Informer

ICTadmin

Reactie Informer:

Bedankt voor het mooie cijfer!

Mud in May

Bedankt voor de 10!

Mak Groep

Een fijn programma, en mocht je er niet uitkomen een team welke je goed en deskundig te woord staan!

Reactie Informer:

Blij te lezen dat je zo tevreden bent over het programma en de service! Bedankt voor de 10.

J. Veldhuis

PRaktisch, als alles goed ingericht staat, erg makkelijk en snel om mee te werken. De hulp via de chat is in de loop van de tijd vooruit gegaan, top!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 9 en de fantastische woorden!

N. Kieboom betonboringen BV

Goed geholpen met het overzetten van de grootboekrekeningen

Reactie Informer:

Bedankt voor de uiterst mooie woorden. Heel erg bedankt voor de 9.

E.N. Molendijk Beheer B.V.

Hoewel ik met een stamrecht BV een zeer kleine klant ben van Informer is de service altijd voortreffelijk.
Mijn laatste contact was met Rudger die de juiste oplossingen voor mij had in niet te technische uitleg, opdat het voor de leek goed te begrijpen was. Voor mij krijgt Rudger de maximale score.
Groet van een zeer tevreden klant,
Ed Molendijk

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor de mooie woorden Ed! Mooie 5*.

Administratiekantoor OOZ

We maken al flink wat jaren naar volle tevredenheid gebruik van de software van Informer. De korte lijntjes naar de helpdesk zijn erg fijn en ze staan altijd open voor verbeteringen.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden. Fijn te lezen dat je zo happy bent. Bedankt voor de 10!

Adriaan

Prima boekhoudpakket, alleen vind ik het prijsverschil na enkele jaren met andere partijen wel steeds groter worden. Ik zie dit zelf overigens niet terug in eventuele extra functies die voor mij... Prima boekhoudpakket, alleen vind ik het prijsverschil na enkele jaren met andere partijen wel steeds groter worden. Ik zie dit zelf overigens niet terug in eventuele extra functies die voor mij nuttig zijn. Op dit moment bevalt het verder nog goed, al kan ik niet garanderen dat ik over enkele jaren nog steeds Informer gebruik.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review en de 7!

BN Raadgevers

Informer is een eenvoudig een zeer overzichtelijk programma. En als er iets niet lukt, wordt ik door de mannen op de achtergrond altijd snel en goed geholpen.

Reactie Informer:

Mooie, positieve woorden Rianne! Heel erg bedankt voor de 10.

Acanthis Document Solutions BV

Handig pakket met redelijk wat mogelijkheden en prijstechnisch concurrerend

Bedankt voor de mooie 8!