Informer

Leuk zolang het werkt

Reactie Informer:

Hoi Wouter,
Hoi Wouter,
Ik begrijp dat de koppeling met jouw bank niet naar behoren werkt. Helaas zul je hiervoor contact moeten opnemen met jouw bank. Informer importeert niets wat niet ontvangen wordt. In dit geval ontvangen wij van de KNAB geen mutaties voor jouw rekening, waardoor wij ook niets kunnen importeren.
Ik zou je willen vragen om toch even contact op te nemen met de KNAB.

De Financiële Ruimte

Gebruiksvriendelijk en compleet boekhoudprogramma voor zowel ondernemer als accountant

Slow Sports NL

Gebruiksvriendelijk, snel antwoord op vragen via de chat.

Ronald Heijstek Coaching

Snelle accurate oplossingen en vriendelijke hulp

Vreedesrelaties

Gebruiksvriendelijk, eenvoudig ook voor digibeten

K&G Multidiensten

Voor iemand die voor het eerst de boekhouding van ons bedrijfje doet is Informer heel gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en duidelijk. Bij vragen kun je makkelijk voor hulp terecht!

De Ambachtschuur

Informeronline is voor mij een overzichtelijk pakket, wat gebruiksvriendelijk is mede dankzij de chat of de vele informatie filmpjes op youtube.

Ik hou van orde en netheid en dat bied...

Ik hou van orde en netheid en dat bied Informer mij.

Smeulders Financials

Informer is een fijn boekhoudpakket voor de ZZP'er en het klein MKB. Het accountancyportaal werkt fijn, je kunt goed bijhouden van welke klanten er nog stukken open staan.
De helpdesk is zeer...
De helpdesk is zeer kundig. De vragen lossen ze direct op, of anders krijg je snel een antwoord.

catering de krokante krab

Prettig programma om mee te werken

Lette Advies

Makkelijk programma voor mij als ZZP-er. In plaats van alle administratie op te sparen tot de BTW-aangifte, zoals eerst, houd ik nu meerdere dagen per week alles meteen bij; zo eenvoudig is het. Ik... Makkelijk programma voor mij als ZZP-er. In plaats van alle administratie op te sparen tot de BTW-aangifte, zoals eerst, houd ik nu meerdere dagen per week alles meteen bij; zo eenvoudig is het. Ik houd zo de controle over het geheel. Heel fijn.