Bob van Huët

Een bijzonder en passend afscheid. Voor ons een dierbare herinnering die we allemaal zullen koesteren. Dank daarvoor.
Bob, Claudia en René.

ron friederich

De rust die Monique uitstraalt geeft gelijk een gevoel van vertrouwen dat het allemaal goed komt. Zo moesten wij uitwijken naar een alternatieve locatie (Dekker) en het werd een geweldige uitvaart... De rust die Monique uitstraalt geeft gelijk een gevoel van vertrouwen dat het allemaal goed komt. Zo moesten wij uitwijken naar een alternatieve locatie (Dekker) en het werd een geweldige uitvaart waar de mensen het nu nog over hebben!

Els Heijmans

Monique heeft de uitvaart helemaal naar onze wens georganiseerd. Geen moeite was te veel. De begeleiding was heel warm
persoonlijk en daardoor hebben wij er een heel goede herinnering aan...
persoonlijk en daardoor hebben wij er een heel goede herinnering aan overgehouden. Alles was precies zoals wij het hadden
bedoeld. Perfect!

Ada Wiggers vd Putten

Monique heeft ons zo lief , respectvol en mooi begeleid gedurende al onze verdrietigen dagen dat ik zo blij was dat we bij Monique zijn gekomen . Zij heeft het allemaal zo waardig en liefdevol... Monique heeft ons zo lief , respectvol en mooi begeleid gedurende al onze verdrietigen dagen dat ik zo blij was dat we bij Monique zijn gekomen . Zij heeft het allemaal zo waardig en liefdevol gedaan .
Nogmaals dank je Monique 🙏

P.M.E. (Petra) Koot

Alle contacten met Monique waren bijzonder prettig. Stapje voor stapje heeft ze ons adequaat en deskundig begeleid bij het maken van keuzen en het organiseren van een zeer persoonlijke uitvaart. Om... Alle contacten met Monique waren bijzonder prettig. Stapje voor stapje heeft ze ons adequaat en deskundig begeleid bij het maken van keuzen en het organiseren van een zeer persoonlijke uitvaart. Om zo liefdevol afscheid te kunnen nemen van iemand die je dierbaar is, gaf ons enorme troost en steun. Dank je wel!

roelant hollemans

Monique heeft alles van begin tot eind perfect geregeld.
De uitvaart hebben we als zeer persoonlijk ervaren en we kunnen er met een goed gevoel op terugkijken.

Renate Vlaskamp

Cissy is fantastisch!!!! Door haar persoonlijke betrokkenheid hebben we samen een prachtige uitvaart gekregen voor onze zoon ❤️❤️

E. Arkesteijn

Wij zijn bijzonder te spreken over Cissy van Winden.
Wij zijn bijzonder te spreken over Cissy van Winden.
Ze heeft ons echt ontzorgd en vooral door haar inzet, accuratesse en inlevingsvermogen is de uitvaart van onze vader heel erg mooi geworden.

Petra en Bianca Scholten-Roos

Monique,
Wat ben je een mooi en warm mens.
De keren dat je bij ons bent geweest om alles te bespreken vonden wij erg fijn.
De kleine dingetjes die je oppikt in een gesprek en die...
Monique,
Wat ben je een mooi en warm mens.
De keren dat je bij ons bent geweest om alles te bespreken vonden wij erg fijn.
De kleine dingetjes die je oppikt in een gesprek en die je dan later bij de uitvaart uitvoerde, één woord, GEWELDIG.
We kunnen terug kijken op een mooie uitvaart, nogmaals onze dank.

Veel liefs Petra en Bianca

Petra en Bianca Scholten-Roos

Monique,
Je bent een mooi en warm mens.
De keren dat je bij ons bent geweest, hebben wij ervaren als zeer prettig en ontzettend fijn om van alles te kunnen bespreken.
Wij kunnen...
Monique,
Je bent een mooi en warm mens.
Wij kunnen terug kijken op een mooie uitvaart.

Heel veel liefs van Petra en Bianca.