Informer

Acanthis Document Solutions BV

Handig pakket met redelijk wat mogelijkheden en prijstechnisch concurrerend

Bedankt voor de mooie 8!

Janet Figures-IT out

Fijn programma voor kleine administraties (starters, ZZP-er, kleine mkb, verenigingen). Makkelijk in het gebruik en als je met een probleem zit kijkt de helpdesk gelijk met je mee. Zelf als er nog... Fijn programma voor kleine administraties (starters, ZZP-er, kleine mkb, verenigingen). Makkelijk in het gebruik en als je met een probleem zit kijkt de helpdesk gelijk met je mee. Zelf als er nog iets in de achtergrond aangepast moet worden zijn ze bereid met je mee te denken en dit voor jou in te richten.

Reactie Informer:

Hele mooie woorden dit, Janet. Heel erg bedankt. Blij te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor de 9.

Anton Swaneveld / 4Consult BV

Sinds 2002 ben ik een tevreden gebruiker van Informer. Sinds 2016 gebruik ik de online versie.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 8, Anton!

Allison Uitvaartplanner

Bedankt voor de 8!

MLGK-Stichting

Als penningmeester van een Stichting maak ik met veel plezier gebruik van Informer online. De helpdesk werkt snel en is erg behulpzaam.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 9 en de fijne woorden over de helpdesk.

Diverz IT

Al jaren doen wij onze boekhouding in Informer online

Bedankt voor de 8!

Bharte-reizen

Mark heeft ons snel en adequaat geholpen. Ons probleem werd opgelost met een teamview. Anders hadden we misschien nog uren bezig geweest. Bedankt, Mark!

Reactie Informer:

Hele mooie woorden. Bedankt voor de 9. De complimenten zullen worden doorgegeven aan Mark!

Archiefburo Rooijakkers

Fijn boekhoudpakket. Zeker ook voor een boekhoudleek. Als het even wat minder goed verloopt, hebben ze een prima en snelle servicedesk. Alle lof!

Reactie Informer:

Zeer prettige woorden! Heel erg bedankt voor de 10.

N&M Hoogendoorn

Informer Online is een super gebruikersvriendelijk boekhoudprogramma. Je kan er heel makkelijk mee werken. Ook wanneer je er niet uitkomt, kan je altijd een vraag aan hun stellen via de chat. Je... Informer Online is een super gebruikersvriendelijk boekhoudprogramma. Je kan er heel makkelijk mee werken. Ook wanneer je er niet uitkomt, kan je altijd een vraag aan hun stellen via de chat. Je krijgt binnen een paar minuten antwoord.
Kortom: dit boekhoudprogramma is echt een aanrader!!!

Reactie Informer:

Mooie woorden en heel erg bedankt voor de 9!

Meadow Facilities

Informer heeft mij enorm geholpen met het zelfstandig opzetten van mijn boekhouding. Als je er de tijd voor neemt om je te verdiepen in de verschillende mogelijkheden en waar je wat kan vinden en... Informer heeft mij enorm geholpen met het zelfstandig opzetten van mijn boekhouding. Als je er de tijd voor neemt om je te verdiepen in de verschillende mogelijkheden en waar je wat kan vinden en opmaken is informer een heel gebruiksvriendelijk, makkelijk en overzichtelijk platform! Persoonlijk voel ik ook voldoening bij het doen van mijn eigen administratie omdat ik daardoor de volledige structuur van mijn bedrijf weet en kan monitoren. Als zzp'er raad ik informer zeker te weten aan!

Reactie Informer:

Wat een helden review! Heel erg bedankt voor de mooie woorden over het pakket en de helpdesk. Blij te lezen dat je voldoening haalt uit het zelf doen van je administratie. Daar strijden wij elke dag... Wat een helden review! Heel erg bedankt voor de mooie woorden over het pakket en de helpdesk. Blij te lezen dat je voldoening haalt uit het zelf doen van je administratie. Daar strijden wij elke dag weer voor. En dat wordt nu beloont met een 10!