J.B.v.L.

Super geholpen. Na het eerste contact binnen 12 uur teruggebeld, daarna mail ontvangen met uitleg en een vragenlijst. Binnen 10 dagen was het rijbewijs terug. Je moet daarvoor natuurlijk wel zelf... Super geholpen. Na het eerste contact binnen 12 uur teruggebeld, daarna mail ontvangen met uitleg en een vragenlijst. Binnen 10 dagen was het rijbewijs terug. Je moet daarvoor natuurlijk wel zelf zsm het gevraagde opsturen. En de boete zal ook navenant zijn, maar dat heb ik zelf gedaan.

Jaimy borgmeijer

Klantvriendelijk en goed

Mounir

Hele fijne ervaring met vakkundige specialisten op het gebied van rechtspraak. Begeleiden je ook goed in het proces en probeer je zoveel als mogelijk wegwijs te maken.

Michael Schijf

Hele fijne communicatie, duidelijk verteld waar ik aan toe was. Goed uitgelegd hoe de procedure verloopt. Telefonisch heel goed bereikbaar. Goed bijgestaan tijdens de zitting met een positieve... Hele fijne communicatie, duidelijk verteld waar ik aan toe was. Goed uitgelegd hoe de procedure verloopt. Telefonisch heel goed bereikbaar. Goed bijgestaan tijdens de zitting met een positieve afloop. Zeker iemand om aan te raden!!

Nikki

Super! Zijn heel snel bij me terug gekomen, en hebben me van begin tot eind heel goed en deskundigen dig begeleid. Ik had binnen 2 weken mijn rijbewijs terug en ook daarna hele fijn hulp gehad! Kan... Super! Zijn heel snel bij me terug gekomen, en hebben me van begin tot eind heel goed en deskundigen dig begeleid. Ik had binnen 2 weken mijn rijbewijs terug en ook daarna hele fijn hulp gehad! Kan het iedereen aanraden!

Bart Van Eenbergen

Super fijne advocaten kantoor!!! Snelle service en gelijk actie!!! Meedenkend en goede commenicatie zowel via telefoon als via whats app.

Mustafa

Snelle en professionele hulp. Zeer zeker aan te raden!

F.gokce

Helemaal toppie,dikke 10!

Ronald Van Akkeren

Mijn ervaring is zeer positief. De uitleg over het hele proces was duidelijk en ook de snelheid van handelen was uitstekend. De samenwerking heb ik als prettig ervaren en het uiteindelijke resultaat... Mijn ervaring is zeer positief. De uitleg over het hele proces was duidelijk en ook de snelheid van handelen was uitstekend. De samenwerking heb ik als prettig ervaren en het uiteindelijke resultaat zou ik zonder hulp van Mr. Alija niet hebben bereikt.

Ibrahim-bourbatat

Top advocaat goed geholpen door mr E (Edi) Alija
Moest cbr-cursus doen maar uiteindelijk hoef k dat nie te doen dankzij mr Alija. Top advocaat 👏🏼👏🏼