Partner van de gevallen ster

Dit was precies wat wij zochten. Heel persoonlijk en geen kraaien op ons verzoek. We hadden het niet beter kunnen doen. Dank aan Monique en anderen achter de schermen. Ik zou bijna zeggen, tot de... Dit was precies wat wij zochten. Heel persoonlijk en geen kraaien op ons verzoek. We hadden het niet beter kunnen doen. Dank aan Monique en anderen achter de schermen. Ik zou bijna zeggen, tot de volgende keer ;)

Tineke de Wilde-Strik

Het was, ondanks het verdriet, een hele mooie ervaring. De bedoeling was om geen afscheid te nemen, maar gedag te zeggen, en dat is in alle opzichten gelukt, dankzij de lieve, goede en super... Het was, ondanks het verdriet, een hele mooie ervaring. De bedoeling was om geen afscheid te nemen, maar gedag te zeggen, en dat is in alle opzichten gelukt, dankzij de lieve, goede en super begeleiding van Monique. Heel veel dank!!

J.A. van de Plassche

Monique Kupras, de eigenaresse van Infinity, heeft de uitvaart van mijn echtgenote op voortreffelijke wijze verzorgd. Zij had alle aandacht, tijd en kwam de afspraken na. Zij dacht mee zonder nadruk... Monique Kupras, de eigenaresse van Infinity, heeft de uitvaart van mijn echtgenote op voortreffelijke wijze verzorgd. Zij had alle aandacht, tijd en kwam de afspraken na. Zij dacht mee zonder nadruk voor zichzelf. Iedereen uit mijn omgeving vond de uitvaart goed verzorgd en sfeervol.

Albert van der Does

Lieve Monique, dank voor je betrokkenheid !

Ruud Kamphuis

De persoonlijke benadering, het direct zoeken naar wat voor ons als nabestaanden belangrijk was, is bijzonder prettig. In moeilijke tijden iemand die echt naast je staat en goed aanvoelt wat je... De persoonlijke benadering, het direct zoeken naar wat voor ons als nabestaanden belangrijk was, is bijzonder prettig. In moeilijke tijden iemand die echt naast je staat en goed aanvoelt wat je nodig hebt. Monique van Infinity was een goede steun.

Bert van Balen

Zeer persoonlijke en warme betrokkenheid bij de na bestaande. Alles is zeer naar wens verlopen

Dennis Borgmeijer

In deze moeilijke tijd heeft Monique ervoor gezorgd dat zij een rustpunt is voor de familie omtrent de uitvaart.
Ze neemt overal de tijd voor en zorgt dat alles tot in de puntjes verzorgd...
Ze neemt overal de tijd voor en zorgt dat alles tot in de puntjes verzorgd wordt, voor de overledenen als voor de nabestaanden.
De uitvaart is zeer rustig en respectvol verlopen.
Ook aan de nazorg besteed Monique zeer veel aandacht!

Jan-Willem

Het contact met Monique hebben wij vanaf het begin als heel prettig ervaren, persoonlijk maar toch ook zakelijk. Ze dacht erg goed mee met onze wensen die niet helemaal standaard waren. Alles werd... Het contact met Monique hebben wij vanaf het begin als heel prettig ervaren, persoonlijk maar toch ook zakelijk. Ze dacht erg goed mee met onze wensen die niet helemaal standaard waren. Alles werd steeds vlot geregeld en aanpassingen werden soepel doorgevoerd. Heel prettig in zulke moeilijke dagen dat je je hierom geen zorgen hoeft te maken. Ook het nagesprek hebben wij erg op prijs gesteld.

Sandra Zierikzee

Monique, gelukkig hebben wij niet zoveel ervaring met uitvaartverzorgers maar ik zou je zeker bij vrienden en kennissen aanraden.

Lis Nanver

Alles verliep rustig en waardig. Er werd veel ruimte geven voor onze specifieke wensen.