Sylvia

Wij kijken terug op een mooi afscheid mede dankzij de persoonlijke begeleiding. De aanpak was vlot en bereikbaarheid onderling was snel en vakkundig.

Cees H Looijé

Efficient, empatisch, vriendelijk, duidelijk, meedenkend. Geweldig samengewerkt met Cissy van Winden

A.C. van Oost

Het was vooral heel warm dit heeft mij heel goed gedaan. Het verzacht enigszins

Sarina Meijvogel-Roos

Wij zijn heel blij met de wijze waarop Monique de uitvaart van onze (schoon)moeder en oma heeft begeleid. Op een heel warme, maar ook zakelijk/efficiënt manier, kortom net wat we nodig hadden. Wij zijn heel blij met de wijze waarop Monique de uitvaart van onze (schoon)moeder en oma heeft begeleid. Op een heel warme, maar ook zakelijk/efficiënt manier, kortom net wat we nodig hadden.
Vooraf en tijdens de dag van de begrafenis is alles naar onze wens verlopen. Monique heeft zich echt in ons en moeder verdiept. Dat was goed merkbaar bij de herdenkingsdienst.
Kreeg dit ook terug van meerdere mensen die daarbij aanwezig waren. Kortom, wat ons betreft, niets dan lof.

Michael Waltman

Wij zijn door Monique heel goed geholpen. stond altijd voor ons klaar om alle vragen te beantwoorden. Monique heeft ervoor gezorgd dat de dag van de crematie een mooie dag is geworden. Monique dank... Wij zijn door Monique heel goed geholpen. stond altijd voor ons klaar om alle vragen te beantwoorden. Monique heeft ervoor gezorgd dat de dag van de crematie een mooie dag is geworden. Monique dank je wel.

A Devilee

Fijne samenwerking met Monique voor een mooi afscheid van onze vader.

Marjolein de Niet - de Jager

Na twee uitvaarten van leden van mijn gezin te hebben moeten meemaken stond ik er eind oktober weer voor een uitvaart. Nu van het laatste lid van mijn gezin. Via toeval kwam ik bij Monique terecht... Na twee uitvaarten van leden van mijn gezin te hebben moeten meemaken stond ik er eind oktober weer voor een uitvaart. Nu van het laatste lid van mijn gezin. Via toeval kwam ik bij Monique terecht en bleek dat zij de andere twee uitvaarten ook had mee begeleid. Ik had me geen betere uitvaartbegeleidster kunnen wensen. Monique straalt rust uit maar is er ook met het luisterend oor. Er wordt door haar ook gedacht aan kleine dingen. De kleinkinderen kregen de ruimte om op een manier, zoals zij wilde, afscheid te nemen van hun opa. Maar opperde zij ook om de urn van mijn overleden moeder bij de crematie naast de kist van mijn vader te plaatsen. Hier denk je alleen maar aan als je echt "hart" voor je werk hebt. Ondanks dat Corona voor maatregelen zorgt weet Monique en haar team te zorgen dat er afscheid genomen kan worden waar je als nabestaande met heel veel warmte op kan terugkijken.

Daarom dank voor al je warmte en hulp.
Groet,
Marjolein de Niet - de Jager

Angelique Hartjesveld-Musch en Erik Musch

Heel tevreden zijn wij over Infinity Uitvaartzorg en Monique Kupras (en haar team). In het voortraject heeft Monique alle aspecten van de uitvaart goed afgehandeld, meelevend/compassie, goede... Heel tevreden zijn wij over Infinity Uitvaartzorg en Monique Kupras (en haar team). In het voortraject heeft Monique alle aspecten van de uitvaart goed afgehandeld, meelevend/compassie, goede toonzetting en flexibel. Zelfs dat ze op een zondag langs kwam om het programma (voor uitvaart op dinsdag) door te spreken. Monique houdt daarbij alles in de gaten en zorgt ervoor dat alle familieleden betrokken en gehoord worden.

Tijdens de uitvaart geeft Monique je een gerust gevoel, dat alles goed komt en onder controle is. Bij ons kwam er een last-minute verzoek van een familielid om toch te spreken tijdens de uitvaart. Monique heeft dit heel goed opgepakt en uitstekend weten in te passen in het opgestelde programma.
Wat wij ook heel mooi vonden, was hoe Monique passages uit de gekozen liedjes heeft gebruikt als overgangen tussen de verschillende toespraken. De uitvaart werd door Monique afgesloten met een laatste gedicht speciaal gericht aan onze overleden moeder. Een respectvolle afsluiting.

Wouter Koelewijn

Als je moe en emotioneel uitgeput bent (‘kanker heb je samen’) en verdriet/rouw je dagen en nachten beheerst door het verlies van je echtgenote, is het fijn als de uitvaartzorg met passie en vanuit... Als je moe en emotioneel uitgeput bent (‘kanker heb je samen’) en verdriet/rouw je dagen en nachten beheerst door het verlies van je echtgenote, is het fijn als de uitvaartzorg met passie en vanuit het hart liefdevol gedaan wordt. Dat helpt bij alles.

karin verbakel

Mooie indrukwekkende uitvaart dankzij Cissy