Informer

Milltain BV

Geweldig online boekhoudprogramma!

Recharged Miracles

Makkelijk en handig programma - klantenservice is snel en kan online via de chat ook.

Richard Verbree

De helpdesk is de grootste tekortkoming

Marielle

Helaas te veel fouten in het programma die ons inziens zsm verholpen zouden moeten worden. Wordt echter geen haast mee gemaakt, er is geen release planning beschikbaar of lijst van punten die mee... Helaas te veel fouten in het programma die ons inziens zsm verholpen zouden moeten worden. Wordt echter geen haast mee gemaakt, er is geen release planning beschikbaar of lijst van punten die mee gaan met een upgrade in de toekomst. Zo kun je een offerte versturen zonder dat deze ook daadwerkelijk wordt verstuurd en begeleidend schrijven etc is dan ook weg. Oplossing is een work-around en zelf controleren of de offerte ook daadwerkelijk wel is verstuurd.... dit soort punten zou ons inziens niet mogen bij een professioneel programma en zijn na 2 maanden helaas weer teruggegaan naar het oude pakket.

Reactie Informer:

Helaas kunnen we je niet bereiken voor een feedback, dan doen we graag. Het spijt ons te horen dat dit je indruk is van Informer. We gaan in September een geheel nieuwe versie lanceren, die je op... Helaas kunnen we je niet bereiken voor een feedback, dan doen we graag. Het spijt ons te horen dat dit je indruk is van Informer. We gaan in September een geheel nieuwe versie lanceren, die je op een groot aantal punten positief zal verrassen. We hopen dat je daar nog op kunt wachten, maar we helpen graag nu al met de vermeende onregelmatigheden als je even contact met ons opneemt

MBC Midden Brabant Consultancy

Gebruiksvriendelijk

Methologic

Op zich prima basissysteem, maar helaas minder goede organisatie erachter.

Op zich prima basissysteem, maar helaas minder goede organisatie erachter.

Diverse systeemonderdelen zijn voor verbetering vatbaar, maar verbetervoorstellen hiervoor worden helaas niet opgevolgd.

Beste,
Dank voor je beoordeling. We hebben afgelopen jaar alle goede suggesties verwerkt in onze nieuwe versie die in September uit komt. We vragen je dus nog even geduld!
We hopen je met de...
Beste,
We hopen je met de nieuwe versie positief te mogen verrassen!

Vorza

Nogal wat beperkingen en weinig zicht op verbeteringen

Hoi Mark,
Het spijt ons te horen dat je niet 100% tevreden meer bent over Informer.
Informer is achter de schermen al geruime tijd hard bezig met heel veel nieuwe functionaliteiten.
In...
Hoi Mark,
Het spijt ons te horen dat je niet 100% tevreden meer bent over Informer.
In September zullen we met een nieuwe versie van Informer komen waar je op een aantal punten zeer verrast zult zijn!
We hopen dat je nog even geduld hebt, want zicht op verbetering is er zeker!

Nectar Marketing

Sinds ik Informer gebruik, ben ik veel minder tijd kwijt met de boekhouding en met aangiftes. Ook de facturering is nu een fluitje van een cent geworden. Het inlezen van bankmutaties gaat ook... Sinds ik Informer gebruik, ben ik veel minder tijd kwijt met de boekhouding en met aangiftes. Ook de facturering is nu een fluitje van een cent geworden. Het inlezen van bankmutaties gaat ook heerlijk simpel. Zou mooi zijn als mijn bank Triodosbank Informer zou willen opnemen in haar lijst met boekhoudprogramma's, waarmee een rechtstreeks verbinding mogelijk is. Dat zou het nog weer gemakkelijker maken. En tot slot: via de Informerfoundation besteedt Informer een deel van haar winst aan realisatie van de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties. Dat is voor mij een extra reden om Informer te kiezen.

Stichting van Hagar tot Ruth

Fijn programma om in te werken, ook als je totaal geen verstand van boekhouden hebt. Als je vragen hebt, zijn ze goed bereikbaar en je krijgt altijd een goed en behulpzaam antwoord.

Fundamentics BV

Snel en handig boekhouden! Er zijn wel wat dingetjes die handiger kunnen, dus daarom geen 5 sterren.