Informer

Archiefburo Rooijakkers

Fijn boekhoudpakket. Zeker ook voor een boekhoudleek. Als het even wat minder goed verloopt, hebben ze een prima en snelle servicedesk. Alle lof!

Reactie Informer:

Zeer prettige woorden! Heel erg bedankt voor de 10.

N&M Hoogendoorn

Informer Online is een super gebruikersvriendelijk boekhoudprogramma. Je kan er heel makkelijk mee werken. Ook wanneer je er niet uitkomt, kan je altijd een vraag aan hun stellen via de chat. Je... Informer Online is een super gebruikersvriendelijk boekhoudprogramma. Je kan er heel makkelijk mee werken. Ook wanneer je er niet uitkomt, kan je altijd een vraag aan hun stellen via de chat. Je krijgt binnen een paar minuten antwoord.
Kortom: dit boekhoudprogramma is echt een aanrader!!!

Reactie Informer:

Mooie woorden en heel erg bedankt voor de 9!

Meadow Facilities

Informer heeft mij enorm geholpen met het zelfstandig opzetten van mijn boekhouding. Als je er de tijd voor neemt om je te verdiepen in de verschillende mogelijkheden en waar je wat kan vinden en... Informer heeft mij enorm geholpen met het zelfstandig opzetten van mijn boekhouding. Als je er de tijd voor neemt om je te verdiepen in de verschillende mogelijkheden en waar je wat kan vinden en opmaken is informer een heel gebruiksvriendelijk, makkelijk en overzichtelijk platform! Persoonlijk voel ik ook voldoening bij het doen van mijn eigen administratie omdat ik daardoor de volledige structuur van mijn bedrijf weet en kan monitoren. Als zzp'er raad ik informer zeker te weten aan!

Reactie Informer:

Wat een helden review! Heel erg bedankt voor de mooie woorden over het pakket en de helpdesk. Blij te lezen dat je voldoening haalt uit het zelf doen van je administratie. Daar strijden wij elke dag... Wat een helden review! Heel erg bedankt voor de mooie woorden over het pakket en de helpdesk. Blij te lezen dat je voldoening haalt uit het zelf doen van je administratie. Daar strijden wij elke dag weer voor. En dat wordt nu beloont met een 10!

Care Free Finance

Top service

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 10!

Huis1

Great! Easy to use and very friendly and fast support team.

Reactie Informer:

Thanks for the kind words and the 10!

Trawanten Media

Fijn en compleet boekhoudpakket. Ze reageren snel op vragen en werk er al jaren met veel plezier mee!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 10!

Ad Murck

Informer Online is een prima boekhoudpakket met uitstekende ondersteuning. Met hulp van chat met Ryan werden twee problemen geduldig opgelost. Complimenten.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 10! De complimenten zullen worden doorgegeven aan Ryan.

tsugi woodworks

Hele goede service. Vriendelijk en snel!

Reactie Informer:

Bedankt voor deze positieve woorden en mooie 8!

Ken je Kracht

Prettig en helder

Bedankt voor de 10!

Bureau op Drift

Prettig en mét fijne persoonlijke support als je het nodig hebt. Er zijn veel handige extra modules die je kunt bijbestellen maar het basispakket is voor mij als zzp'er ook al heel compleet.

Reactie Informer:

Mooie woorden over de service. Heel erg bedankt voor de 9!