen van ruim 50,00 ten opzichte... Geen ervaringen rechtstreeks met dit bedrijf, wel met de cartridges. Ik heb nog geen overtuigend argument van Canon gelezen waarom ik de originele set moet aanschaffen van ruim 50,00 ten opzichte van deze set van 10.00.
Ze hebben het over het aantal prints van het origineel en de kwaliteit. De printkwaliteit kan ik zelf zien, en de hoeveelheid, zou dit echt factor 5 zijn? Denk zomaar van niet

Verkrijgbaarheid

Adrie

Cartridges van Inkandprint zijn echt een aanrader, zo voordelig als bij Action koop je ze nergens, en de reinigings cartridges zijn ook prima.

Jaap

Voor €10, -- complete cartridgeset voor mijn Canon MP550 gekocht bij Aktion, op de vervangset staat inclusief chip. Bij de uitleg staat cartridge voor de 2de keer erin zetten. Lampjes van de... Voor €10, -- complete cartridgeset voor mijn Canon MP550 gekocht bij Aktion, op de vervangset staat inclusief chip. Bij de uitleg staat cartridge voor de 2de keer erin zetten. Lampjes van de geïnstalleerde cartridges gaan niet branden. De printertest van de MP550, geeft volle vervangen cartridges aan: alles werkt zonder die lampjes.

Voordelig , inclusief chips

cartridgelampjes moeten eigenlijk branden.

Wil

Onlangs van jullie de reiniging set ontvangen en uitgevoerd.
Printen nu keurig, ook voor foto's op fotopapier
Perfect resultaat en wat een service. Voorbeeld voor handelen.
Ik...
Onlangs van jullie de reiniging set ontvangen en uitgevoerd.
Printen nu keurig, ook voor foto's op fotopapier
Perfect resultaat en wat een service. Voorbeeld voor handelen.
Ik ga in ieder geval GEEN dure inkt meer kopen.