Sven Ponthofer

Cissy was mijn rots in de branding nadat mijn vader was overleden. Ik weet niet hoe ik het zonder haar allemaal had moeten regelen. Ondanks de trieste omstandigheden bezorgde zij mij een lach op... Cissy was mijn rots in de branding nadat mijn vader was overleden. Ik weet niet hoe ik het zonder haar allemaal had moeten regelen. Ondanks de trieste omstandigheden bezorgde zij mij een lach op mijn gezicht en is het een mooie en vooral persoonlijke uitvaart geworden. Cissy bedankt. Je zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.

Ank van der Elst - Waltman

Monique is een rustige, warme persoonlijkheid. Die de tijd neemt voor je om samen een mooi afscheid te maken. Niets is teveel en alles is mogelijk. Na de crematie hebben we veel mooie reacties... Monique is een rustige, warme persoonlijkheid. Die de tijd neemt voor je om samen een mooi afscheid te maken. Niets is teveel en alles is mogelijk. Na de crematie hebben we veel mooie reacties gekregen.

Bianca Wesseling

Cissy is een warme persoonlijkheid, gelijk na het eerste gesprek hadden we een klik met haar. Cissy kan goed luisteren en heeft een groot empathisch vermogen en kon daardoor heel goed tips geven die... Cissy is een warme persoonlijkheid, gelijk na het eerste gesprek hadden we een klik met haar. Cissy kan goed luisteren en heeft een groot empathisch vermogen en kon daardoor heel goed tips geven die specifiek op onze situatie van toepassing waren. Zeker als het de eerste keer is als je een uitvaart moet regelen, is dat heel fijn. Cissy straalt ook een enorme rust uit en was een grote steun in deze moeilijke tijd. Zij heeft ons er fantastisch doorheen geloodst. Je kunt ten allen tijde bij haar terecht. We hebben een warm en positief gevoel overgehouden aan de uitvaart. Het is precies gegaan zoals wij en mijn vader het voor ogen hadden. Cissy nogmaals enorm bedankt!!!

Richard van Soest

Een mooi, waardig en persoonlijk afscheid van mijn vader met dank aan Monique.

fam. Woltering

Zeer professioneel, zeer betrokken en wensen die we hadden zijn ten top uitgevoerd.

Leny van Campenhout

Fantastisch! Zoveel inlevingsvermogen. Zo liefdevol en alles is mogelijk, in een woord geweldig!

Gerrit Robbe

Eerlijk: vijf sterren is wat mij betreft eigenlijk niet eens genoeg voor wat Monique heeft betekend en gedaan bij het regelen en begeleiden van de crematieplechtigheid van mijn echtgenote. Als je... Eerlijk: vijf sterren is wat mij betreft eigenlijk niet eens genoeg voor wat Monique heeft betekend en gedaan bij het regelen en begeleiden van de crematieplechtigheid van mijn echtgenote. Als je naar de speld in de hooiberg zoekt voor een goede persoonlijke en warme uitvaartzorg, dan kun je die vinden bij Monique van Infinity Uitvaartzorg.

Suzanne kant

Vanaf het moment dat Peggy binnen stapte voelde zij als rustpunt in de chaos die ons zó overviel. Zij voelde steeds exact aan hoeveel we konden 'dragen' om te regelen en stelde zaken die niet direct... Vanaf het moment dat Peggy binnen stapte voelde zij als rustpunt in de chaos die ons zó overviel. Zij voelde steeds exact aan hoeveel we konden 'dragen' om te regelen en stelde zaken die niet direct nodig waren uit tot een moment dat er wel weer ruimte voor was. Ze sprak en liet mij denken vanuit gevoel,waardoor ik overwogen keuzes kon maken die de week van afscheid en de uitvaart volledig naar (persoonlijke) wens maakten. Peggy voelde heel vertrouwd, waardoor het ook geen moeite kostte om haar ons vertrouwen te geven. Ze is persoonlijk en warm in omgang en zeer betrokken. Ik en wij als familie kijken met hele goede herinneringen terug op de intense week van afscheid nemen en voorbereiding op de begrafenis van mijn man. Duizendmaal dank hiervoor!

Hans van Dommelen

Monique heeft voor ons de ontzettend moeilijke tijd rondom het overlijden van mijn vader dragelijker gemaakt. Ze denkt met alles mee en neemt met haar enorme kundigheid en ervaring veel praktische... Monique heeft voor ons de ontzettend moeilijke tijd rondom het overlijden van mijn vader dragelijker gemaakt. Ze denkt met alles mee en neemt met haar enorme kundigheid en ervaring veel praktische zorgen weg. Daarnaast is zij als mens ontzettend betrokken en sympathiek en zorgt zij voor een persoonlijke beleving van het afscheid.

PM Bolleboom

Het contact was heel prettig en ongedwongen en alle ruimte om je eigen sfeer aan te geven !