Informer

Afrikaanse-Europeaan Stichting

Goedkoop, gebruikersvriendelijk, betrouwbaar, simple de best

Reactie Informer:

Wat geweldig om te horen. Bedankt voor de review!

PassionNDannce

Superfijn programma!

MintoA

Ik ben met Informer zelf helemaal in control!

Vastgoed Rijswijk

Erg tevreden met het pakket. Het zit goed in elkaar met alle automatische robots en koppelingen met de verschillende banken en de Belastingdienst. Bij een vraag is ook de helpdesk erg deskundig en... Erg tevreden met het pakket. Het zit goed in elkaar met alle automatische robots en koppelingen met de verschillende banken en de Belastingdienst. Bij een vraag is ook de helpdesk erg deskundig en reageert snel én zet als het moet een stapje extra!

Logicboard Repair

Sinds de update niet tevreden meer.

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je niet meer tevreden bent. Zou je een chat kunnen starten met de helpdesk zodat zij met jou kunnen doornemen wat jou punten zijn?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.

MP accountants & adviseurs

Snelle beantwoording

Reactie Informer:

Bedankt voor de erg positieve feedback!

Crowd and Company

Iedere update beter! Nu al 4 jaar gebruiker en het wordt steeds eenvoudiger. Goede integraties en koppelingen, mooie extra diensten en ook handig voor mensen met weinig kennis van boekhouden.... Iedere update beter! Nu al 4 jaar gebruiker en het wordt steeds eenvoudiger. Goede integraties en koppelingen, mooie extra diensten en ook handig voor mensen met weinig kennis van boekhouden. Aanrader!

T-En BV, Richard Huls

Prettig programma en veelzijdig. Soms loop ik tegen een probleem aan of is het niet mogelijk een bepaald overzicht te produceren. Omdat het naar mijn mening vaak te lang duurt voordat ik antwoord... Prettig programma en veelzijdig. Soms loop ik tegen een probleem aan of is het niet mogelijk een bepaald overzicht te produceren. Omdat het naar mijn mening vaak te lang duurt voordat ik antwoord per chat en / of mail krijg, meld ik mijn probleem maar niet. Tenzij het mogelijk is (ik weet niet hoe), zou ik een soort klachten- / of ideeënbus wel iets vinden.

Oh ja, ik snap dat 'smartboekhouden' niet in zoverre, ik krijg iedere keer een melding wanneer ik er gebruik van heb gemaakt echter zou ik graag willen kunnen inzien welke taken ik hiervan nog niet heb gebruikt zodat ik wellicht mijn werkwijze zou kunnen aanpassen.

M.v.g. T-En BV, Richard Huls.

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve feedback Richard!

Siercon

Simpel en doeltreffende hulp bij de boekhouding. Ideaal voor ZZP'ers die andere dingen te doen hebben dan boekhouden.

P. Haasnoot Management en Advies

Na een kleine leercurve prima hulpmiddel om dagelijks je administratie bij te houden.