Ger Franke

Na het overlijden van mijn vader heeft infinity alles uit handen genomen zonder enig moment de mensen achter de overledene te vergeten. Werkelijk niks was teveel. En iedere dag was Monique er om de... Na het overlijden van mijn vader heeft infinity alles uit handen genomen zonder enig moment de mensen achter de overledene te vergeten. Werkelijk niks was teveel. En iedere dag was Monique er om de achterblijvers ff een goed gevoel te geven. Geen vraag was teveel. Zoveel warmte verdient meer als 5 sterren maar helaas kunnen we niet meer geven. Monique nogmaals dank en ik beveel je bij een ieder aan.

Cecilia van der Zwan

Zeer prettig en persoonlijk, Monique denkt mee.

Herman Wieser

We hadden ons geen betere uitvaartverzorgster dan Monique kunnen wensen. Ze begeleidde ons vakkundig en lief in die extreem zware tijd. Een bekwame stuurvrouw op een schip in de storm…

Anneke van Slooten

Monique en ik kennen elkaar al jaren via onze vrijwillige bestuursfunctie, échter had ik 'zakelijk' nog niet eerder met haar contact hoeven hebben en dan is het opeens zo ver.
Het leven van...
Het leven van mijn lieve vriendin was eindig en in de laatste dagen voor Marijke haar overlijden ondersteunde zij mij bij allerhande vragen die ik had, de tijd voor mij nemend en in oplossingen denkend.
De ideeën welke Monique aandroeg, de warmte die zij uitstraalt en het 'op afstand' écht voor je zijn, alle tijd nemend om te luisteren naar de verhalen en altijd bereikbaar zijn! Elke keer checken 'heb ik het goed begrepen dat...' en 'is het misschien een idee dat..', bescheiden aanwezig en je was er altijd! Een mooier en waardiger afscheid had Marijke niet kunnen hebben, mede dankzij alle inzet van Monique! Ik ben je dankbaar voor al je steun en inzet lieve Mo ....je bent een uitvaartverzorgster uit duizenden! Dikke kus Ann

Ed Smit

Adembenemend, liefdevol en troostvol. Monique is een zeer lieve vrouw die het afscheid van mijn allerliefste tot een zeer waardig en memorabel geheel heeft omgetoverd . Nooit had ik kunnen bedenken... Adembenemend, liefdevol en troostvol. Monique is een zeer lieve vrouw die het afscheid van mijn allerliefste tot een zeer waardig en memorabel geheel heeft omgetoverd . Nooit had ik kunnen bedenken dat zwarte kraaien ook liefdevolle uitvaart begeleiders kunnen zijn. Monique….. jij bent daar het levende voorbeeld van! Ik dank jou uit de grond van mijn hart dat je er voor mij was de afgelopen week……..Respect lieve schat. ❤️

Franklin Telwin

Toen mijn moeder in een kritieke toestand kwam hebben wij aan de thuiszorg gevraagd of zij een fijne uitvaartbegeleider kenden. Wij zijn toen gerefereerd naar Infinity Uitvaartzorg en hebben daar... Toen mijn moeder in een kritieke toestand kwam hebben wij aan de thuiszorg gevraagd of zij een fijne uitvaartbegeleider kenden. Wij zijn toen gerefereerd naar Infinity Uitvaartzorg en hebben daar geen enkel moment spijt van. Monique stond altijd klaar, zelfs midden in de nacht toen mijn moeder heenging. Wij zijn met zorg en attentie geholpen van begin tot eind.

Het was een emotionele tijd, en Infinity heeft ons met expertise en service begeleid. Alles is goed geregeld van de uitvaart tot en met de asbestemming.

Sleebos

Vriendelijk en verzorgd. Staat open voor al je wensen en denkt ook met je mee. Het was een zeer mooie dienst!

Menno Veldhuizen

Zeer professioneel, betrokken en ongelooflijk snel in de communicatie. Heel fijn samenwerken in een verdrietige periode!

Brigitte Schoonen

Zeer persoonlijke, uistekende uitvaartzorg gehad van infinity uitvaartzorg. Monique staat direct voor je klaar en neemt veel uit handen. Alles kan en regelt het perfect. Bovendien zeer betrokken met... Zeer persoonlijke, uistekende uitvaartzorg gehad van infinity uitvaartzorg. Monique staat direct voor je klaar en neemt veel uit handen. Alles kan en regelt het perfect. Bovendien zeer betrokken met de nabestaanden. Wij hebben haar zeer gewaardeerd.

Nellie van der Wal-Ketellapper

Myra van Infinity Uitvaartzorg heeft ons heel fijn begeleid bij het voorbereiden van de uitvaart van onze moeder,oma en oma-oma. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en we konden haar altijd bellen... Myra van Infinity Uitvaartzorg heeft ons heel fijn begeleid bij het voorbereiden van de uitvaart van onze moeder,oma en oma-oma. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en we konden haar altijd bellen als we nog iets wilden weten. Op de dag van de uitvaart heeft ze ons ook goed begeleid. Wij zijn daar als familie heel erg dankbaar voor geweest.
Nellie van der Wal-Ketellapper.
Zoetermeer februari 2022