Informer

Stoppen zo maar met het pakket wat we al 15 jaar gebruiken. Abo net betaald, geld komt maar niet retour

Niet relevant

İets beter dan slecht

GNRL Security

Waardeloos !

MaMaMedia

I use the platform purely for invoicing purposes, cause you got to be a rocket scientist to set it up. But these guys now already twice within a yeat managed to screw up the invoicing on their... I use the platform purely for invoicing purposes, cause you got to be a rocket scientist to set it up. But these guys now already twice within a yeat managed to screw up the invoicing on their platform. THE ONLY function I use. No response on the help requests, no phone line to reach out. I guess this is one of the examples where the business owner is being cheap and just keeping his stuff as tiny as possible and no one gives a flying DUCK about the paying customers.

Ron B

Slechte ervaringen met dit bedrijf. Geen support, niet telefonisch bereikbaar en het pakket is heel erg beperkt in zijn functionaliteit.

Paul Muskee

Onvoorstelbaar slecht dit bedrijf. Ik zou ver weg blijven van de software van Informer, zowel offline als online.
Ik schrijf niet graag en zomaar een negatieve recensie, maar Informer verdient het aan alle kanten.

Ben al maanden bezig met vele bugs in het offlinepakket en wordt alsmaar aan het lijntje gehouden en/of krijg geen reactie, als ze dan toch iets proberen is het niveau van hun support werkelijk dramatisch.

Ze begrijpen zelf niet eens dat ze bedrijfscruciale software leveren, want het is aan alle kanten slecht.

Het is erg jammer dat in een land waar ICT een zeer hoog niveau heeft (wereldwijd gezien), het gemiddelde daarvan enorm omlaag wordt getrokken door een bedrijf als Informer.

De negatieve trend van de reviews afgelopen maanden schrijven boekdelen en ik sluit me daar dus helemaal bij aan. Sterker nog: ik krijg de indruk dat het met de week slechter wordt bij Informer!

Ik ben het helemaal zat met Informer en ga kijken naar alternatieven. U bent gewaarschuwd!

Paul Muskee

Het Heydenrijck

Gebruik al jaren het programma op een apple computer. Nu ineens doet niets het meer. Bij navraag aan de accountant blijkt er geen ondersteuning meer te zijn. Zijn hierover NIET bericht door Informer... Gebruik al jaren het programma op een apple computer. Nu ineens doet niets het meer. Bij navraag aan de accountant blijkt er geen ondersteuning meer te zijn. Zijn hierover NIET bericht door Informer en sta nu voor een groot probleem. Ben hier behoorlijk kwaad over!

Bert

Helaas heb ik ook negatieve ervaring met dit bedrijf. Hoge kosten voor een slechte support en verouderde software vol fouten en bugs die niet (meer) worden opgelost omdat ze willen dat je overstapt... Helaas heb ik ook negatieve ervaring met dit bedrijf. Hoge kosten voor een slechte support en verouderde software vol fouten en bugs die niet (meer) worden opgelost omdat ze willen dat je overstapt op hun online boekhouden.
Niet aan beginnen er zijn betere partijen