Jeffrey de Gier

Wij zijn uitermate goed verzorgd en begeleid. Mijn vader is ook goed verzorgd en netjes geëerd. Ook het bloemstukje gemaakt van alle bezorgde stukken was een heel mooi gebaar.

Petra van Lith

Bij de 1e keer inschakelen van Infinity had ik direct een klik met Monique Kupras. Monique geeft rust, denkt mee, is accuraat en heeft ons totaal ontzorgd. Voor mij was gelijk al duidelijk dat ik... Bij de 1e keer inschakelen van Infinity had ik direct een klik met Monique Kupras. Monique geeft rust, denkt mee, is accuraat en heeft ons totaal ontzorgd. Voor mij was gelijk al duidelijk dat ik Monique ook in de toekomst zou inschakelen. De 2e uitvaart kwam helaas al snel en Monique heeft deze ook weer perfect geregeld, de persoonlijkheid en het stukje extra meedenken qua inspiratie maakte de 2e uitvaart ook weer perfect. Dank je wel Monique!

Peter van Binsbergen

Wij waren zeer tevreden, goede adviezen gehad en een fijn contact meegehad.

Arie Van Putten

Ik heb Infinity als meedenkend, betrokken en respectvol ervaren, met alle aandacht voor de achterblijvers.

E. Nieuwveen

Monique is een warm persoon. Zij is onopvallend aanwezig, denkt goed mee en brengt je op goede ideeën.
Zij zorgt ervoor dat de uitvaart aan alle wensen voldoet en persoonlijk en intiem verloopt.

K. van Zonneveld

De uitvaartbegeleidster was tot het laatste toe erg betrokken en niet afstandelijk bezig bij het door de partner, kinderen en kleinkinderen creatief invullen van de uitvaart. Er werd eigenlijk een... De uitvaartbegeleidster was tot het laatste toe erg betrokken en niet afstandelijk bezig bij het door de partner, kinderen en kleinkinderen creatief invullen van de uitvaart. Er werd eigenlijk een goede band opgebouwd. Wij zijn erg blij, dat wij dit met Infinity samen hebben mogen en kunnen doen.

r.a.paardekooper

Voelden ons op ons gemak gesteld en zowel Kitty als Monique waren erg prettig in de benadering naar ons toe

Keus, J.C.

De uitvaart van onze moeder/schoonmoeder is met heel veel respect uitgevoerd door Infinity en heeft onze verwachtingen overtroffen. Het contact na het overlijden en tijdens het organiseren van de... De uitvaart van onze moeder/schoonmoeder is met heel veel respect uitgevoerd door Infinity en heeft onze verwachtingen overtroffen. Het contact na het overlijden en tijdens het organiseren van de uitvaart met Infinity is door ons als zeer prettig ervaren en heeft dit een persoonlijke touch gegeven.

Anneke Hanemaaijer

Zeer prettige ervaring met de uitvaartonderneemster Monique Kupras. Alles is naar wens verlopen en wij als familie hebben een mooi en goed gevoel over het afscheid van onze man, vader en opa Frank... Zeer prettige ervaring met de uitvaartonderneemster Monique Kupras. Alles is naar wens verlopen en wij als familie hebben een mooi en goed gevoel over het afscheid van onze man, vader en opa Frank Hanemaaijer gehad.
Heel veel dank hiervoor!

Sabrina Driehuijs

Monique is een liefdevolle, betrokken vrouw, die geen oordeel heeft als de uitvaart anders dan andere is.