M.meijer-schulz

Van het begin af aan tot en met de nazorg in een wooord geweldig
Alle zorg en mogelijkheden waren er
Voor ons als gezin erg goed

Mevrouw J. Weeda-Groene

Ik vond Infinity een hele prettige uitvaartondernemer. Ze nam de rust en de tijd om naar de wensen te luisteren van de client. Er werd duidelijk gecommuniceerd en overleg gepleegd. Ook werd er... Ik vond Infinity een hele prettige uitvaartondernemer. Ze nam de rust en de tijd om naar de wensen te luisteren van de client. Er werd duidelijk gecommuniceerd en overleg gepleegd. Ook werd er uitgelegd hoe de dag van de begrafenis verloopt, en dat was heel fijn. Dit zijn toch hele emotionele momenten in je leven. Ik kan terugkijken op een hele fijne afscheid van mijn man. En ik zou zeer zeker anderen Infinity aanbevelen.

Willy Rosema - Rob

Dank je wel lieve Monique voor je warmte die je gaf , in de tijd dat mijn man kwam te overlijden.
Je was er voor ons ook na die tijd.
Je luisterde naar onze wensen en verhalen, heel erg...
Je was er voor ons ook na die tijd.
Je luisterde naar onze wensen en verhalen, heel erg veel dank daarvoor.
Ik zal je zeker aan andere aanbevelen.
Voor ons was het ook een bijzonder gebeuren omdat mijn nichtje Wilma voor hem kon zorgen in de tijd van waken.
Daarna onze wens ,het lichte balsemen, wat voor ons allemaal nieuw maar bijzonder was.
Het was ondanks al ons verdriet een mooie warme tijd.
Dank je wel!!!

Willy Rosema - Rob

Ik heb het als een warme mantel gevoelt! Erg betrokken en nam alle tijd om alles te bespreken.
Aan alles was gedacht het was in EEN woord GEWELDIG (als je dat mag zeggen bij een uitvaart!!).
Na vier weken dat mijn man was overleden , ze weer op bezoek en ook weer alle tijd en leefde mee.
Ik ben HEEL dankbaar en zal haar zeker bij andere aanbevelen.

Kees Helder

Monique straalt rust uit en geeft een heel persoonlijke begeleiding. Zij is zeer betrokken, bekwaam, lief en heeft mooie ideeën naar voren gebracht. De uitvaarten onder begeleiding van Monique... Monique straalt rust uit en geeft een heel persoonlijke begeleiding. Zij is zeer betrokken, bekwaam, lief en heeft mooie ideeën naar voren gebracht. De uitvaarten onder begeleiding van Monique lopen zoals afgesproken. Heel mooi. Een toefje bloemen uit de bloemstukken na afloop. De kosten van de uitvaart komen overeen met de offerte. Betrouwbaar dus. Wij kunnen haar van harte aanbevelen. Familie en vrienden zijn ook vol lof. Monique bedankt. Het was weer perfect.

Ab de Groot

In de contacten, behulpzaamheid en de nazorg hebben wij als familie en ik persoonlijk grote steun gehad.
Ab de Groot

P. Huijbens

Wij zijn zeer tevreden hoe Monique te werk gaat. Betrokken, warm, gemoedelijk en geheel naar onze wens.

P.W van Asperen

Infinity - Oneindigheid

Hoe kan iemand omgaan met oneindig verdriet en de leegte die ontstaat door het overlijden van een dierbare.
Dat kan bijna niemand, het is dan ook zo...
Infinity - Oneindigheid

Dat kan bijna niemand, het is dan ook zo onbegrijpelijk, zo verwarrend en het gaat alle emoties te boven.

Dit is mij en de kinderen overkomen door de verwoestende ziekte die mijn vrouw heeft moeten doorstaan.
Gelukkig hebben wij de kans en de moed gehad om bij leven van mijn vrouw alle laatste wensen en gedachten te verzamelen, en dat gaf heel veel rust.

Door een tragisch voorval in mijn vrouw's vriendenkring zijn wij in contact gekomen met Monique Kupras van Infinity Uitvaartzorg te Zoetermeer.
Onze eerste kennismaking met Monique liep via haar internetsite en daarop volgend mailverkeer, welk telkens op een vriendelijke en persoonlijke manier werd beantwoord.
Haar stijl is ongedwongen , soms met een kwinkslag maar altijd warm en vriendelijk, totaal niet met een zakelijke ondertoon.
Een daarop volgend persoonlijk bezoek bij ons thuis bracht wel duidelijk emoties bij ons los,
wij gingen praten over de laatste wensen en uitvaart van mijn vrouw, echter dit persoonlijke gesprek tussen mijn vrouw en Monique had ook iets moois.
Monique heeft alle tijd genomen om ons gemakkelijk te voelen, niets was gehaast. Het unieke was dat het wel leek of mijn vrouw en Monique vriendinnen waren voor dat moment.
Nadat wij weer alleen waren hebben we gehuild en troost bij elkaar gezocht, met de hoopvolle gedachte dat nu alles geregeld was en dat het een lange tijd zou duren voordat wij Monique weer zouden zien.
Helaas dat was niet het geval, kort erop is mijn vrouw in mijn armen overleden en moesten wij een beroep doen op Monique.

De daarop volgende uren en dagen hebben wij in een roes geleefd, er komt dan zoveel op ons af wat verwarrend is. Maar Monique was altijd daar met een helpende visie of aandacht.
Vanaf het moment van afscheid nemen van mijn vrouw thuis en de daarop volgende dagen in de 24-uurskamer van het rouwcentrum van Dongen te Zoetermeer, is op een ingetogen en respectvolle wijze verlopen. Aan alle kleine details is gedacht, bloemen, opmaak en verzorging.
Voor het sluiten van de kist heeft Monique nog een speciaal gedicht opgezegd met rituele handelingen.
De uitvaartmis en de plechtigheid in het crematorium zijn op een serene en respectvolle wijze gedaan, naderhand zei Monique doordat zij met mijn vrouw gesproken had, dit een extra dimensie aan de uitvaart had gegeven, als zij over mijn vrouw sprak dan had het een persoonlijk gevoel.
In alles heeft Monique ons geholpen ook op het laatste moment om van de door ons gekozen muziek en foto's een PowerPoint compilatie te maken die tijdens de plechtigheid vertoond werd.
Ook is de nazorg van ons rouwproces geheel in goede handen van Monique.

Mijn gegevens zijn bekend bij Monique voor als iemand de behoefte heeft om onze ervaringen nader te bespreken.
Voor ons was het een heel mooie en prachtige ervaring ( als je dat van een zo verdrietig moment mag noemen) en onze diepe dank gaan uit naar Monique en haar team van Infinity

Ellen Panek

We waren zeer tevreden over alle contacten die we met uitvaartvaartverzorgster Monique hebben gehad. Ze maakt in haar communicatie en handelen gebruik van een hele mooie middenweg' tussen het... We waren zeer tevreden over alle contacten die we met uitvaartvaartverzorgster Monique hebben gehad. Ze maakt in haar communicatie en handelen gebruik van een hele mooie middenweg' tussen het formele aspect, dat bij deze gelegenheid ook hoort en verwacht wordt, en een aangename informele wijze, wat we als heel prettig hebben ervaren. Ze heeft ons van begin tot einde in alles goed terzijde gestaan op een warme, respectvolle manier.