Rolf van der Maas

We hebben de begeleiding van Monique als heel prettig ervaren, dankzij haar persoonlijke benadering, het tijdig opvolgen van de stappen die genomen moesten worden en het regelen van alle praktische... We hebben de begeleiding van Monique als heel prettig ervaren, dankzij haar persoonlijke benadering, het tijdig opvolgen van de stappen die genomen moesten worden en het regelen van alle praktische aspecten van de uitvaartceremonie. Het contact verliep soepel en prettig.

Trees Micola

Ondanks de corona tijd heb ik heel snel een fijn contact gekregen met Monique van Infinity Uitvaartzorg.
Zij is warm en betrokken en heeft de uitvaart in goede banen geleid tot grote tevredenheid van de hele familie.
Ik ben haar heel dankbaar.

Ronald May, namens de zonen van Heléne May-Lie Fat Siong

Persoonlijke referentie naar Cissy:
Persoonlijke referentie naar Cissy:
De uitvaart van onze moeder was echt een ‘uitvaart vanuit het hart’. Dit was met name te danken aan de inzet van Cissy van Winden. De gesprekken die ze met onze moeder en met ons heeft gehad waren belangstellend en respectvol en Cissy nam alle tijd om van ieder van ons te achterhalen wat onze persoonlijke wensen waren.
Vooraf kregen we dan ook een in alle facetten uitgewerkt plan, waarin onze wensen en die van onze moeder duidelijk naar voren kwamen. Zelf nam Cissy ook initiatief als wij ergens mee zaten: bijvoorbeeld de bloemen of de laatste verzorging van onze moeder.
Dit plan is tot in de puntjes op een waardige wijze uitgevoerd. Iedereen die er bij was, spreekt vol lof over deze plechtigheid. De rust, de intieme sfeer, de muziek en de voordrachten werden door haar ingeleid en bij elkaar gebreid tot een bijzondere en onvergetelijke bijeenkomst.
De zonen van Heléne May-Lie Fat Siong.

Nelly

Bekwaam betrokken hartelijk inventief behulpzaam

André ten Kroode

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop de uitvaart van mijn vader verzorgd is. De uitvaart is prima verlopen en de manier waarop wij geholpen zijn bij de voorbereidingen was erg goed:... Wij zijn erg tevreden over de manier waarop de uitvaart van mijn vader verzorgd is. De uitvaart is prima verlopen en de manier waarop wij geholpen zijn bij de voorbereidingen was erg goed: vriendelijk, secuur en respectvol. Dat was een prettige ervaring in een moeilijke tijd.

Karina Baptiste

1 op 1 contact, Korte lijnen, aangename betrokkenheid. Maakt het in een periode van rouw net iets verdraagzamer

Gitta Ras-Gottenbos

Monique is een warme, lieve vrouw die ons uitstekend heeft begeleid tijdens de uitvaart en alle voorbereidingen en nazorg die daarbij komen kijken. Het is heel fijn dat er iemand naast je staat die... Monique is een warme, lieve vrouw die ons uitstekend heeft begeleid tijdens de uitvaart en alle voorbereidingen en nazorg die daarbij komen kijken. Het is heel fijn dat er iemand naast je staat die je in een moeilijke periode houvast kan geven en goed aan weet te voelen wat er op welk moment nodig is. De persoonlijke touch die zij toepaste tussen de speeches door op de uitvaart en ook de wijze, maar warme en persoonlijke woorden waar zij mee afsluit heeft ons erg geraakt. Wij kijken met een mooi gevoel terug op de uitvaart van onze vader. Wij zouden haar zeker aanbevelen!

Frans Stofregen

Monique is betrokken en regelt het goed en op een hele warme manier
Familie Stofregen