Informer

MNinterieur

Wij hebben al enkele dagen een vraag uitstaan bij informer. En we krijgen geen antwoord! Aangezien ze niet telefonisch bereikbaar zijn staat het stil en kunnen we niet verder. Dat vinden wij echt... Wij hebben al enkele dagen een vraag uitstaan bij informer. En we krijgen geen antwoord! Aangezien ze niet telefonisch bereikbaar zijn staat het stil en kunnen we niet verder. Dat vinden wij echt slecht en onacceptabel.

Reactie Informer:

Hoi Lex,
Vanmorgen heeft mijn collega Ryan een reactie gegeven, maar helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Graag komen we met je in contact om je lopende zaken op te lossen.

Qualitoro

Ik heb inmiddels een paar slechte ervaringen met informer. Waar ik in het begin positief was begon het een tijdje geleden te schuren met de helpdesk van informer. Ik gebruik bankrekeningen van... Ik heb inmiddels een paar slechte ervaringen met informer. Waar ik in het begin positief was begon het een tijdje geleden te schuren met de helpdesk van informer. Ik gebruik bankrekeningen van Revolut en N26 en de mutaties moest ik handmatig eerst omzetten ( met een apart programma). Daarna inlezen in Informer wat geregeld fout ging. Hierdoor lopen het aantal mutaties op en wil informer dat je het pakket aanpast. Als je hierover schrijft dat het aantal mutaties zo oploopt door verkeerde uploads kom je bij Ryan van Informer van een koude kermis thuis.

Toen er dus een automatische bankkoppeling kwam van Ponto was ik blij en ik ging gelijk aan de slag om de koppeling van Revolut en N26 te realiseren. Na aanmaken van de koppeling gelijk testen en jawel het werkt. N26 wasmolen in experimentele fase maar ik zag in informer beide rekeningen ingelezen worden.

Een tijd later blijkt de koppeling niet te werken. Na lang zoeken zie ik in Informer dat de koppeling er in zit maar de melding is dat de cliënt niet herkend wordt. Bij Ponto werkt alles naar behoren. Als ik een aantal keren hulp vraag aan Ryan van Informer word ik wederom met een kluitje in het riet gestuurd.

Verzoeken om het probleem wat bij Informer ligt op te lossen worden afgedaan met het antwoord dat het certificaat niet goed is.
Met andere woorden je zoekt het maar uit.

Dit is een slechte zaak!!!

Reactie Informer:

Goedenavond Rob,
Goedenavond Rob,
Tot onze grote spijt moeten wij erkennen dat er verschillende antwoorden zijn verstuurd naar de verkeerde reviews. Er liepen meerdere cases waarbij het antwoord dat u kreeg, was bestemd voor een ander. Nogmaals mijn excuses.
Wij zijn bekend met de problemen omtrent Ponto en werken hard aan een oplossing.
Wij vragen om geduld. Onze ontwikkelaars stellen alles in het werk om de koppeling zo snel mogelijk naar behoren te laten verlopen.

Instructie

Na verschillende emails, chatmeldingen en andere hulpverzoeken vorige en deze week, ontvang ik nu 2x mail dat ik geduld moet hebben! Ze komen op mijn vragen misschien deze week (is net begonnen) en... Na verschillende emails, chatmeldingen en andere hulpverzoeken vorige en deze week, ontvang ik nu 2x mail dat ik geduld moet hebben! Ze komen op mijn vragen misschien deze week (is net begonnen) en anders volgende week terug! Dat is toch schandalig! Ik kon de btw aangifte niet doen omdat ik problemen heb, daarvoor heb je toch geen boekhoudprogramma? Er kan altijd iets mis gaan (in het begin leek het allemaal goed te werken), das ook niet erg, het gaat erom hoe het wordt opgelost. Nou, het wordt dus NIET opgelost! Tenminste, niet op redelijke termijn. De uren die je er aan werk in investeert zijn niet in verhouding. Bovendien moet je voor de bankkoppeling een extern abo afsluiten, tegen betaling natuurlijk. Dus ABSOLUUT niet in zee gaan met dit bedrijf, dat is mijn advies aan geïnteresseerden! Helaas

Peter

Ik weet niet of er een storing is maar dit systeem werkt helemaal niet! Ik zit vast, kom niet verder, emails worden al dagen niet beantwoord, de helpdesk reageert niet, de chat wordt niet... Ik weet niet of er een storing is maar dit systeem werkt helemaal niet! Ik zit vast, kom niet verder, emails worden al dagen niet beantwoord, de helpdesk reageert niet, de chat wordt niet beantwoord, het telefoon nummer is onbereikbaar, ik ben zeer ontevreden en wil iedereen waarschuwen eerst goed te onderzoeken of het verstandig is om met dit bedrijf zaken te doen. Wat ze beloven is voor mij niet waar, eenvoudig boekhouden dmv hun programma!!! Zelfs een halve ster is teveel!

Eetcafé Ons Noabershoes

Handig en zeer compleet boekhoudpakket met een snelle en vriendelijke klantenservice en helpdesk

Makeupboost

Uitstekend, makkelijk boekhoudprogramma, ook als je geen verstand hebt van administratie bijhouden. De weg wijst zich vanzelf. De service is ontzettend goed, je krijgt meteen antwoord en hulp als je... Uitstekend, makkelijk boekhoudprogramma, ook als je geen verstand hebt van administratie bijhouden. De weg wijst zich vanzelf. De service is ontzettend goed, je krijgt meteen antwoord en hulp als je er niet uitkomt. InformerOnline boekhouden is een aanrader voor iedereen die zelf graag op een makkelijke, overzichtelijke manier de eigen boekhouding wil bijhouden.

Zite Media B.V.

Goed online boekhoudpakket met chatsupport. Sommige features verdienen nog verfijning maar overall tevreden

BARK bouwmanager

Heel fijn online boekhoudprogramma. Ook het helpmenu is overzichtelijk en de chatfunctie werkt ook snel.