Jolanda

Wij waren heel blij hoe zij zich voor ons heeft ingezet waardoor de uitvaart van mijn man en kids hun vader een heel persoonlijk gebeuren is geworden .
En de nazorg persoonlijk gesprek heeft...
En de nazorg persoonlijk gesprek heeft gevoerd.
Daarvoor onze dank Monique grtjes Jolanda Glenn Sharon van Os

A.A.van Swieten

Leuk kontact gehad

L.R. Verberg

Een hele warme, lieve en meelevende vrouw die geen enkel probleem / uitdaging uit de weg gaat!

Rolf Blans

Super relaxed en rustgevend in deze moeilijke periodes ons allen bekend.

Ruud Lindenburg

Professioneel en persoonlijk tegelijkertijd. Nooit enig spoor van onbegrip of haast gemerkt

Bert van Swieten

De zorg die aan je besteed wordt is 100% dus beter kan het niet bedankt voor alle zorg.

Frank Lieffering

Alle wensen konden worden vervuld. Alles was piekfijn in orde. Geheel volgens het vooraf afgesproken draaiboek. Uitstekend.

T vd.Zon

Goede herinnering aan overgehouden
Alles perfect geregeld
Vooral goede voorlichting (duidelijk)

Boswinkel wouter

Begripvol, liefdevol, ruimte gevend aan eigen invulling. Als met een personal touch.

Belinda Posadinu

Hele persoonlijke begeleiding, ook oog voor mijn kinderen. Gesprekken waren persoonlijk en gingen in op onze wensen en ideeen. Monique heeft mede voor een mooi, waardig en persoonlijk afscheid van... Hele persoonlijke begeleiding, ook oog voor mijn kinderen. Gesprekken waren persoonlijk en gingen in op onze wensen en ideeen. Monique heeft mede voor een mooi, waardig en persoonlijk afscheid van mijn man gezorgd.