Informer

Marcel Schün

Snel en deskundig. Helpt de problemen daadwerkelijk op te lossen. Prettig in de communicatie.

Reactie Informer:

Fantastisch te horen dat je zo tevreden bent, Marcel. Door reviews als deze doen wij ons werk graag!

Ruimte voor Helden

Geweldig boekhoudprogramma voor zelfstandigen en als je er even niet uitkomt krijg je snel en vriendelijk een adequaat antwoord.

Reactie Informer:

Blij te zien dat jij zo tevreden bent. Daar doen wij het voor!

Essiemedium-paragnost

Ik vind Informer een heel goed boekhoudpakket, eenvoudig in gebruik en zeer geschikt voor mij als ZZP-er. Informer is snel aan te leren en genereert duidelijke en goed bruikbare overzichten. Ik vind Informer een heel goed boekhoudpakket, eenvoudig in gebruik en zeer geschikt voor mij als ZZP-er. Informer is snel aan te leren en genereert duidelijke en goed bruikbare overzichten.
Als er vragen zijn, wordt ik op eenvoudig en helder geholpen door Ryan Voerman. Hij kan zich goed en snel inleven in het vraagstuk en komt snel met goede oplossingen.

Reactie Informer:

De complimenten zullen worden doorgegeven aan Ryan. Erg leuk jouw positieve review te zien!

MeterInsight

Mooi product met goede en vriendelijke support. Ik raad dit pakket aan iedereen aan.

Reactie Informer:

Prachtig dit. Vinden wij erg fijn te horen! Bedankt Erwin.

Invoorverandering

Ik kreeg mijn instellingen niet goed na het uitbreiden van mijn pakket maar met veel geduld en hulp van Ryan en Rutger is dat gelukt. Ik vind het programma erg intuïtief en overzichtelijk alleen als... Ik kreeg mijn instellingen niet goed na het uitbreiden van mijn pakket maar met veel geduld en hulp van Ryan en Rutger is dat gelukt. Ik vind het programma erg intuïtief en overzichtelijk alleen als je boekhoudkundig wat moet en daar geen verstand van hebt kan het dus even misgaan. Hierbij goed geholpen.

Reactie Informer:

Fantastisch om dit te horen. Wij zullen de complimenten doorgeven aan Ryan en Rutger! Zeer mooie 5 sterren.

moed

Snelle reactie en goede uitleg

Reactie Informer:

Bedankt voor deze zeer prettige review, Hilly!

Tjalling Wijnstra

Goede, snelle en heldere feedback gehad op een vraag.

Reactie Informer:

Mooie review. Bedankt, Tjalling!

LOT 27

Duidelijk, overzichtelijk, zeer gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review, Lot!

AAF. Virtual Business Support

Intuïtief programma, fijne en snelle ondersteuning, makkelijk in gebruik, als leek kan ik het zelfs! Ik ben erg tevreden en beveel dit programma zeker aan!

Reactie Informer:

Wij zijn erg blij dat jij zo tevreden bent. Mooie 5 sterren!

Tuinonderhoud bedrijf kraak

Deze programma is een mooi en duidelijk ,overzichtelijk voor zzper
ben net een maand begonnen en deze bevalt ons prima in smaak .
ben er zeer tevvreden mee kan er echt uit komen .
en...
Deze programma is een mooi en duidelijk ,overzichtelijk voor zzper
ben net een maand begonnen en deze bevalt ons prima in smaak .
ben er zeer tevvreden mee kan er echt uit komen .
en het is een uitkomst beter die wij er voor hadden .
bedankt voor de mooie overzicht die jullie hebben
wij blijven deze gebruiken .
gr jenny Tuinonderhoud bedrijf kraak

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie woorden en fantastische 5 sterren!