Rein van der Toorn

Infinity vertegenwoordigd door Monique hebben wij als familie als zeer professioneel en warm ervaren.
Zij verdiept zich goed en schakelt snel.
Waardoor wij ons gelijk ontzorgdvoelde.

Peter Sleeuwaegen

Monique heeft ons nu al voor de derde keer zeer liefdevol begeleidt en ondersteund.
Alles wat ze voor je doet gebeurd met zeer veel respect en passie.
Ik ben zo tevreden dat ik zelfs mijn...
Alles wat ze voor je doet gebeurd met zeer veel respect en passie.
Ik ben zo tevreden dat ik zelfs mijn eigen kids heb gevraagd om Monique te bellen om ook mijn eigen uitvaart te regelen als het zover is.
Dus Monique dat betekend wel dat je nog heeeeeeeel lang moet doorgaan met het mooie werk dat je verricht.
Warme knuffels van Peter en kids.

Gertjan Rieke

Monique begreep precies wat de wensen waren en uit te werken, die Marion Rieke wenste bij haar uitvaart

Jose en familie

Monique/Infinity bleek voor ons een onmisbare hulp bij het regelen
van een afscheid zoals mijn man zich dat wenste.
Flexibel, meedenkend en een troost voor ons, de achterblijvers .

Sander

Na het plotseling overlijden van mijn moeder, stond ik voor de taak voor het regelen van een uitvaart. Ik moest opeens een uitvaart ondernemer opzoeken en ik had geen flauw idee waar te beginnen.... Na het plotseling overlijden van mijn moeder, stond ik voor de taak voor het regelen van een uitvaart. Ik moest opeens een uitvaart ondernemer opzoeken en ik had geen flauw idee waar te beginnen. Ik kwam uiteindelijk bij Infinity terecht en kwam in telefonisch contact met Monique. Direct na het gesprek kreeg ik het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt. De volgende dag kwam Monique bij ons thuis en heeft de hele aankomende procedure met mij doorgenomen. Monique heeft ons stap-voor-stap bijgestaan bij alle facetten die bij de uitvaart kwam kijken. Zij heeft hiermee een nare periode iets minder onaangenaam weten te maken voor ons - ik ben haar hier enorm dankbaar voor.

Yvonne van den Bos

Onlangs de uitvaart van onze moeder samen met Monique mogen organiseren. Wij hadden gekozen voor het een intieme uitvaart.
Monique heeft ons tips gegeven die wij niet hadden bedacht en dit gaf...
Monique heeft ons tips gegeven die wij niet hadden bedacht en dit gaf zeker een meerwaarde aan de uitvaart.

Familie Wondergem

Vorige week was de uitvaart van mijn moeder.
Monique heeft ons professioneel bij dit afscheid geholpen.

Vóór de plechtigheid, in de rouwkamer, heeft ze een mooi gebed voorgelezen....
Vorige week was de uitvaart van mijn moeder.
Monique heeft ons professioneel bij dit afscheid geholpen.

Vóór de plechtigheid, in de rouwkamer, heeft ze een mooi gebed voorgelezen.
Mét elkaar de kist gesloten en naar de aula gereden. Het was zó fijn om dat met elkaar te doen, helemaal niet akelig of beladen. Monique nam bij dit alles kalm de leiding.

De plechtigheid zelf verzorgde zij met aandacht, heel persoonlijk, warm. Ook heeft ze nog een mooi toepasselijk gedicht voorgedragen.

Haar begeleiding was fantastisch!
Een uitvaart kun je maar 1 keer beleven en dan moet je er met een goed gevoel op terugkijken, met haar lukt dat!

Connie, namens de familie Wondergem

Dieke

Infinity heeft een onderscheidend vermogen in ontzorgen en begeleiden in moeilijke tijden. Zij hebben meerdere begravenissen / crematies voor mijn familie verzorgd. De persoonlijke begeleiding,... Infinity heeft een onderscheidend vermogen in ontzorgen en begeleiden in moeilijke tijden. Zij hebben meerdere begravenissen / crematies voor mijn familie verzorgd. De persoonlijke begeleiding, inlevingsvermogen creatieve oplossingen bij speciale wensen zijn goed verzorgd en bijzonder.

Martin A.Bronsveld

Correcte en vriendelijke benadering waarbij efficientie en clientgerichte zorg voorop staat.

Sylvia van ake de Graaff

Heel intiem en persoonlijk en ontzettend goed geregeld en verzorgd