Kees van den Engel, Ridderkerk.

Liever heeft niemand iets te maken met een uitvaartverzorger. Maar het leven laat zich nu eenmaal niet uitstippelen. Als het dan toch eenmaal zo is kan ik iedereen Infinity echt aanbevelen. Geen... Liever heeft niemand iets te maken met een uitvaartverzorger. Maar het leven laat zich nu eenmaal niet uitstippelen. Als het dan toch eenmaal zo is kan ik iedereen Infinity echt aanbevelen. Geen grote organisatie met dan die persoon dan weer een ander. Nee, Monique geeft echte zorg, neemt je zeer serieus, neemt zelf de toespraken door zodat met de uitvaart zij hierop kan anticiperen. Jammer genoeg had ik haar nodig maar geen seconde spijt gehad.

Hans Koning

Wij kregen een bijzonder warme en meelevende uitvaartverzorgster (Cissy van Winden) die werkelijk alles voor ons uit handen nam en ons rust gaf in deze moeilijke periode, vanaf eerste afspraak tot... Wij kregen een bijzonder warme en meelevende uitvaartverzorgster (Cissy van Winden) die werkelijk alles voor ons uit handen nam en ons rust gaf in deze moeilijke periode, vanaf eerste afspraak tot en met begrafenis. Een topvrouw!!

Marjolein de Mik

In 1 woord buitengewoon

Sylvia

Wij kijken terug op een mooi afscheid mede dankzij de persoonlijke begeleiding. De aanpak was vlot en bereikbaarheid onderling was snel en vakkundig.

Cees H Looijé

Efficient, empatisch, vriendelijk, duidelijk, meedenkend. Geweldig samengewerkt met Cissy van Winden

A.C. van Oost

Het was vooral heel warm dit heeft mij heel goed gedaan. Het verzacht enigszins

Sarina Meijvogel-Roos

Wij zijn heel blij met de wijze waarop Monique de uitvaart van onze (schoon)moeder en oma heeft begeleid. Op een heel warme, maar ook zakelijk/efficiënt manier, kortom net wat we nodig hadden. Wij zijn heel blij met de wijze waarop Monique de uitvaart van onze (schoon)moeder en oma heeft begeleid. Op een heel warme, maar ook zakelijk/efficiënt manier, kortom net wat we nodig hadden.
Vooraf en tijdens de dag van de begrafenis is alles naar onze wens verlopen. Monique heeft zich echt in ons en moeder verdiept. Dat was goed merkbaar bij de herdenkingsdienst.
Kreeg dit ook terug van meerdere mensen die daarbij aanwezig waren. Kortom, wat ons betreft, niets dan lof.

Michael Waltman

Wij zijn door Monique heel goed geholpen. stond altijd voor ons klaar om alle vragen te beantwoorden. Monique heeft ervoor gezorgd dat de dag van de crematie een mooie dag is geworden. Monique dank... Wij zijn door Monique heel goed geholpen. stond altijd voor ons klaar om alle vragen te beantwoorden. Monique heeft ervoor gezorgd dat de dag van de crematie een mooie dag is geworden. Monique dank je wel.

A Devilee

Fijne samenwerking met Monique voor een mooi afscheid van onze vader.

Marjolein de Niet - de Jager

Na twee uitvaarten van leden van mijn gezin te hebben moeten meemaken stond ik er eind oktober weer voor een uitvaart. Nu van het laatste lid van mijn gezin. Via toeval kwam ik bij Monique terecht... Na twee uitvaarten van leden van mijn gezin te hebben moeten meemaken stond ik er eind oktober weer voor een uitvaart. Nu van het laatste lid van mijn gezin. Via toeval kwam ik bij Monique terecht en bleek dat zij de andere twee uitvaarten ook had mee begeleid. Ik had me geen betere uitvaartbegeleidster kunnen wensen. Monique straalt rust uit maar is er ook met het luisterend oor. Er wordt door haar ook gedacht aan kleine dingen. De kleinkinderen kregen de ruimte om op een manier, zoals zij wilde, afscheid te nemen van hun opa. Maar opperde zij ook om de urn van mijn overleden moeder bij de crematie naast de kist van mijn vader te plaatsen. Hier denk je alleen maar aan als je echt "hart" voor je werk hebt. Ondanks dat Corona voor maatregelen zorgt weet Monique en haar team te zorgen dat er afscheid genomen kan worden waar je als nabestaande met heel veel warmte op kan terugkijken.

Daarom dank voor al je warmte en hulp.
Groet,
Marjolein de Niet - de Jager