Ard

Ik ben vlot, kundig en prettig geholpen.
Eigenlijk gewoon niks op aan te merken.

Ayoub

Onduidelijke advocaat, wil alleen eigen bijdrage. Schrijft 1 bezwaarschrift, maar informeert je verder niet

Geert S

Dit advocatenkantoor gevonden via Google.
Een schot in de roos mag ik wel zeggen!
Dit advocatenkantoor gevonden via Google.
Een schot in de roos mag ik wel zeggen!
Vanaf het eerste moment van telefonisch contact, tot het uiteenzetten van de procedure en de juridische begeleiding tot aan de rechtzitting wordt je zeer goed geholpen en wordt alles uitvoerig met je besproken.
Dit alles gaat op een zeer aangename manier en in begrijpelijke taal met respect voor de gedagvaarde( ik dus).
In mijn geval was de (mijn) advocaat Joost en dit is een zeer prettig persoon om mee te overleggen en mij tijdens de gang naar de rechtbank te begeleiden.
Alle do’s and dont’s worden uitvoerig besproken zodat je als leek geen domme of stomme dingen gaat zeggen waarvan je zelf dacht dat deze wel zinvol, uitlegbaar of relevant zijn of waren !
Het heeft er voor gezorgd dat de hele rechtszitting uitermate soepel en tevreden is verlopen.
Mijn grote dank aan dit advocatenkantoor!

Timur

Direct contact met een advocaat om advies te krijgen. Eerlijk advies en direct alle informatie. De communicatie ging erg snel en duidelijk. Binnen 4 dagen had ik mijn rijbewijs terug! Aanrader

Sem

Goed en verantwoord geholpen met het terughalen van mijn rijbewijs

Hilbrand Boersma

Uitstekende advocaat! Door Joost Antonides heb ik sneller dan verwacht mijn rijbewijs terug gekregen!

J.B.v.L.

Super geholpen. Na het eerste contact binnen 12 uur teruggebeld, daarna mail ontvangen met uitleg en een vragenlijst. Binnen 10 dagen was het rijbewijs terug. Je moet daarvoor natuurlijk wel zelf... Super geholpen. Na het eerste contact binnen 12 uur teruggebeld, daarna mail ontvangen met uitleg en een vragenlijst. Binnen 10 dagen was het rijbewijs terug. Je moet daarvoor natuurlijk wel zelf zsm het gevraagde opsturen. En de boete zal ook navenant zijn, maar dat heb ik zelf gedaan.

Jaimy borgmeijer

Klantvriendelijk en goed

Mounir

Hele fijne ervaring met vakkundige specialisten op het gebied van rechtspraak. Begeleiden je ook goed in het proces en probeer je zoveel als mogelijk wegwijs te maken.

Michael Schijf

Hele fijne communicatie, duidelijk verteld waar ik aan toe was. Goed uitgelegd hoe de procedure verloopt. Telefonisch heel goed bereikbaar. Goed bijgestaan tijdens de zitting met een positieve... Hele fijne communicatie, duidelijk verteld waar ik aan toe was. Goed uitgelegd hoe de procedure verloopt. Telefonisch heel goed bereikbaar. Goed bijgestaan tijdens de zitting met een positieve afloop. Zeker iemand om aan te raden!!