Nieuwenhuizen

Fijne persoonlijke begeleiding

Oskam

Onze ervaring was helemaal goed. Nauwelijks hinder ondervonden tijdens de corona tijd. Monique denk graag mee en probeert het echt helemaal tot in de gewenste puntjes te regelen.

A&B

Vanaf het eerste moment dat we Monique spraken met de vraag om ons te helpen met de uitvaart van onze vader voelde het ondanks ons verdriet zo vertrouwd en echt of we bij de juiste persoon waren. Ze... Vanaf het eerste moment dat we Monique spraken met de vraag om ons te helpen met de uitvaart van onze vader voelde het ondanks ons verdriet zo vertrouwd en echt of we bij de juiste persoon waren. Ze heeft ons zo liefdevol geholpen en bijgestaan de dagen voorafgaand het afscheid en bij het afscheid zelf. We konden alles vragen. Zo mooi, warm en liefdevol sprak Monique ons, familie en vrienden toe tijdens het afscheid. Heel rustig en stap voor stap. Na de uitvaart deelden de bezoekers hetzelfde gevoel. Afscheid nemen van je dierbare is zeer verdrietig maar als het moet en je kan dit samen met Monique doen, is er wat verzachting en ben je in zeer goede handen.

Helma

Het is zo belangrijk als een uitvaart mooi en goed geregeld wordt. Hoe fijn is het dan als de zorg hiervoor door Monique wordt overgenomen. Op zo'n kwetsbaar moment is het zo goed dat je kan... Het is zo belangrijk als een uitvaart mooi en goed geregeld wordt. Hoe fijn is het dan als de zorg hiervoor door Monique wordt overgenomen. Op zo'n kwetsbaar moment is het zo goed dat je kan terugvallen op een professional die zorgzaam is, met je meedenkt en ook zorgvuldig is. Hele mooie kwaliteiten die Monique allemaal inzet om zo'n belangrijk moment als afscheid nemen van je dierbare, een mooie herinnering te laten worden.

Verzijl

Ook deze keer zijn wij weer prima geholpen door Monique van Infinity Uitvaartzorg
Ze bewoog mee met onze eigen ideeën en waar nodig vulde ze aan of gaf zinnige tips.
Zo werd het een intiem...
Zo werd het een intiem en mooi afscheid van onze dierbare oom. Dank hiervoor!

Jacqueline van de Beek-van der Togt

Wij kijken terug op een mooie uitvaart van mijn vader. Monique kwam bij ons binnen en luisterde naar onze wensen en verhalen. Zij is betrokken en tijdens de dagen voorafgaand aan de crematie goed... Wij kijken terug op een mooie uitvaart van mijn vader. Monique kwam bij ons binnen en luisterde naar onze wensen en verhalen. Zij is betrokken en tijdens de dagen voorafgaand aan de crematie goed bereikbaar voor alle vragen. Tijdens de uitvaart heeft zij er een mooi geheel van gemaakt door alles op een persoonlijke manier aan elkaar te praten. We hebben de uitvaart als warm en liefdevol ervaren. Hiervoor onze dank.

Familie van der Togt
Zoetermeer

Ankie Pols-Clement

De persoonlijke aanpak van Monique is hartverwarmend.
Zo betrok ze de kleinkinderen op een mooie manier bij de ceremonie.
Ook luisterde ze goed naar alle wensen van de nabestaanden. De persoonlijke aanpak van Monique is hartverwarmend.
Zo betrok ze de kleinkinderen op een mooie manier bij de ceremonie.
Ook luisterde ze goed naar alle wensen van de nabestaanden.
Alles was mogelijk: zelfs een BBQ ter afsluiting!
Wij bevelen Monique van harte aan!

M. Achterkamp

De uitvaart is heel vlot en vakkundig begeleid en is naar volle tevredenheid verlopen. Super om met deze mensen te werken.

Marianne van Beek

Wij zijn zeer tevreden over hoe de uitvaart van mijn man geregeld is.De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren.

Diny Angenent

Infinity is heel behulpzaam en geeft goeie adviezen.
Ze leven erg mee met de familieleden en zijn er als je ze nodig heeft.
Wij als familie zijn zeer tevreden.