Kamal

- de ervaring was zeer prettif.
- prettige communicatie
- snelle reactie
- zeer kundig advies
- duidelijke afspraken

Kort gezegd raadt ik iedereen die zich in bepaalde...
- de ervaring was zeer prettif.
- prettige communicatie
- snelle reactie
- zeer kundig advies
- duidelijke afspraken

Kort gezegd raadt ik iedereen die zich in bepaalde situaties bevindt deze meneer aan. Meneer stelt u gerust zonder valse beloftes.

Oubayd

Snel en goed geholpen heb me rijbewijs binnen 7 dagen terug gekregen zeker een aanrader!

Celine Cairo

Ik ben super geholpen door Hameleers en Antonides. Zij hebben mij stap voor stap begeleid met glasheldere communicatie. Het gewenste resultaat is behaald.

GV

Snel en vakkundig geholpen. Binnen 3 dagen mijn rijbewijs terug.

Joost

Fijn bedrijf om mee te werken. Staan altijd klaar om je te helpen, ook buiten de normale werkdagen. Dit heeft me enorm geholpen in m’n zaak over m’n ingevorderd rijbewijs!

Ard

Ik ben vlot, kundig en prettig geholpen.
Eigenlijk gewoon niks op aan te merken.

Ayoub

Onduidelijke advocaat, wil alleen eigen bijdrage. Schrijft 1 bezwaarschrift, maar informeert je verder niet

Geert S

Dit advocatenkantoor gevonden via Google.
Een schot in de roos mag ik wel zeggen!
Dit advocatenkantoor gevonden via Google.
Een schot in de roos mag ik wel zeggen!
Vanaf het eerste moment van telefonisch contact, tot het uiteenzetten van de procedure en de juridische begeleiding tot aan de rechtzitting wordt je zeer goed geholpen en wordt alles uitvoerig met je besproken.
Dit alles gaat op een zeer aangename manier en in begrijpelijke taal met respect voor de gedagvaarde( ik dus).
In mijn geval was de (mijn) advocaat Joost en dit is een zeer prettig persoon om mee te overleggen en mij tijdens de gang naar de rechtbank te begeleiden.
Alle do’s and dont’s worden uitvoerig besproken zodat je als leek geen domme of stomme dingen gaat zeggen waarvan je zelf dacht dat deze wel zinvol, uitlegbaar of relevant zijn of waren !
Het heeft er voor gezorgd dat de hele rechtszitting uitermate soepel en tevreden is verlopen.
Mijn grote dank aan dit advocatenkantoor!

Timur

Direct contact met een advocaat om advies te krijgen. Eerlijk advies en direct alle informatie. De communicatie ging erg snel en duidelijk. Binnen 4 dagen had ik mijn rijbewijs terug! Aanrader

Sem

Goed en verantwoord geholpen met het terughalen van mijn rijbewijs