Marjolein de Niet - de Jager

Na twee uitvaarten van leden van mijn gezin te hebben moeten meemaken stond ik er eind oktober weer voor een uitvaart. Nu van het laatste lid van mijn gezin. Via toeval kwam ik bij Monique terecht... Na twee uitvaarten van leden van mijn gezin te hebben moeten meemaken stond ik er eind oktober weer voor een uitvaart. Nu van het laatste lid van mijn gezin. Via toeval kwam ik bij Monique terecht en bleek dat zij de andere twee uitvaarten ook had mee begeleid. Ik had me geen betere uitvaartbegeleidster kunnen wensen. Monique straalt rust uit maar is er ook met het luisterend oor. Er wordt door haar ook gedacht aan kleine dingen. De kleinkinderen kregen de ruimte om op een manier, zoals zij wilde, afscheid te nemen van hun opa. Maar opperde zij ook om de urn van mijn overleden moeder bij de crematie naast de kist van mijn vader te plaatsen. Hier denk je alleen maar aan als je echt "hart" voor je werk hebt. Ondanks dat Corona voor maatregelen zorgt weet Monique en haar team te zorgen dat er afscheid genomen kan worden waar je als nabestaande met heel veel warmte op kan terugkijken.

Daarom dank voor al je warmte en hulp.
Groet,
Marjolein de Niet - de Jager

Angelique Hartjesveld-Musch en Erik Musch

Heel tevreden zijn wij over Infinity Uitvaartzorg en Monique Kupras (en haar team). In het voortraject heeft Monique alle aspecten van de uitvaart goed afgehandeld, meelevend/compassie, goede... Heel tevreden zijn wij over Infinity Uitvaartzorg en Monique Kupras (en haar team). In het voortraject heeft Monique alle aspecten van de uitvaart goed afgehandeld, meelevend/compassie, goede toonzetting en flexibel. Zelfs dat ze op een zondag langs kwam om het programma (voor uitvaart op dinsdag) door te spreken. Monique houdt daarbij alles in de gaten en zorgt ervoor dat alle familieleden betrokken en gehoord worden.

Tijdens de uitvaart geeft Monique je een gerust gevoel, dat alles goed komt en onder controle is. Bij ons kwam er een last-minute verzoek van een familielid om toch te spreken tijdens de uitvaart. Monique heeft dit heel goed opgepakt en uitstekend weten in te passen in het opgestelde programma.
Wat wij ook heel mooi vonden, was hoe Monique passages uit de gekozen liedjes heeft gebruikt als overgangen tussen de verschillende toespraken. De uitvaart werd door Monique afgesloten met een laatste gedicht speciaal gericht aan onze overleden moeder. Een respectvolle afsluiting.

Wouter Koelewijn

Als je moe en emotioneel uitgeput bent (‘kanker heb je samen’) en verdriet/rouw je dagen en nachten beheerst door het verlies van je echtgenote, is het fijn als de uitvaartzorg met passie en vanuit... Als je moe en emotioneel uitgeput bent (‘kanker heb je samen’) en verdriet/rouw je dagen en nachten beheerst door het verlies van je echtgenote, is het fijn als de uitvaartzorg met passie en vanuit het hart liefdevol gedaan wordt. Dat helpt bij alles.

karin verbakel

Mooie indrukwekkende uitvaart dankzij Cissy

A.Kolk- van der Voorden

Zeer goed, denkt vooral mee met alle dingen

W. Duijndam Vester

Was heel prettig. Goed verzorgt. Overal aan gedacht.

Mulder

De begeleiding en ondersteuning door Infinity was naar volle tevredenheid. Zeer professioneel en met veel respect voor de nabestaanden. Ook is er aandacht enige tijd na de uitvaart voor de... De begeleiding en ondersteuning door Infinity was naar volle tevredenheid. Zeer professioneel en met veel respect voor de nabestaanden. Ook is er aandacht enige tijd na de uitvaart voor de nabestaanden.

Verzijl

Het eerste gesprek was al heel vriendelijk en respectvol, met Monique. Zij luisterde naar onze ideeën/wensen en kwam met verschillende mogelijkheden. De uitvaart zelf zag er perfect verzorgd uit en... Het eerste gesprek was al heel vriendelijk en respectvol, met Monique. Zij luisterde naar onze ideeën/wensen en kwam met verschillende mogelijkheden. De uitvaart zelf zag er perfect verzorgd uit en zij heeft zelfs nog, naar aanleiding van onze gesprekken zelf een gedicht voorgedragen. Heel mooi gedaan.

Fam. Boswinkel

Monique denkt mee, draagt ideeën aan laat een ieder in z'n waarde .
Zij zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd en heeft oog voor details.
Dit alles bij elkaar zorgt voor een mooie...
Monique denkt mee, draagt ideeën aan laat een ieder in z'n waarde .
Zij zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd en heeft oog voor details.
Dit alles bij elkaar zorgt voor een mooie uitvaart.

Jeroen

Gelukkig hebben we met de uitvaart een mooie afsluiting kunnen creëren. Achteraf een hoop mensen horen zeggen dat ze de uitvaart erg mooi en typisch voor de overledene vonden.