Dominique Kraan

Mijn ervaring was top! Ik werd snel benaderd nadat ik mij had aangemeld. Toen is mij alles duidelijk uitgelegd en heeft Mr. Edi Alija mij verteld hoe wat moet zeggen en wat niet. Hierdoor hebben wij... Mijn ervaring was top! Ik werd snel benaderd nadat ik mij had aangemeld. Toen is mij alles duidelijk uitgelegd en heeft Mr. Edi Alija mij verteld hoe wat moet zeggen en wat niet. Hierdoor hebben wij het gewenste resultaat behaald. Erg blij mee!

Shanti Welling

Super fijn geholpen met het terug krijgen van mijn rijbewijs. Fijne communicatie en ten alle tijde op de hoogte gehouden. Goed voorbereid om gerust de rechtbank in te stappen. Zeker een aanrader!

M linders

M. Linders

Ik dhr linders.
M. Linders

Ik dhr linders.
Ben zeer tevreden over over de werkwijze van EDI ALIJA advocaat in dienst van HAMELEERS ANTONIDES advocaten in Roermond. Hij heeft mij perfect, en zeer professioneel geholpen in het proces om mijn rijbewijs zsm terug te krijgen. Met als resultaat dat ik hem binnen 30 dagen terug heb gekregen!!! Dat in een zeer moeilijke zaak!!! Maar door professionaliteit en goede communicatie is het prima verlopen.. Ben ook zeer te spreken over Mr EDI ALIJA. Hij was zeer duidelijk, en communiceert prima met zijn cliënt over wat hij van hem verwacht te zeggen en hoe te reageren tijdens het behandelen van de zaak bij de rechter. Ik zou daarom ook geen andere partij adviseren dan: HAMELEERS ANTONIDES ADVOCATEN in Roermond. Om u bij te staan om uw rijbewijs zsm terug te krijgen! Al met al ben ik ze zeer dankbaar voor hun snelheid en professionele uitvoering en goede communicatie……. en nu het koppie erbij houden!!!!!

Bedankt namens:
Dhr M linders

Carlos

Dit is een ontzettend goede Heer.
Heel vriendelijk..
Heel goed.en optijd geholpen.

V.L

Ik ben extreem tevreden met de hulp die aan mij verleend is. Edi Alija heeft mij extreem goed gelopen tijdens het proces en weet precies hoe hij alles moet aanpakken. De zaak hebben we zeer positief... Ik ben extreem tevreden met de hulp die aan mij verleend is. Edi Alija heeft mij extreem goed gelopen tijdens het proces en weet precies hoe hij alles moet aanpakken. De zaak hebben we zeer positief afgerond en daar ben ik Edi zeer dankbaar voor!

Boudewijn

Hele goede ervaring gehad met dit bedrijf! Ik werd goed en duidelijk geholpen, ik kreeg zelfs een 06-nummer voor het geval ik nog vragen zou hebben, ook in het weekend (zelfs zondag) hoefde ik nooit... Hele goede ervaring gehad met dit bedrijf! Ik werd goed en duidelijk geholpen, ik kreeg zelfs een 06-nummer voor het geval ik nog vragen zou hebben, ook in het weekend (zelfs zondag) hoefde ik nooit lang te wachten op een antwoord. Ze zijn erg vriendelijk en werken netjes en professioneel. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Lars

Fantastisch bedrijf, heeft me volledig uit de problemen geholpen! Na 1 gesprek van 30 minuten heb ik me rijbewijs heel simpel terug kunnen krijgen.

Jonan Muis

Zeer professioneel. Mijn rijbewijs eerder teruggekregen en het gehele traject attent geholpen.

W R

Ik kreeg de inhoudingstijd te horen, dat was 3 maanden. Gelijk contact op gezocht en binnen 2 weken rijbewijs terug gekregen. Aanrader.

Sanjay raghoenath

Ik ben goed geholpen. Echt een aanrader als je er een potje van hebt gemaakt helpen ze je er bovenop. Ik zal het nooit vergeten.