Regina

Persoonlijke, Gemoedelijk, Rustig en Lieve mensen die alle tijd voor je nemen. Denken met je mee, ook na de uitvaart helpen zij je nog graag met eventuele vragen. Zeer professioneel. De plechtigheid... Persoonlijke, Gemoedelijk, Rustig en Lieve mensen die alle tijd voor je nemen. Denken met je mee, ook na de uitvaart helpen zij je nog graag met eventuele vragen. Zeer professioneel. De plechtigheid was fantastische goed verzorgd en zag er prachtig uit. De lieve tussentijdse toespraakjes van Monique waren hartverwarmend. Heel erg bedankt voor al jullie goede zorgen.

Tom Sauer

Na het plotseling overlijden van mijn lieve moeder en met een vader ernstig ziek had ik behoefte aan iemand die mij kon sturen en ondersteunen bij alles wat op je afkomt om toch binnen een kort... Na het plotseling overlijden van mijn lieve moeder en met een vader ernstig ziek had ik behoefte aan iemand die mij kon sturen en ondersteunen bij alles wat op je afkomt om toch binnen een kort tijdsbestek een mooie laatste dienst te geven aan mijn moeder.
Monique was deze redder in nood en haar empathische zijn en haar praktische instelling heeft er zeer zeker voor gezorgd dat we een mooie dienst hebben kunnen geven aan mama.

H. Zuurendonk

De uitvaart begeleid door Monique was perfect verlopen, de zorg en gesprekken die zij met ons had voelde vertrouwd aan.
Elke vraag die wij als gezin hadden, werd door haar op een rustige manier...
Elke vraag die wij als gezin hadden, werd door haar op een rustige manier opgelost of later weer besproken om het op te lossen.
Alle wensen van mijn vrouw (witte kist, witte auto) konden door Monique worden verzorgd, dank daarvoor.
Ook de eindafwikkeling ging zonder probleem.
Ook bedankt voor de usb stick waarop de uivaart was vastgelegd, en de foto'sdie uw man had gemaakt.

Fam. Smit & vd Bergh

Een bedrijf wat adequaat reageert en goed met empathie en zorgvuldigheid handeld. Afspraken worden zeer goed nagekomen. Erg tevreden.

Fam. Dolkens

“Het leven is einde, maar oneindig is de liefde” was de zin die ons het meest aansprak, omdat deze zo goed aansluit bij het liefdevolle leven dat ik met mijn vrouw en mijn kinderen met hun moeder... “Het leven is einde, maar oneindig is de liefde” was de zin die ons het meest aansprak, omdat deze zo goed aansluit bij het liefdevolle leven dat ik met mijn vrouw en mijn kinderen met hun moeder hadden.
Monique (met haar fantastische team!) heeft ons op een warme en zeer persoonlijke manier begeleid om tijdens de uitvaartplechtigheid onze liefde goed over te kunnen brengen. De uitvaart is vlekkeloos verlopen.

Haar oprechte en liefdevolle aandacht zowel voor, tijdens als na de crematieplechtigheid hebben wij bijzonder kunnen waarderen.
Onze hartelijke dank hiervoor.

Fam. Dolkens, Zoetermeer

Paula van der Rassel

Bedankt voor de snelle en geweldige hulp die is geboden. Hier spreekt grote professionaliteit uit. Wat een warme sfeer sprak er uit de crematieplechtigheid en wat een rust!

Nieuwenhuizen

Fijne persoonlijke begeleiding

Oskam

Onze ervaring was helemaal goed. Nauwelijks hinder ondervonden tijdens de corona tijd. Monique denk graag mee en probeert het echt helemaal tot in de gewenste puntjes te regelen.

A&B

Vanaf het eerste moment dat we Monique spraken met de vraag om ons te helpen met de uitvaart van onze vader voelde het ondanks ons verdriet zo vertrouwd en echt of we bij de juiste persoon waren. Ze... Vanaf het eerste moment dat we Monique spraken met de vraag om ons te helpen met de uitvaart van onze vader voelde het ondanks ons verdriet zo vertrouwd en echt of we bij de juiste persoon waren. Ze heeft ons zo liefdevol geholpen en bijgestaan de dagen voorafgaand het afscheid en bij het afscheid zelf. We konden alles vragen. Zo mooi, warm en liefdevol sprak Monique ons, familie en vrienden toe tijdens het afscheid. Heel rustig en stap voor stap. Na de uitvaart deelden de bezoekers hetzelfde gevoel. Afscheid nemen van je dierbare is zeer verdrietig maar als het moet en je kan dit samen met Monique doen, is er wat verzachting en ben je in zeer goede handen.

Helma

Het is zo belangrijk als een uitvaart mooi en goed geregeld wordt. Hoe fijn is het dan als de zorg hiervoor door Monique wordt overgenomen. Op zo'n kwetsbaar moment is het zo goed dat je kan... Het is zo belangrijk als een uitvaart mooi en goed geregeld wordt. Hoe fijn is het dan als de zorg hiervoor door Monique wordt overgenomen. Op zo'n kwetsbaar moment is het zo goed dat je kan terugvallen op een professional die zorgzaam is, met je meedenkt en ook zorgvuldig is. Hele mooie kwaliteiten die Monique allemaal inzet om zo'n belangrijk moment als afscheid nemen van je dierbare, een mooie herinnering te laten worden.