Bas ter Burg

Dank je Monique, je hebt ons fantastisch ondersteund om er een mooi afscheid van te maken..

M van de Veerdonk

Roos heeft ons zeer goed begeleid in het organiseren van een zeer persoonlijke en erg mooie uitvaart voor mijn vader. Heel prettig contact en goede ondersteuning, ook op de dag van de uitvaart... Roos heeft ons zeer goed begeleid in het organiseren van een zeer persoonlijke en erg mooie uitvaart voor mijn vader. Heel prettig contact en goede ondersteuning, ook op de dag van de uitvaart zelf. Wij hebben heel bewust gekozen voor een kleinere uitvaartonderneming omdat we echt op zoek waren naar een persoonlijke benadering. Onze verwachting is hierin volledig uitgekomen.

Y. Siem

Er is ruimschoots aandacht besteed aan de wensen vd overledene en nabestaanden.

Karin van Maastricht

Je bent op vakantie in Griekenland als je hoort dat je vader is overleden. Onze dochters thuis moesten de eerste acties nemen, samen met de kinderen van mijn (overleden) zus. Vanuit Griekenland... Je bent op vakantie in Griekenland als je hoort dat je vader is overleden. Onze dochters thuis moesten de eerste acties nemen, samen met de kinderen van mijn (overleden) zus. Vanuit Griekenland Monique gebeld en de eerste stappen besproken. Wat ben ik blij dat ik haar heb gebeld. De begeleiding die de kinderen hebben gehad (als moeder vreselijk om zo ver weg te zitten), was echt geweldig. De warmte en rust die nodig was tijdens de eerste momenten, was er.
Maar ook de rest van de verzorging van de begrafenis, kan niet anders zeggen dat het liefdevol, persoonlijk en geweldig was.
Wij kijken terug op een echt ontzettend mooi afscheid!! Dit dankzij Monique en haar man.

Marja

Vanaf het moment dat Monique bij ons binnen stapte na het overlijden van mijn man, voelde het goed voor mij en de kinderen. Ze regelt en organiseert alles heel goed. Via de app kon ik haar altijd... Vanaf het moment dat Monique bij ons binnen stapte na het overlijden van mijn man, voelde het goed voor mij en de kinderen. Ze regelt en organiseert alles heel goed. Via de app kon ik haar altijd bereiken. Ze heeft humor, empathie, kan goed luisteren. Ik ben heel blij dat ik voor Infinity heb gekozen.

Sabine Bingley-Beste

Het was super fijn om met Roos samen de uitvaart te regelen. Duidelijk, warm, betrokken en daadkrachtig. En we hadden het gevoel dat we het samen hebben gedaan. Heel waardevol!

Petra

Monique is top! Alles was goed verzorgd bij de uitvaart van onze moeder en bij de creamtieplechtigheid vertelde ze alles mooi en rustig. Respectvol en persoonlijk afscheid, dankjewel Monique.

Elly van Driel

Het feit dat je op het verdrietigste moment moet zoeken naar een uitvaartondernemer. Je kiest en direct na he t eerste gesprek voelt het goed. Blij met de gang van zaken en de ideeën tijdens de... Het feit dat je op het verdrietigste moment moet zoeken naar een uitvaartondernemer. Je kiest en direct na he t eerste gesprek voelt het goed. Blij met de gang van zaken en de ideeën tijdens de crematie. De mogelijkheid om overal bij betrokken te kunnen zijn. Het respect naar de overledene en aan ons. Ik zou geen ander kiezen en geef deze informatie ook graag door.

Jolanda de Vreugd

Cissy begrijpt heel goed de familierelatie. Zij heeft binnen negen maanden de uitvaart van onze beide ouders met veel gevoel en respect zowel de wensen van onze ouders en van ons grote gezin met... Cissy begrijpt heel goed de familierelatie. Zij heeft binnen negen maanden de uitvaart van onze beide ouders met veel gevoel en respect zowel de wensen van onze ouders en van ons grote gezin met veel passie en inlevingsvermogen verzorgd. Daar zijn wij haar heel dankbaar voor.

Dick Pak

Volledig ontzorgd en tot in de puntjes geregeld, top