Informer

Gerbrich de Boer EHBO instructeur

Ik gebruik Informer nu al een tijdje en ik vind het heel makkelijk in gebruik en ze zijn snel bereikbaar voor hulp als dat mogelijk is.

De Belastingjurist

Grote stappen gezet

Brandwachtinside

Duidelijk progamma

Adm.kntr. Verschueren

on the Road

Prima contact via chat

Agrolin Advies & Service

Geweldig programma, erg toegankelijk, ook als je weinig boekhoudkundige achtergrond hebt.

Web-H

Slechte website, slim is de software zeker niet
Slechte website, slim is de software zeker niet
Sterker nog maakt veel fouten in BTW en niet herkennen van bankmutaties aan facturen waarbij duidelijk het factuurnummer vermeld staat in de mutatie.

Support chat duurt uren voordat je antwoord hebt. Ik kan bijna niet los komen omdat alles hier in staat maar het kost me meer werk dan dat het uren oplevert. Heb al jaren geleden aangegeven dat sommige btw berekeningen niet kloppen.

T.O.B. Ongediertebestrijding

Op zich een mooi factuur programma en niet te duur, helaas gebeurt het regelmatig dat verzonden facturen niet bij de klant aan komen, al diverse keren, via chat, dit aangegeven, helaas nog steeds... Op zich een mooi factuur programma en niet te duur, helaas gebeurt het regelmatig dat verzonden facturen niet bij de klant aan komen, al diverse keren, via chat, dit aangegeven, helaas nog steeds geen verandering!
Voor mij reden om over te stappen naar een ander online factuur programma, alleen ben ik dan ook mijn historie kwijt!
Dus zit nog in dubio!
Jammer want verder een prettig programma.

PassionNDance

Fijn programma

RSM

Het is een prettig, niet al te ingewikkeld boekhoudprogramma.