Inge Peters

In de moeilijke periode na het overlijden van onze moeder was Monique voor ons echt een rots in de branding! Zij heeft ons op een zeer professionele, maar toch hele persoonlijke manier met alles... In de moeilijke periode na het overlijden van onze moeder was Monique voor ons echt een rots in de branding! Zij heeft ons op een zeer professionele, maar toch hele persoonlijke manier met alles geholpen en zelfs nu, ruim na de uitvaart staat zij nog voor ons klaar! Ze straalt een enorme rust uit, denkt met je mee en de uitvaart was uiteindelijk precies zoals mijn moeder wilde.

Gea J.H. Verhoeven-van de Werf

Monique heeft het fantastisch gedaan, precies wat wij hadden afgesproken.

Ad van den Hoogen

Infinity zakelijk: na een eerste kennismaking al vele zaken kunnen bespreken; duidelijkheid over de prijsstelling, geeft direct aan als (door aangepaste wens) de prijs aangepast moet worden, op het... Infinity zakelijk: na een eerste kennismaking al vele zaken kunnen bespreken; duidelijkheid over de prijsstelling, geeft direct aan als (door aangepaste wens) de prijs aangepast moet worden, op het moment dat er om gaat wordt er proactief gehandeld, worden wij op ons gemak gesteld, geen vraag blijft onbeantwoord, op ieder verzoek is een antwoord met oplossing, de rust blijft bewaard, geen stress, perfecte uitvoering van de uitvaart.
Infinity persoonlijk: Monique is open, toegankelijk, meevoelend, vriendelijke uitstraling, netwerker, compassie en mooie duidelijke articulerende stem.

D Boschma

Wij hadden Cissy van Winden .Ze was in 1 woord geweldig.Heel betrokken, zorgzaam en uiterst respectvol.

Jeffrey de Gier

Wij zijn uitermate goed verzorgd en begeleid. Mijn vader is heel netjes geëerd. Ook het bloemstukje gemaakt van alle bezorgde stukken was een heel mooi gebaar.

Jeffrey de Gier

Wij zijn uitermate goed verzorgd en begeleid. Mijn vader is ook goed verzorgd en netjes geëerd. Ook het bloemstukje gemaakt van alle bezorgde stukken was een heel mooi gebaar.

Petra van Lith

Bij de 1e keer inschakelen van Infinity had ik direct een klik met Monique Kupras. Monique geeft rust, denkt mee, is accuraat en heeft ons totaal ontzorgd. Voor mij was gelijk al duidelijk dat ik... Bij de 1e keer inschakelen van Infinity had ik direct een klik met Monique Kupras. Monique geeft rust, denkt mee, is accuraat en heeft ons totaal ontzorgd. Voor mij was gelijk al duidelijk dat ik Monique ook in de toekomst zou inschakelen. De 2e uitvaart kwam helaas al snel en Monique heeft deze ook weer perfect geregeld, de persoonlijkheid en het stukje extra meedenken qua inspiratie maakte de 2e uitvaart ook weer perfect. Dank je wel Monique!

Peter van Binsbergen

Wij waren zeer tevreden, goede adviezen gehad en een fijn contact meegehad.

Arie Van Putten

Ik heb Infinity als meedenkend, betrokken en respectvol ervaren, met alle aandacht voor de achterblijvers.

E. Nieuwveen

Monique is een warm persoon. Zij is onopvallend aanwezig, denkt goed mee en brengt je op goede ideeën.
Zij zorgt ervoor dat de uitvaart aan alle wensen voldoet en persoonlijk en intiem verloopt.