Marion Pols

Een warm, persoonlijk contact die tijd neemt voor het gebeuren en de nabestaanden.

Bouwes

We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Marion

Waardevolle en warme samenwerking, waarin Monique helpt keuzes te maken die passen bij precies deze situatie.

van Pelt

De begeleiding voor en tijdens de uitvaart heb ik als zeer prettig ervaren.

Inge Peters

In de moeilijke periode na het overlijden van onze moeder was Monique voor ons echt een rots in de branding! Zij heeft ons op een zeer professionele, maar toch hele persoonlijke manier met alles... In de moeilijke periode na het overlijden van onze moeder was Monique voor ons echt een rots in de branding! Zij heeft ons op een zeer professionele, maar toch hele persoonlijke manier met alles geholpen en zelfs nu, ruim na de uitvaart staat zij nog voor ons klaar! Ze straalt een enorme rust uit, denkt met je mee en de uitvaart was uiteindelijk precies zoals mijn moeder wilde.

Gea J.H. Verhoeven-van de Werf

Monique heeft het fantastisch gedaan, precies wat wij hadden afgesproken.

Ad van den Hoogen

Infinity zakelijk: na een eerste kennismaking al vele zaken kunnen bespreken; duidelijkheid over de prijsstelling, geeft direct aan als (door aangepaste wens) de prijs aangepast moet worden, op het... Infinity zakelijk: na een eerste kennismaking al vele zaken kunnen bespreken; duidelijkheid over de prijsstelling, geeft direct aan als (door aangepaste wens) de prijs aangepast moet worden, op het moment dat er om gaat wordt er proactief gehandeld, worden wij op ons gemak gesteld, geen vraag blijft onbeantwoord, op ieder verzoek is een antwoord met oplossing, de rust blijft bewaard, geen stress, perfecte uitvoering van de uitvaart.
Infinity persoonlijk: Monique is open, toegankelijk, meevoelend, vriendelijke uitstraling, netwerker, compassie en mooie duidelijke articulerende stem.

D Boschma

Wij hadden Cissy van Winden .Ze was in 1 woord geweldig.Heel betrokken, zorgzaam en uiterst respectvol.

Jeffrey de Gier

Wij zijn uitermate goed verzorgd en begeleid. Mijn vader is heel netjes geëerd. Ook het bloemstukje gemaakt van alle bezorgde stukken was een heel mooi gebaar.