r.a.paardekooper

Voelden ons op ons gemak gesteld en zowel Kitty als Monique waren erg prettig in de benadering naar ons toe

Keus, J.C.

De uitvaart van onze moeder/schoonmoeder is met heel veel respect uitgevoerd door Infinity en heeft onze verwachtingen overtroffen. Het contact na het overlijden en tijdens het organiseren van de... De uitvaart van onze moeder/schoonmoeder is met heel veel respect uitgevoerd door Infinity en heeft onze verwachtingen overtroffen. Het contact na het overlijden en tijdens het organiseren van de uitvaart met Infinity is door ons als zeer prettig ervaren en heeft dit een persoonlijke touch gegeven.

Anneke Hanemaaijer

Zeer prettige ervaring met de uitvaartonderneemster Monique Kupras. Alles is naar wens verlopen en wij als familie hebben een mooi en goed gevoel over het afscheid van onze man, vader en opa Frank... Zeer prettige ervaring met de uitvaartonderneemster Monique Kupras. Alles is naar wens verlopen en wij als familie hebben een mooi en goed gevoel over het afscheid van onze man, vader en opa Frank Hanemaaijer gehad.
Heel veel dank hiervoor!

Sabrina Driehuijs

Monique is een liefdevolle, betrokken vrouw, die geen oordeel heeft als de uitvaart anders dan andere is.

Bas ter Burg

Dank je Monique, je hebt ons fantastisch ondersteund om er een mooi afscheid van te maken..

M van de Veerdonk

Roos heeft ons zeer goed begeleid in het organiseren van een zeer persoonlijke en erg mooie uitvaart voor mijn vader. Heel prettig contact en goede ondersteuning, ook op de dag van de uitvaart... Roos heeft ons zeer goed begeleid in het organiseren van een zeer persoonlijke en erg mooie uitvaart voor mijn vader. Heel prettig contact en goede ondersteuning, ook op de dag van de uitvaart zelf. Wij hebben heel bewust gekozen voor een kleinere uitvaartonderneming omdat we echt op zoek waren naar een persoonlijke benadering. Onze verwachting is hierin volledig uitgekomen.

Y. Siem

Er is ruimschoots aandacht besteed aan de wensen vd overledene en nabestaanden.

Karin van Maastricht

Je bent op vakantie in Griekenland als je hoort dat je vader is overleden. Onze dochters thuis moesten de eerste acties nemen, samen met de kinderen van mijn (overleden) zus. Vanuit Griekenland... Je bent op vakantie in Griekenland als je hoort dat je vader is overleden. Onze dochters thuis moesten de eerste acties nemen, samen met de kinderen van mijn (overleden) zus. Vanuit Griekenland Monique gebeld en de eerste stappen besproken. Wat ben ik blij dat ik haar heb gebeld. De begeleiding die de kinderen hebben gehad (als moeder vreselijk om zo ver weg te zitten), was echt geweldig. De warmte en rust die nodig was tijdens de eerste momenten, was er.
Maar ook de rest van de verzorging van de begrafenis, kan niet anders zeggen dat het liefdevol, persoonlijk en geweldig was.
Wij kijken terug op een echt ontzettend mooi afscheid!! Dit dankzij Monique en haar man.

Marja

Vanaf het moment dat Monique bij ons binnen stapte na het overlijden van mijn man, voelde het goed voor mij en de kinderen. Ze regelt en organiseert alles heel goed. Via de app kon ik haar altijd... Vanaf het moment dat Monique bij ons binnen stapte na het overlijden van mijn man, voelde het goed voor mij en de kinderen. Ze regelt en organiseert alles heel goed. Via de app kon ik haar altijd bereiken. Ze heeft humor, empathie, kan goed luisteren. Ik ben heel blij dat ik voor Infinity heb gekozen.

Sabine Bingley-Beste

Het was super fijn om met Roos samen de uitvaart te regelen. Duidelijk, warm, betrokken en daadkrachtig. En we hadden het gevoel dat we het samen hebben gedaan. Heel waardevol!