Informer

Telina Eenkhoorn

Heel fijn boekhoudprogramma met super hulp

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden!

ciel coenders Make upArtist & Hairstyling

Basis is goed. support en app slecht

Reactie Informer:

Hoi Ciel, jammer dat je ontevreden bent over de service. Je hebt antwoord gekregen op jouw vraag. Het bevalt je alleen niet hoe dit antwoord tot stand komt. Laten we het houden op miscommunicatie.... Hoi Ciel, jammer dat je ontevreden bent over de service. Je hebt antwoord gekregen op jouw vraag. Het bevalt je alleen niet hoe dit antwoord tot stand komt. Laten we het houden op miscommunicatie. Antwoorden kunnen door de ontvanger soms anders worden geïnterpreteerd dan is bedoelt door de verzender. Dat zal hier ook hebben plaatsgevonden.

Good4Good

Eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en allesomvattend. Een aanrader!

Reactie Informer:

Bedankt voor deze fantastische 10!

stichting huisvanlig

Dit bedrijf heeft een hele goede service, ze zijn zeer snel bij het verhelpen van een probleem(pje). Hun boekhoudprogramma werkt trouwens probleemloos en eenvoudig te begrijpen.

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent met de service én het pakket. Hier doen wij het voor!

JT Communicatie

Top geholpen door Rutger

Reactie Informer:

Bedankt voor de complimenten. Ze zullen worden gedeeld met Rutger!

Wendy Fikke, K Montageservices

Zeer fijn systeem, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Reactie Informer:

Mooie woorden en een mooie review. Heel erg bedankt!

DiRXSi

Snel geholpen door Rutger na een probleem met starten van de software

Reactie Informer:

Bedankt voor de complimenten en de 9. De complimenten zullen worden doorgegeven aan Rutger.

AmelaWise

Super!

Bedankt voor de 10!

APS TURBO

Wat een ontwikkeling heeft hier plaats gevonden, wat in het verleden ietwat 'kruiperig' overkwam is deze organisatie omgetoverd in een snelle Turbo organisatie die zijn weerga niet kent. Een... Wat een ontwikkeling heeft hier plaats gevonden, wat in het verleden ietwat 'kruiperig' overkwam is deze organisatie omgetoverd in een snelle Turbo organisatie die zijn weerga niet kent. Een aanrader op gebied van boekhoudertje spelen 2.0...

Reactie Informer:

Wat een fantastische woorden zeg. Heel blij te lezen dat je zo tevreden bent met alles. Bedankt voor de 10!

Stichting Faunawatch

TOP ik ben super goed en snel geholpen door Rutger!

Reactie Informer:

Mooie woorden voor Rutger. De complimenten zullen zijn kant op worden gestuurd. Jou willen we bedanken voor de 10!