Ruud Lindenburg

Professioneel en persoonlijk tegelijkertijd. Nooit enig spoor van onbegrip of haast gemerkt

Bert van Swieten

De zorg die aan je besteed wordt is 100% dus beter kan het niet bedankt voor alle zorg.

Frank Lieffering

Alle wensen konden worden vervuld. Alles was piekfijn in orde. Geheel volgens het vooraf afgesproken draaiboek. Uitstekend.

T vd.Zon

Goede herinnering aan overgehouden
Alles perfect geregeld
Vooral goede voorlichting (duidelijk)

Boswinkel wouter

Begripvol, liefdevol, ruimte gevend aan eigen invulling. Als met een personal touch.

Belinda Posadinu

Hele persoonlijke begeleiding, ook oog voor mijn kinderen. Gesprekken waren persoonlijk en gingen in op onze wensen en ideeen. Monique heeft mede voor een mooi, waardig en persoonlijk afscheid van... Hele persoonlijke begeleiding, ook oog voor mijn kinderen. Gesprekken waren persoonlijk en gingen in op onze wensen en ideeen. Monique heeft mede voor een mooi, waardig en persoonlijk afscheid van mijn man gezorgd.

Harry Demeijer

Infinity Uitvaartzorg zorgt er voor dat een afscheid van een dierbare conform de wensen van de nabestaanden tot in de details wordt uitgevoerd. Denkt mee en geeft op basis van ervaring(en) zinvolle... Infinity Uitvaartzorg zorgt er voor dat een afscheid van een dierbare conform de wensen van de nabestaanden tot in de details wordt uitgevoerd. Denkt mee en geeft op basis van ervaring(en) zinvolle en goede tips en adviezen. Wij kunnen niets anders zeggen dat de keuze voor Infinity Uitvaartzorg een juiste is geweest. Wij kunnen niets bedenken dat anders of beter had gemoeten. Infinity Uitvaartzorg en dan m.n. Monique Kupras zorgt er voor dat een afscheid liefdevol en respectvol plaatsvindt.

Crista Stuijfzand-Meijer

Monique is erg betrokken geweest bij de uitvaart van mijn moeder.
Zij zette de puntjes op de i.
Prettig in de omgang en duidelijk in de communicatie.

D. Hilekes

Erg prettig contact en tijdens de diverse gesprekken wordt er goed geluisterd. Altijd eerst gelegenheid voor de nabestaanden om gevoelens te uiten en te spuien. Ondersteuning en advies was goed en... Erg prettig contact en tijdens de diverse gesprekken wordt er goed geluisterd. Altijd eerst gelegenheid voor de nabestaanden om gevoelens te uiten en te spuien. Ondersteuning en advies was goed en duidelijk en gericht op wat er gedurende de voorbereiding van de uitvaart geregeld moest worden. Duidelijke prioriteiten zonder dwang of druk. Kortom prima begeleiding!

Freek Boermans

Ons gezin vond de manier waarop Monique de uitvaart van mijn vrouw heeft geregeld perfect.
Uitstekend geluisterd naar onze wensen, snel en efficiënt gereageerd, iedere dag even controle .