Informer

Fotograaf Harrie Oude Hampsink

Informer is voor mij het ideale boekhoudpakket. Ik gebruik het voornamelijk voor uitgaande facturatie en het boeken van inkomende facturen. De manier waarop Informer werkt is intuitief, uitgebreide... Informer is voor mij het ideale boekhoudpakket. Ik gebruik het voornamelijk voor uitgaande facturatie en het boeken van inkomende facturen. De manier waarop Informer werkt is intuitief, uitgebreide controle bij invoer op bijvoorbeeld een verkeerde datum. Dit programma is geschreven met de gebruiker in het achterhoofd en maakt het een plezier om mee te werken. Ook de koppeling met de Kamer van Koophandel en de belastingdienst is mega handig. Ik ken geen ander pakket dat zoveel biedt voor een bescheiden bedrag.

Reactie Informer:

Geweldige review! Heel erg leuk te lezen dat je zo happy bent over het pakket en de service. Bedankt voor de 9.

Administratiekantoor Arif

Makkelijke Online Software voor ZZP'er en MKB. Deskundige, snelle en vriendelijke helpdesk medewerkers.

Reactie Informer:

Hele mooie woorden zeg. Bedankt voor de 5*.

P. Haasnoot Management en Advies

Goede boekhoudsoftware, maar vooral goede respons van helpdesk als je eens iets moet weten.
BTW-aangiftes vanuit het programma, bankkoppelingen zijn allemaal goed in orde.
Jammer dat het...
BTW-aangiftes vanuit het programma, bankkoppelingen zijn allemaal goed in orde.
Jammer dat het (nog?) niet mogelijk is als ZZP-er je aangifte inkomstenbelasting met behulp van dit programma te doen. Dat doen sommige andere programma's inmiddels wel.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden, Paul!
Wat een mooie woorden, Paul!
Elke dag werken wij hard aan verbeteringen. Een tijd geleden was er al een proef met de Belastingdienst voor het indienen van de IB aangifte. Dit wordt nu geƫvalueerd. Bedankt voor de mooie 9!

Peter Houben - het Juristenhuys

Compleet boekhoudpakket maar toch erg overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken. Goede en snelle helpdesk voor als je toch nog vragen hebt.

Reactie Informer:

Heel blij te lezen dat je zo tevreden bent. Heel erg bedankt voor de 10!

Barefoot Universe BV

Niet alleen is de online software van Informer gebruikersvriendelijk waar het kan, en gewoon boekhouden waar dat nodig is. De klantenservice is fantastisch! Ryan denkt mee en helpt waar nodig, ook... Niet alleen is de online software van Informer gebruikersvriendelijk waar het kan, en gewoon boekhouden waar dat nodig is. De klantenservice is fantastisch! Ryan denkt mee en helpt waar nodig, ook als dat voorbij de standaarden gaat.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden! De complimenten zullen worden doorgegeven aan Ryan. Bedankt voor de 10.

ICTadmin

Reactie Informer:

Bedankt voor het mooie cijfer!

Mud in May

Bedankt voor de 10!

Mak Groep

Een fijn programma, en mocht je er niet uitkomen een team welke je goed en deskundig te woord staan!

Reactie Informer:

Blij te lezen dat je zo tevreden bent over het programma en de service! Bedankt voor de 10.

J. Veldhuis

PRaktisch, als alles goed ingericht staat, erg makkelijk en snel om mee te werken. De hulp via de chat is in de loop van de tijd vooruit gegaan, top!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 9 en de fantastische woorden!

N. Kieboom betonboringen BV

Goed geholpen met het overzetten van de grootboekrekeningen

Reactie Informer:

Bedankt voor de uiterst mooie woorden. Heel erg bedankt voor de 9.