Nellie van der Wal-Ketellapper

Myra van Infinity Uitvaartzorg heeft ons heel fijn begeleid bij het voorbereiden van de uitvaart van onze moeder,oma en oma-oma. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en we konden haar altijd bellen... Myra van Infinity Uitvaartzorg heeft ons heel fijn begeleid bij het voorbereiden van de uitvaart van onze moeder,oma en oma-oma. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en we konden haar altijd bellen als we nog iets wilden weten. Op de dag van de uitvaart heeft ze ons ook goed begeleid. Wij zijn daar als familie heel erg dankbaar voor geweest.
Nellie van der Wal-Ketellapper.
Zoetermeer februari 2022

Marga Smeenk

Afscheid nemen van mijn dochter is het moeilijkste, verdrietigste wat ik heb moeten doen in mijn leven. Monique Kupras heeft met mijn dochter voor haar overlijden contact gehad, heeft haar gesteund... Afscheid nemen van mijn dochter is het moeilijkste, verdrietigste wat ik heb moeten doen in mijn leven. Monique Kupras heeft met mijn dochter voor haar overlijden contact gehad, heeft haar gesteund in het maken van besluiten en heeft alle moeite genomen om alle mogelijk stappen te bespreken. Na het overlijden bleek dat wat wij zo mooi bedacht hadden niet mogelijk was. Monique heeft er voor gezorgd dat de herdenking op een andere locatie plaats konden vinden en de hele herdenking was perfect geregeld.
Empathisch, persoonlijke aandacht, denken in de mogelijkheden en een stuk "ontzorgd" worden zijn de hoofdredenen om Infinity uitvaartzorg aan te bevelen.

Arnold Smit

Van A-tot-Z goed geholpen door Monique. Luisterend oor, wat de wensen zijn van de nabestaanden. Meedenken met de mogelijkheden omtrent de uitvaart.

Paula van Soest

Binnen twee jaar moesten wij afscheid nemen van onze vader en moeder. Hun uitvaarten waren totaal verschillend. Groots en kleurrijk en klein en intiem. Monique wist van beide een warm en memorabel... Binnen twee jaar moesten wij afscheid nemen van onze vader en moeder. Hun uitvaarten waren totaal verschillend. Groots en kleurrijk en klein en intiem. Monique wist van beide een warm en memorabel afscheid te maken. Ze kon zich goed inleven en voelde onze wensen aan, ook als wij die niet altijd konden verwoorden. Ze was ook altijd bereikbaar voor overleg. Voor ons hoorde Monique die week gewoon een beetje bij de familie. Als een uitvaartverzorger je zo'n gevoel kan geven, chapeau!
Familie Van Soest
Zoetermeer

Marilyn Weber-Danoe

Ik ben uiterst tevreden met de persoonlijke begeleiding die wij van Monique Kupras hebben ontvangen bij het regelen van de uitvaart van mijn man.
Tijdens zijn ziekbed heeft mijn man zijn...
Tijdens zijn ziekbed heeft mijn man zijn wensen en ideeen met Monique gedeeld en samen met haar professionele team heeft zij er voor gezorgd dat hij een waardig afscheid heeft gekregen.
Monique heb ik ervaren als een warm sympathiek mens met een luisterend oor en heel erg geinteresseerd in de persoon voor wie de uitvaart bedoeld is. Met haar rustige kalme stem heeft ze prachtige woorden gesproken tijdens de uitvaartplechtigheid.
De byzonder warme uitvaartplechtigheid van mijn man blijft als een waardevolle herinnering voor ons bestaan.

Petra Hilgenga

Een hele fijne ervaring.
We hadden de uitvaart voor mijn vader niet beter kunnen wensen.
Monique neemt alle tijd.
Mede door haar heeft mijn vader een waardig afscheid gekregen.

John Baan

Monique Kupras van Infinity Uitvaartzorg heeft de uitvaart van mijn vrouw perfect georganiseerd.
Ik ben haar dankbaar voor de ondersteuning, de adviezen en de mooie uitvoering.
John...
Ik ben haar dankbaar voor de ondersteuning, de adviezen en de mooie uitvoering.
John Baan

Paul Caron

Mijn vrouw had Monique al eerder meegemaakt bij twee andere uitvaarten. Het contact was daarom snel gelegd, in eerst instantie alleen nog over de te bestellen mand (in plaats van een kist) voor onze... Mijn vrouw had Monique al eerder meegemaakt bij twee andere uitvaarten. Het contact was daarom snel gelegd, in eerst instantie alleen nog over de te bestellen mand (in plaats van een kist) voor onze moeder.
Toen onze moeder in de nacht erna overleed en we weer belden, midden in de nacht, belde Monique snel terug om alles (echt alles) in korte tijd te regelen.
In een week tijd waar veel over nabestaanden heen komt, heeft zij ons op haar eigen, zeer persoonlijke en betrokken, professionele wijze begeleid om een tot in de puntjes voorbereide, schitterende uitvaart voor onze moeder te verzorgen, waarbij met alle persoonlijke wensen rekening kon worden gehouden, maar ook gewezen werd op dingen om beter wel of juist niet te doen.
Het op originele manier betrekken van de kleinkinderen bij de uitvaart, een omgebouwde Tesla als rouwauto en het gedicht dat Monique op basis van de diverse toespraken voordroeg, werd zeer gewaardeerd.
We kunnen Infinity Uitvaartzorg daarom van harte bij iedereen aanbevelen als uw dierbare komt te overlijden.

Familie Caron

MvB

Positief, waren er snel en mee denkend, prettig in omgang en ons voorzien van goede informatie. Crematie met een fijn gevoel afgesloten

Jeane Peeters-Kooy

Monique heeft de uitvaart van mijn man heel deskundig geregeld, van het kennismakingsgesprek tot aan de eindafronding niets dan lof. Alles ging zoals ik had gehoopt dat het zou gaan. Ze dacht mee,... Monique heeft de uitvaart van mijn man heel deskundig geregeld, van het kennismakingsgesprek tot aan de eindafronding niets dan lof. Alles ging zoals ik had gehoopt dat het zou gaan. Ze dacht mee, had een luisterend oor en suggesties. Monique, je weet dat ik je heel, heel dankbaar ben, hoe je mij hebt bijgestaan.