Is het een persoonlijke uitvaart geworden?
9.8/10
Heeft de uitvaart aan uw verwachtingen voldaan?
9.8/10
Hoe heeft u het contact met de uitvaartverzorger ervaren?
9.7/10

Nelly de B les

Vanaf het begin gelijk een goed gevoel bij de persoonlijke betrokkenheid van Monique van Infinity Uitvaartzorg . Zij heeft ons uitstekend bijgestaan en geadviseerd en op meerdere momenten... Vanaf het begin gelijk een goed gevoel bij de persoonlijke betrokkenheid van Monique van Infinity Uitvaartzorg . Zij heeft ons uitstekend bijgestaan en geadviseerd en op meerdere momenten blijk gegeven van haar persoonlijke zorg , wat door ons allemaal zeer gewaardeerd werd. Ondanks dat een uitvaart een treurige gebeurtenis is, kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde middag. Wij kunnen haar van harte aanbevelen. Nelly de Bles en Gerard Trommel

Ren'e Tresfon

Zij trad op alsof zij een vriendin was die wij al jaren kenden. Hierdoor werd het een bijzonder persoonlijke uitvaart.

B Kockx

Heel fijn warm kontact met Monique gehad de waardering hiervoor is zeer groot.

Danielle Krul

Monique is een topper, lief, attent, professioneel, oog voor detail, maar heel persoonlijk en ze heeft humor. Ze schakelt snel, verzorgd tot in de puntjes, bewaakt het budget en adviseert je... Monique is een topper, lief, attent, professioneel, oog voor detail, maar heel persoonlijk en ze heeft humor. Ze schakelt snel, verzorgd tot in de puntjes, bewaakt het budget en adviseert je daarin, ze verrast je, ze is er op momenten dat je een bekend gezicht nodig hebt, bijv bij het uitzoeken van het graf. Ze neemt echt de tijd voor je. Ze heeft het afgelopen jaar 2 uitvaarten voor ons begeleid. Mijn beide lieve ouders.

Jeffrey Eernisse

Monique heeft ons fantastisch bijgestaan om er een prachtige crematie van te kunnen maken.

Familie Jansen

Wij, als familie zijn heel erg tevreden over de begeleiding van Monique tijdens de periode na het overlijden en tijdens de crematie van onze man en vader. De crematie is een heel erg persoonlijk... Wij, als familie zijn heel erg tevreden over de begeleiding van Monique tijdens de periode na het overlijden en tijdens de crematie van onze man en vader. De crematie is een heel erg persoonlijk afscheid geworden. Door de hulp, steun, ideeën en liefdevolle aandacht is het een afscheid geworden precies zoals wij zijn als familie.

P.G. Roos

Wij als familie hebben zowel de aandacht direct na het overlijden als de uitvaart als zeer respectvol ervaren. De persoonlijke
aandacht van de uitvaart onderneemster, die wij eerder hadden...
aandacht van de uitvaart onderneemster, die wij eerder hadden meegemaakt, hebben ons gesterkt in het verdriet.
Haar adviserende rol en nadien de afwikkeling van zaken spelen hierin ook een rol.

Gerry Hammer

We vonden het allemaal zo warm en natuurlijk overkomen.
Een heel persoonlijk gevoel alsof wij elkaar al langer kenden.
Het was echt helemaal af .

Irene Pors

Monique is een warm persoon, die op ieder moment voor ons klaar stond, we hadden het niet beter kunnen treffen! Ook bracht zij ons in contact met Aafke, die van de uitvaart een bijzonder moment voor... Monique is een warm persoon, die op ieder moment voor ons klaar stond, we hadden het niet beter kunnen treffen! Ook bracht zij ons in contact met Aafke, die van de uitvaart een bijzonder moment voor en met ons maakte. Dank je wel Monique!