Leo

Ik koop mijn inkt cartridge bij Action ging jaren prima , maar sinds kort heeft de leverancier van HP printer via mijn computer een virus gestuurd ik kan nu niet meer printen . Mijn vraag is mag dat... Ik koop mijn inkt cartridge bij Action ging jaren prima , maar sinds kort heeft de leverancier van HP printer via mijn computer een virus gestuurd ik kan nu niet meer printen . Mijn vraag is mag dat HP dat doen, het lijkt mijn zo,n ingreep de inbreuk op mijn computer is.? Het type cartridge is Ink&print HP 364 XL . Prijstechnische behoorlijk verschil met originele cartridge van HP leverancier. Ik baal hier wel van. Geen HP printer meer kopen .

Torsten Krasser

Patrone funktioniert nicht bei Epson XP 332. Kann die Firma nicht weiterempfehlen.

Henk Noppen

Cartridges aangekocht bij de Action zijn uitstekend.
Gebruik ze al jaren.

Prima bedrijf, ook prima service
Toen er een cartridge lekte, kreeg ik meteen 2 nieuwe cartridges...
Cartridges aangekocht bij de Action zijn uitstekend.
Gebruik ze al jaren.

Prima bedrijf, ook prima service
Toen er een cartridge lekte, kreeg ik meteen 2 nieuwe cartridges gratis toe gestuurd.
Ook werd ik schadeloos gesteld voor de helft van het aankoopbedrag van mijn schoenen waar een paar druppels op waren gevallen.

Prijs kwaliteit is uitstekend.

Goedkope goede cardridges zowel inkt als reinigings cardridges

Prijs-kwaliteit

Meer soorten printers ondersteunen

Luuk Enschede

Ik haal ze bij de action voor mijn hp5520. Prima cartridges.

Ik moest om verder te kunnen gaan klantvriendelijkheid en reactiesnelheid invullen. Hmm nooit geen contact gehad. Voor deze opties omdat ik ze MOET invullen een 1 ster

Annie Van Brackel

Service impeccable et rapide !! à recommander. Merci

prive

Prima kwaliteit, waar kan ik deze on line bestellen

HenkHoek

Via mail contact gehad over mijn probleem met de printer Epson XP 405.
Mijn is direct vervangende cartridges voor mijn nieuwe printer Epson XP 442 aangeboden.Klasse
Hr Dylan van Heusden...
Via mail contact gehad over mijn probleem met de printer Epson XP 405.
Hr Dylan van Heusden dikke pluim
Dez ena drie dagen ontvangen.

De garantie en service , geweldig goed

Er valt niks te verbeteren, althans voor mijn geval

Slecht.

Bij indienen van klacht wordt binnen 24 uur gereageerd.

Inktcartridge van Inkandprint worden al heel snel door mijn Epson printer als " wordt niet herkend" beschouwd.
Dan is de cartridge niet meer te gebruiken. Ook al heb je slechts 20 pagina's afgedrukt.
Per mail krijg je dan antwoord dat het euvel aan de printer ligt.
Feit is, als je na de cartridge van Inkandprint een originele Epson cartridge gebruikt de printer het doet zoals het hoort.
Goedkoop = duurkoop.

Vrijdag besteld zaterdag geleverd, wat een snelle service