Informer

InnoFocuz B.V.

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie 5* review!

Alertech B.V.

De eenvoud, overzichtelijkheid en betaalbaarheid waren voor mij de trigger om voor deze boekhoudprogramma te kiezen. Ik werk hier nu al een tijdje mee, en ben er erg tevreden over. Hulp bij vragen... De eenvoud, overzichtelijkheid en betaalbaarheid waren voor mij de trigger om voor deze boekhoudprogramma te kiezen. Ik werk hier nu al een tijdje mee, en ben er erg tevreden over. Hulp bij vragen is ook super geregeld.

Reactie Informer:

Prachtige woorden. Bedankt voor de mooie 5*!

ZZP Service Achterhoek

Als boekhouder werk ik nu zes jaar met Informer Online.
Het programma is betrouwbaar, werkt zeer gemakkelijk en geeft veel overzicht.
De helpdesk staat altijd voor je klaar met raad en...
Als boekhouder werk ik nu zes jaar met Informer Online.
Het programma is betrouwbaar, werkt zeer gemakkelijk en geeft veel overzicht.
De helpdesk staat altijd voor je klaar met raad en daad.
Een echte aanrader!

Reactie Informer:

Geweldige review. Bedankt Nicole!!

Diverse stichtingen en ANBI's

Ik heb het al een aanzienlijk periode gebruikt voor diverse administraties en ben erg tevreden. Het programma bied voldoende mogelijkheden om een geordende en vlotte administratie in bij te houden.... Ik heb het al een aanzienlijk periode gebruikt voor diverse administraties en ben erg tevreden. Het programma bied voldoende mogelijkheden om een geordende en vlotte administratie in bij te houden. De support afdeling is daarbij snel en behulpzaam.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review!

Financieel Geluk / De Financiële Ruimte

Fijn pakket dat veel inzicht kan geven

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review!

Pieter

Top programma!

Bedankt Pieter!

Dalerheugte

Ryan

Bedankt!!

Sjabloonspecialist

De basisversie die ik gebruik is prima geschikt voor het maken van offertes en facturen.
De online-support (chat) is goed, maar heeft soms meer tijd nodig vanwege drukte bij de supportdesk.

Reactie Informer:

Mooie review. Hartelijk dank!!

Makeupboost

Makkelijk, begrijpelijk en zeer volledig boekhoudpakket.
De klantenservice is uitstekend. Je ontvangt binnen een half uur antwoord en wordt zeer goed met alles geholpen.

Een aanrader...
Makkelijk, begrijpelijk en zeer volledig boekhoudpakket.

Een aanrader voor iedereen die zelf graag de eigen administratie wil verzorgen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de fantastische review!

Boosten Administraties

Ik werk al ruim 4 jaar met Informer voor alle klanten van ons administratiekantoor. De medewerkers staan altijd klaar bij vragen. De reactietijd via de chat is laag en het is ook mogelijk om te... Ik werk al ruim 4 jaar met Informer voor alle klanten van ons administratiekantoor. De medewerkers staan altijd klaar bij vragen. De reactietijd via de chat is laag en het is ook mogelijk om te bellen. Ook dan word je snel geholpen. Informer is een fijn programma waar onze klanten goed mee uit de voeten kunnen.

Reactie Informer:

Wat een fijne review. Bedankt!