Mariska Bos

Uniek en persoonlijk, warm begripvol en denkt met je mee.

Janke van Doorn

Wij waren zeer getroffen door de liefdevolle en persoonlijke benadering van Monique, de dagen na het plotselinge overlijden van Stef. Gedurende die dagen werd zij één van ons en deze steun hebben... Wij waren zeer getroffen door de liefdevolle en persoonlijke benadering van Monique, de dagen na het plotselinge overlijden van Stef. Gedurende die dagen werd zij één van ons en deze steun hebben wij als heel fijn en troostrijk ervaren.

Janke van Doorn
& familie

W.A. (Wim) van Hooft

Wij zijn bijzonder tevreden over de prettige en respectvolle wijze waarop Monique en Mary van Infinity Uitvaartzorg het afscheid van onze moeder hebben geregeld en begeleid. Op een informele... Wij zijn bijzonder tevreden over de prettige en respectvolle wijze waarop Monique en Mary van Infinity Uitvaartzorg het afscheid van onze moeder hebben geregeld en begeleid. Op een informele wijze, zoals wij dat ook graag wilden, en op een bijzondere lokatie, het Wapen van Zoetermeer, die ook zeer sfeervol voor een high-tea was ingericht. Wij hebben de samenwerking met jullie als zeer prettig ervaren.

Ellen Adegeest

Een hele fijne betrokken uitvaart begeleidster kwam vaak langs en mede door haar hebben we een onwijs mooi afscheid van onze moeder gehad

Peter Sleeuwaegen

Infinity geeft je meteen een gevoel van warmte en liefde in een droevige periode.ze nemen de tijd voor je vanaf het begin tot het einde.ook de nazorg verdiend een pluim.

Mw. J.A.J. Ludikhuize

Infinity Uitvaartzorg heeft de Uitvaart van onze Oom met zorg en aandacht begeleid. De persoonlijke aandacht, het meedenken tav organisatie en opstellen vd kaart en de snelle reacties op vragen via... Infinity Uitvaartzorg heeft de Uitvaart van onze Oom met zorg en aandacht begeleid. De persoonlijke aandacht, het meedenken tav organisatie en opstellen vd kaart en de snelle reacties op vragen via mail of Whatsapp zijn heel fijn. Er is ook veel flexibiliteit van de kant van Infinity als het gaat om inspelen op veranderingen in de organisatie of anderszins. Een prettige van begeleiding die ik bij iedereen kan aanbevelen.

Ronald van Driel

In goed en plezierig overleg heeft Infinity gezorgd voor de organisatie van een nette, ingetogen afscheidsbijeenkomst voor onze moeder.

Jeroen

Monique neemt je zoveel werk en zorg uit handen, precies op het moment dat je alle steun kunt gebruiken. Ze is daarbij heel persoonlijk en geeft je veel aandacht voor wat je als nabestaande wil. De... Monique neemt je zoveel werk en zorg uit handen, precies op het moment dat je alle steun kunt gebruiken. Ze is daarbij heel persoonlijk en geeft je veel aandacht voor wat je als nabestaande wil. De ceremonie was dan ook precies zoals we het wilden hebben en is vlekkeloos verlopen. Ook de hele financiële kant van de uitvaart en allerlei praktische problemen neemt ze je uit handen. Kortom: geweldig. Precies wat je in zo'n droevige tijd nodig hebt.

Sylvia Commandeur

Monique Kupras is zeer betrokken en zorgt voor een persoonlijke invulling van de uitvaart.
Zij zorgt ervoor dat alles op tijd beslist en geregeld wordt en zorgt achter de schermen dat alles goed loopt.
Ze is makkelijk toegankelijk en schakelt snel voor zover nodig.
Zowel bij de uitvaart van onze moeder als van onze vader was zij voor ons van grote waarde.

Kees van den Engel, Ridderkerk.

Liever heeft niemand iets te maken met een uitvaartverzorger. Maar het leven laat zich nu eenmaal niet uitstippelen. Als het dan toch eenmaal zo is kan ik iedereen Infinity echt aanbevelen. Geen... Liever heeft niemand iets te maken met een uitvaartverzorger. Maar het leven laat zich nu eenmaal niet uitstippelen. Als het dan toch eenmaal zo is kan ik iedereen Infinity echt aanbevelen. Geen grote organisatie met dan die persoon dan weer een ander. Nee, Monique geeft echte zorg, neemt je zeer serieus, neemt zelf de toespraken door zodat met de uitvaart zij hierop kan anticiperen. Jammer genoeg had ik haar nodig maar geen seconde spijt gehad.