S Koenders

Ze hebben me geholpen met het terugkrijgen van mijn rijbewijs, en door die hulp had ik hem binnen een week alweer terug in plaats van 2 maanden.

Thomas

Hele fijn afhandeling van mijn zaak. Zeer professionele en goede advocaat

M.A.

Domweg flink te hard gereden, maar na ongeveer 2 weken (!) al mijn rijbewijs terug met behulp van dit bedrijf en met name advocaat Edi. Staan open voor vragen zonder meteen geld te rekenen en ik heb... Domweg flink te hard gereden, maar na ongeveer 2 weken (!) al mijn rijbewijs terug met behulp van dit bedrijf en met name advocaat Edi. Staan open voor vragen zonder meteen geld te rekenen en ik heb er altijd duidelijke antwoorden op gekregen! Aanrader dus, zeker als je niet zoveel verdient en dus recht hebt op rechtsbijstand!

van der Ent

Snelle reactie. Goed geholpen

Herman

Geweldig goede ervaring bij ingevorderd.nl. Rijbewijs binnen 5 dagen terug en voor een absoluut goede prijs!

Mariska van der Bend

Super vriendelijke, en snel geholpen 🙏❤️ EN met veel wijsheid! Kracht, vertrouwen en duidelijkheid!!!
Ben enorm goed geholpen, ik kwam toevallig op deze meneer E.Alija! Als ik eerder van deze meneer had gehoord had dit meer onrecht bespaard🙏 ik zal hem nu iedereen persoonlijke aanraden!!
Ben hem zo dankbaar!! en nogmaals erg dankbaar dat er ook nog echte lieve en fijne mensen bestaan die ook daadwerkelijk echt willen helpen! Vanplaats de zoveel gemene mensen bij cbr, vanuit hun en hun handlangers zo lijkt het echt, zoveel onrecht,bedrog en geldklopperij meegemaakt sinds ik in de handen ben gevallen van het Cbr walgelijk ZO gemeen!! BAH onmenselijk,gewoon zo smerig en verdrietig ze mensen zo leeg proberen te plukken emotioneel en financieel 😪
Extra THANKS FOR DE SUPER HULP VAN deze meneer
💯💯🥳🥳
HEB VEEL respect voor deze meneer DIE HIERTEGEN MET ALLE EERLIJKHEID EN OPRECHTHEID DE MENS WEL WIL HELPEN.. 🙏💯
SUPER BEDANKT!!

Jort

Fijne samenwerking! Bereikbaarheid was top en kreeg snel antwoorden. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de zaak. Dank!

Kevin

Extreem snelle service. 21 feb rijbewijs ingenomen en 28 feb had ik hem alweer in handen. De advocaat die ik had doet zijn uiterste best en staat vrijwel de hele dag klaar. Aardige man die goed en... Extreem snelle service. 21 feb rijbewijs ingenomen en 28 feb had ik hem alweer in handen. De advocaat die ik had doet zijn uiterste best en staat vrijwel de hele dag klaar. Aardige man die goed en duidelijk uitlegt en het hoog-nederlands ook lekker kan vertalen

Aron postma

Super goede ervaring

José Ramon Segura Martinez

Top bedrijf, goed bereikbaar zelf in het weekend, snel en uitstekende kwaliteit levering qua werk. Zeker een aanrader.