Eric de Wit

Beste Monique, heel veel dank voor de wijze waarop jij de uitvaart van mijn vrouw hebt georganiseerd. Wij hebben jou leren kennen als een zeer betrokken overbuurvrouw. Voor ons was het dan ook... Beste Monique, heel veel dank voor de wijze waarop jij de uitvaart van mijn vrouw hebt georganiseerd. Wij hebben jou leren kennen als een zeer betrokken overbuurvrouw. Voor ons was het dan ook vanzelfsprekend dat jij in het geval ons iets zou overkomen de uitvaart zou gaan organiseren. In 2016 werd ons contact intensiever nadat mijn vrouw een diagnose kreeg die grote gevolgen zou gaan hebben voor de toekomst. De jaren hierna ben je altijd zeer betrokken bij ons geweest. De begeleiding na het overlijden en de moeilijke dagen hierna was warm, respectvol en persoonlijk. De uitvaart heb je op prachtige wijze georganiseerd met zeer veel gevoel voor details en het is precies zo verlopen zoals wij voor ogen hadden: een warm en mooi afscheid waar de mensen het nog steeds over hebben.

Eric de Wit
Augustus 2020

Cindy

Bedankt Monique voor je mooie woorden hulp en meedenken om alles mogelijk te maken. Monique heeft een uitvaart voor ons geregeld waar wij met heel veel liefde en warmte aan terug denken.
Je had een half woord nodig.
Groetjes Guusje en Cindy en rest van de fam

Viola Grobben

Wij hebben Infinity Uitvaartzorg als zeer prettig ervaren. Monique legt alles zeer goed uit en denkt met ons mee. Ze regelt alles heel goed. De uitvaart zelf heeft ze ook heel goed begeleid. In het... Wij hebben Infinity Uitvaartzorg als zeer prettig ervaren. Monique legt alles zeer goed uit en denkt met ons mee. Ze regelt alles heel goed. De uitvaart zelf heeft ze ook heel goed begeleid. In het bijzonder, hoe ze de hele ceremonie bij elkaar praat, was zeer persoonlijk en prettig. Geen standaard aankondiging van de volgende spreker, maar een goede intro. Wij hielden de uitvaartplechtigheid bij het Wapen van Zoetermeer, buiten, wat in coronatijd ook als zeer prettig is ervaren. Bij dee condoleance na afloop hing een gemoedelijke sfeer. Monique, hartelijk bedankt namens onze hele familie!!

Rolf van der Maas

We hebben de begeleiding van Monique als heel prettig ervaren, dankzij haar persoonlijke benadering, het tijdig opvolgen van de stappen die genomen moesten worden en het regelen van alle praktische... We hebben de begeleiding van Monique als heel prettig ervaren, dankzij haar persoonlijke benadering, het tijdig opvolgen van de stappen die genomen moesten worden en het regelen van alle praktische aspecten van de uitvaartceremonie. Het contact verliep soepel en prettig.

Trees Micola

Ondanks de corona tijd heb ik heel snel een fijn contact gekregen met Monique van Infinity Uitvaartzorg.
Zij is warm en betrokken en heeft de uitvaart in goede banen geleid tot grote tevredenheid van de hele familie.
Ik ben haar heel dankbaar.

Ronald May, namens de zonen van Heléne May-Lie Fat Siong

Persoonlijke referentie naar Cissy:
Persoonlijke referentie naar Cissy:
De uitvaart van onze moeder was echt een ‘uitvaart vanuit het hart’. Dit was met name te danken aan de inzet van Cissy van Winden. De gesprekken die ze met onze moeder en met ons heeft gehad waren belangstellend en respectvol en Cissy nam alle tijd om van ieder van ons te achterhalen wat onze persoonlijke wensen waren.
Vooraf kregen we dan ook een in alle facetten uitgewerkt plan, waarin onze wensen en die van onze moeder duidelijk naar voren kwamen. Zelf nam Cissy ook initiatief als wij ergens mee zaten: bijvoorbeeld de bloemen of de laatste verzorging van onze moeder.
Dit plan is tot in de puntjes op een waardige wijze uitgevoerd. Iedereen die er bij was, spreekt vol lof over deze plechtigheid. De rust, de intieme sfeer, de muziek en de voordrachten werden door haar ingeleid en bij elkaar gebreid tot een bijzondere en onvergetelijke bijeenkomst.
De zonen van Heléne May-Lie Fat Siong.

Nelly

Bekwaam betrokken hartelijk inventief behulpzaam

André Ten Kroode

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop de uitvaart van mijn vader verzorgd is. De uitvaart is prima verlopen en de manier waarop wij geholpen zijn bij de voorbereidingen was erg goed:... Wij zijn erg tevreden over de manier waarop de uitvaart van mijn vader verzorgd is. De uitvaart is prima verlopen en de manier waarop wij geholpen zijn bij de voorbereidingen was erg goed: vriendelijk, secuur en respectvol. Dat was een prettige ervaring in een moeilijke tijd.

Karina Baptiste

1 op 1 contact, Korte lijnen, aangename betrokkenheid. Maakt het in een periode van rouw net iets verdraagzamer