Lex

Zeer goed, snelle handelingen en goede communicatie

Ayoub

Zeer goede advocaat, die zijn tijd neemt en je alles haarfijn uitlegt. Bekijkt meteen samen met de client wat de mogelijkheden zijn en is hier transparant over. Vervolgens meteen succes behaald door... Zeer goede advocaat, die zijn tijd neemt en je alles haarfijn uitlegt. Bekijkt meteen samen met de client wat de mogelijkheden zijn en is hier transparant over. Vervolgens meteen succes behaald door een onderbouwde bezwaar in te dienen

Youssef

Ben echt tevreden ze hebben me snel geholpen. :):)

Sido Smid

Uitstekend! Goed bereikbaar en zelfs in het weekend staan ze je te woord. Duidelijke antwoorden en begeleiding tijdens het proces en als kers op de taart een goede uitkomst.

Esther

Super geholpen door het advocaten kantoor! Werd door dhr. mr. E. Alija te woord gestaan en heeft het klaagschrift gemaakt. Met een week was het rijbewijs terug ! Super !

Chahid

Namens deze advocatenkantoor heb ik mij rijbewijs binnen 1 week teruggekregen. Echt helemaal top goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Hier ben je zeker op de juiste adres voor de... Namens deze advocatenkantoor heb ik mij rijbewijs binnen 1 week teruggekregen. Echt helemaal top goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Hier ben je zeker op de juiste adres voor de beste adviezen en hulp.

Celmo

Rijbewijs binnen no time terug gekregen, door deze geweldige Advcaat ben er echt blij mee! En ook nog een top tarief!

Theo

Absolute aanrader! Snel en kundig geholpen met het gewenste resultaat tot gevolg. En dat allemaal voor een redelijk prijs. Speciaal woord van dank aan mr. Tom Hameleers!

Dariusz

Geweldige samenwerking! Professionele voorbereiding door dhr. mr. E. Alija van Hameleers Antonides Advocaten. Bedankt!

Kylian

Meteen contact opgenomen en alles word duidelijk uitgelegd. Binnen no time had ik mijn rijbewijs weer terug. Zeker een aanrader!