André ten Kroode

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop de uitvaart van mijn vader verzorgd is. De uitvaart is prima verlopen en de manier waarop wij geholpen zijn bij de voorbereidingen was erg goed:... Wij zijn erg tevreden over de manier waarop de uitvaart van mijn vader verzorgd is. De uitvaart is prima verlopen en de manier waarop wij geholpen zijn bij de voorbereidingen was erg goed: vriendelijk, secuur en respectvol. Dat was een prettige ervaring in een moeilijke tijd.

Karina Baptiste

1 op 1 contact, Korte lijnen, aangename betrokkenheid. Maakt het in een periode van rouw net iets verdraagzamer

Gitta Ras-Gottenbos

Monique is een warme, lieve vrouw die ons uitstekend heeft begeleid tijdens de uitvaart en alle voorbereidingen en nazorg die daarbij komen kijken. Het is heel fijn dat er iemand naast je staat die... Monique is een warme, lieve vrouw die ons uitstekend heeft begeleid tijdens de uitvaart en alle voorbereidingen en nazorg die daarbij komen kijken. Het is heel fijn dat er iemand naast je staat die je in een moeilijke periode houvast kan geven en goed aan weet te voelen wat er op welk moment nodig is. De persoonlijke touch die zij toepaste tussen de speeches door op de uitvaart en ook de wijze, maar warme en persoonlijke woorden waar zij mee afsluit heeft ons erg geraakt. Wij kijken met een mooi gevoel terug op de uitvaart van onze vader. Wij zouden haar zeker aanbevelen!

Frans Stofregen

Monique is betrokken en regelt het goed en op een hele warme manier
Familie Stofregen

Karin van Maastricht

Wij kijken terug op een enorm mooi afscheid dankzij de inzet, het perfectionisme, de warmte, het geduld en ook de gezelligheid van Monique.
Het is een hele verdrietige en moeilijke tijd maar...
Het is een hele verdrietige en moeilijke tijd maar wat is het ontzettend bekangrijk om op deze manier afscheid te kunnen nemen. Dankjewel voor alles!!! Liefs Peter, Karin, Nikita en Danique.

Mieke Houtman

Wat zijn wij op een fantastische wijze bijgestaan door Cissy van Winden bij regelen van de uitvaart van mijn moeder. Cissy nam alle tijd voor ons, kwam met mooie ideeen en was erg meelevend. Ondanks... Wat zijn wij op een fantastische wijze bijgestaan door Cissy van Winden bij regelen van de uitvaart van mijn moeder. Cissy nam alle tijd voor ons, kwam met mooie ideeen en was erg meelevend. Ondanks de beperkingen in verband met de Coronamaatregelen heeft mede dankzij Cissy de uitvaart gekregen die zij verdient. Cissy praatte onze toespraken en mee muziek op een zeer persoonlijke wijze aan elkaar. Alle complimenten!!

Fam v Teulingen

Monique is een heel fijn en betrokken persoon met goede adviezen en is een goede steun voor ons geweest. De dienst was goed geregeld. Monique heeft de mooie dienst begeleid waarbij zij onze... Monique is een heel fijn en betrokken persoon met goede adviezen en is een goede steun voor ons geweest. De dienst was goed geregeld. Monique heeft de mooie dienst begeleid waarbij zij onze persoonlijke verhalen goed onder woorden heeft gebracht. Wij bevelen Monique zeker aan!

Wilma

Monique is erg betrokken en regelt alles netjes met een persoonlijke touch. De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. De moeilijke gebeurtenis is omgeven door een goed geregeld afscheid die... Monique is erg betrokken en regelt alles netjes met een persoonlijke touch. De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. De moeilijke gebeurtenis is omgeven door een goed geregeld afscheid die met alle mogelijke zorg heeft plaatsgevonden.