10/10

Dit is mijn zoveelste lofzang op Informer. Het wordt al bijna ongeloofwaardig šŸ˜. Een kleine hick-up is weer supersnel opgelost. Top!

Reactie Informer:

Wat een heerlijke review Eric. Het hele team vindt het fantastisch te horen dat je zo enthousiast bent!

de sociale boekhouder

2/10

Ik ben boekhouder en was in de eerste jaren van informer nog enthousiast. Inmiddels vind ik de helpdesk zeer verslechterd. Ik krijg reakties die ik niet kan uitvoeren, moet ik vragen om een nieuwe... Ik ben boekhouder en was in de eerste jaren van informer nog enthousiast. Inmiddels vind ik de helpdesk zeer verslechterd. Ik krijg reakties die ik niet kan uitvoeren, moet ik vragen om een nieuwe reaktie, kost mij heel veel tijd. Ze weigeren telefonisch contact uit angst dat mensen over het weer beginnen of dat telefoneren informer veel tijd kost. Nu kost het mij veel tijd, ik dacht dat ik de klant was.
Al een tijdje beveel ik informer niemand meer aan juist vanwege de helpdesk.

Reactie Informer:

Bedankt voor je feedback. Aan jouw naam te zien ben je een boekhouder. Boekhouders kunnen, indien zij gebruik maken van een Accountancyportal, wel degelijk telefonisch contact opnemen. Er is dus... Bedankt voor je feedback. Aan jouw naam te zien ben je een boekhouder. Boekhouders kunnen, indien zij gebruik maken van een Accountancyportal, wel degelijk telefonisch contact opnemen. Er is dus zeker geen angst voor telefonisch contact, maar telefoneren kost de helpdesk inderdaad wel meer tijd. Desondanks hebben wij voor boekhouders en accountants telefonisch support beschikbaar gesteld.
In jouw geval heb jij geen Accountancyportal, waardoor de helpdesk je automatisch ook geen telefonisch support kan bieden. Hecht je erg veel waarde aan telefonisch contact, moet je dus even een Accountancyportal aanmaken.

Mike

10/10