Nikki

Super! Zijn heel snel bij me terug gekomen, en hebben me van begin tot eind heel goed en deskundigen dig begeleid. Ik had binnen 2 weken mijn rijbewijs terug en ook daarna hele fijn hulp gehad! Kan... Super! Zijn heel snel bij me terug gekomen, en hebben me van begin tot eind heel goed en deskundigen dig begeleid. Ik had binnen 2 weken mijn rijbewijs terug en ook daarna hele fijn hulp gehad! Kan het iedereen aanraden!

Bart Van Eenbergen

Super fijne advocaten kantoor!!! Snelle service en gelijk actie!!! Meedenkend en goede commenicatie zowel via telefoon als via whats app.

Mustafa

Snelle en professionele hulp. Zeer zeker aan te raden!

F.gokce

Helemaal toppie,dikke 10!

Ronald Van Akkeren

Mijn ervaring is zeer positief. De uitleg over het hele proces was duidelijk en ook de snelheid van handelen was uitstekend. De samenwerking heb ik als prettig ervaren en het uiteindelijke resultaat... Mijn ervaring is zeer positief. De uitleg over het hele proces was duidelijk en ook de snelheid van handelen was uitstekend. De samenwerking heb ik als prettig ervaren en het uiteindelijke resultaat zou ik zonder hulp van Mr. Alija niet hebben bereikt.

Ibrahim-bourbatat

Top advocaat goed geholpen door mr E (Edi) Alija
Moest cbr-cursus doen maar uiteindelijk hoef k dat nie te doen dankzij mr Alija. Top advocaat 👏🏼👏🏼

S Koenders

Ze hebben me geholpen met het terugkrijgen van mijn rijbewijs, en door die hulp had ik hem binnen een week alweer terug in plaats van 2 maanden.

Thomas

Hele fijn afhandeling van mijn zaak. Zeer professionele en goede advocaat

M.A.

Domweg flink te hard gereden, maar na ongeveer 2 weken (!) al mijn rijbewijs terug met behulp van dit bedrijf en met name advocaat Edi. Staan open voor vragen zonder meteen geld te rekenen en ik heb... Domweg flink te hard gereden, maar na ongeveer 2 weken (!) al mijn rijbewijs terug met behulp van dit bedrijf en met name advocaat Edi. Staan open voor vragen zonder meteen geld te rekenen en ik heb er altijd duidelijke antwoorden op gekregen! Aanrader dus, zeker als je niet zoveel verdient en dus recht hebt op rechtsbijstand!

van der Ent

Snelle reactie. Goed geholpen