Leny van Campenhout

Fantastisch! Zoveel inlevingsvermogen. Zo liefdevol en alles is mogelijk, in een woord geweldig!

Gerrit Robbe

Eerlijk: vijf sterren is wat mij betreft eigenlijk niet eens genoeg voor wat Monique heeft betekend en gedaan bij het regelen en begeleiden van de crematieplechtigheid van mijn echtgenote. Als je... Eerlijk: vijf sterren is wat mij betreft eigenlijk niet eens genoeg voor wat Monique heeft betekend en gedaan bij het regelen en begeleiden van de crematieplechtigheid van mijn echtgenote. Als je naar de speld in de hooiberg zoekt voor een goede persoonlijke en warme uitvaartzorg, dan kun je die vinden bij Monique van Infinity Uitvaartzorg.

Suzanne kant

Vanaf het moment dat Peggy binnen stapte voelde zij als rustpunt in de chaos die ons zó overviel. Zij voelde steeds exact aan hoeveel we konden 'dragen' om te regelen en stelde zaken die niet direct... Vanaf het moment dat Peggy binnen stapte voelde zij als rustpunt in de chaos die ons zó overviel. Zij voelde steeds exact aan hoeveel we konden 'dragen' om te regelen en stelde zaken die niet direct nodig waren uit tot een moment dat er wel weer ruimte voor was. Ze sprak en liet mij denken vanuit gevoel,waardoor ik overwogen keuzes kon maken die de week van afscheid en de uitvaart volledig naar (persoonlijke) wens maakten. Peggy voelde heel vertrouwd, waardoor het ook geen moeite kostte om haar ons vertrouwen te geven. Ze is persoonlijk en warm in omgang en zeer betrokken. Ik en wij als familie kijken met hele goede herinneringen terug op de intense week van afscheid nemen en voorbereiding op de begrafenis van mijn man. Duizendmaal dank hiervoor!

Hans van Dommelen

Monique heeft voor ons de ontzettend moeilijke tijd rondom het overlijden van mijn vader dragelijker gemaakt. Ze denkt met alles mee en neemt met haar enorme kundigheid en ervaring veel praktische... Monique heeft voor ons de ontzettend moeilijke tijd rondom het overlijden van mijn vader dragelijker gemaakt. Ze denkt met alles mee en neemt met haar enorme kundigheid en ervaring veel praktische zorgen weg. Daarnaast is zij als mens ontzettend betrokken en sympathiek en zorgt zij voor een persoonlijke beleving van het afscheid.

PM Bolleboom

Het contact was heel prettig en ongedwongen en alle ruimte om je eigen sfeer aan te geven !

Marion Pols

Een warm, persoonlijk contact die tijd neemt voor het gebeuren en de nabestaanden.

Bouwes

We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Marion

Waardevolle en warme samenwerking, waarin Monique helpt keuzes te maken die passen bij precies deze situatie.

van Pelt

De begeleiding voor en tijdens de uitvaart heb ik als zeer prettig ervaren.