Informer

Schoenmakerij & Sleutelservice Detz

Het werkt wel prettig.

Kegcoach

Het doet wat het moet doen. In het begin lastig te begrijpen als je geen boekhoudachtergrond hebt. De helpdesk heeft dat ook niet en daarvoor heb ik een professionele boekhouden moeten inschakelen.

Fundamentics Holding BV

Werkt prima en vlot. Al zijn er wel wat zaken die handiger kunnen, zoals filters die verdwijnen als je terugkomt in lijst met boekingen, en het aanmaken van automatische boekingsregels is... Werkt prima en vlot. Al zijn er wel wat zaken die handiger kunnen, zoals filters die verdwijnen als je terugkomt in lijst met boekingen, en het aanmaken van automatische boekingsregels is omslachtig. Dat laatste zou handiger zijn als dat via een reguliere boeking zou kunnen met een vinkje "boeking automatiseren".
Verder prima pakket. Doet wat het moet doen tegen een redelijke prijs.

Kapsalon Tineke

Eenvoudig programma om mee te werken, ook geschikt om vele transacties makkelijk te verwerken.
Goede feedback van de support medewerkers.

Kolmeijer Boekhouding

Ik vind Informer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, maar ik loop ook regelmatig tegen zaken aan die niet zo goed werken.
Zoals het feit dat je in het bankboek bezig bent en even wilt kijken...
Zoals het feit dat je in het bankboek bezig bent en even wilt kijken op een factuur die erbij hoort, dan kan je niet direct terug naar betreffende transactie, maar moet je deze steeds weer gaan zoeken.
Nu probeer ik een correctie te doen bij een fout geboekte inkoopbon en het lukt niet om deze op te slaan.

BroKam Transport

Duidelijk en overzichtelijk programma.

Second Opinion Hoortoestellen B.V.

Goed programma, prettig om mee te werken.

Klusbedrijf Toine van Dun

Prima pakket, laat niets te wensen over.

Tactical Services

Goed en gemakkelijk product, met uitstekende helpdesk. Paar kleine minpunten zijn dat veel zaken via memoriaal op geboekt moeten worden. Een aantal andere zaken moeten handmatig, welke makkelijk... Goed en gemakkelijk product, met uitstekende helpdesk. Paar kleine minpunten zijn dat veel zaken via memoriaal op geboekt moeten worden. Een aantal andere zaken moeten handmatig, welke makkelijk automatisch had gekund. (Overboeken eindkapitaal naar beginkapitaal van het nieuwe jaar. Of wellicht was een mogelijkheid tot het automatiseren hiervan een goede aanvulling geweest?

Let's Get 2-Gether | Lennard Zwaard

Al vanaf de start 5 jaar geleden werk ik met veel plezier met Informer. Een prachtig middel om je boekhouding te doen, een mooi instrument om je bedrijf sturing en richting te geven van een... Al vanaf de start 5 jaar geleden werk ik met veel plezier met Informer. Een prachtig middel om je boekhouding te doen, een mooi instrument om je bedrijf sturing en richting te geven van een leverancier die altijd voor je klaar staat met een persoonlijke toonzetting. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van de diensten van Informer.