Colin Pichel

Van begin tot eind een uitstekende begeleiding. Myra is een vrouw met gevoel en liefde voor haar vak en klanten. Door Myra hebben we een onvergetelijk mooie uitvaart gehad wat de droevige kant... Van begin tot eind een uitstekende begeleiding. Myra is een vrouw met gevoel en liefde voor haar vak en klanten. Door Myra hebben we een onvergetelijk mooie uitvaart gehad wat de droevige kant overschaduwt. Meedenken, meevoelen en zelfs op een feestdag langskomen om persoonlijk het as van mijn moeder langs te brengen. Dank je Myra van Infinity voor deze mooie ervaring in een droevige tijd, onbetaalbaar!

Mathieu

Het was voor mij de eerste keer dat ik een uitvaart moest organiseren. Een verdrietige en intieme aangelegenheid waarbij snel ene aantal belangrijke beslissingen moeten worden genomen. Wie bel je... Het was voor mij de eerste keer dat ik een uitvaart moest organiseren. Een verdrietige en intieme aangelegenheid waarbij snel ene aantal belangrijke beslissingen moeten worden genomen. Wie bel je dan? Ik besloot om al voor het overlijden van mijn dierbare een aantal uitvaartorganisaties te bellen om informatie te verzamelen en te kijken wie mij het meest zou aanspreken als persoon. Via google heb ik er twee gebeld en via mijn netwerk had ik ook een nummer. het nummer van mevrouw Monique Kurpras van Infinity Uitvaartzorg, had ik via google gevonden. Zij sprak mij meteen aan. Ze luisterde goed en gaf me de juiste informatie waar ik naar vroeg. Bovendien was ze zeer empatisch en vriendelijk. Ze zegd emij ook toe dat als ik haar zou bellen en zij beschikbaar zou zijn, zij zelf de uitvaart zou organiseren. Een week na mijn telefonische contact met Monique Kurpas, overleed mijn dierbare. Ik belde Monique, die een half uur na mijn telefoontje al kon komen om de noodzakelijke zaken met mij door te nemen. Zij wist snel een aantal zaken te regelen. De dagen erna had ik regelmatig telefonisch en/of per e-mail contact met haar om zaken af te stemmen of om akkoord te geven voor een aantal zaken. Als ik haar op haar mobiele nummer belde was ze altijd bereikbaar en zelfs in het weekend reageerde ze snel op mijn e-mails en regelde ze de noodzakelijke zaken. Mede dankzij Monique hebben we een mooi en waardig afscheid van onze dierbare kunnen realiseren. Monique gaf daarbij de juiste ondersteuning en begeleiding. Empatisch, bescheiden en met kennis van zaken. Ik beveel haar van harte aan!

Mariska Bos

Uniek en persoonlijk, warm begripvol en denkt met je mee.

Janke van Doorn

Wij waren zeer getroffen door de liefdevolle en persoonlijke benadering van Monique, de dagen na het plotselinge overlijden van Stef. Gedurende die dagen werd zij één van ons en deze steun hebben... Wij waren zeer getroffen door de liefdevolle en persoonlijke benadering van Monique, de dagen na het plotselinge overlijden van Stef. Gedurende die dagen werd zij één van ons en deze steun hebben wij als heel fijn en troostrijk ervaren.

Janke van Doorn
& familie

W.A. (Wim) van Hooft

Wij zijn bijzonder tevreden over de prettige en respectvolle wijze waarop Monique en Mary van Infinity Uitvaartzorg het afscheid van onze moeder hebben geregeld en begeleid. Op een informele... Wij zijn bijzonder tevreden over de prettige en respectvolle wijze waarop Monique en Mary van Infinity Uitvaartzorg het afscheid van onze moeder hebben geregeld en begeleid. Op een informele wijze, zoals wij dat ook graag wilden, en op een bijzondere lokatie, het Wapen van Zoetermeer, die ook zeer sfeervol voor een high-tea was ingericht. Wij hebben de samenwerking met jullie als zeer prettig ervaren.

Ellen Adegeest

Een hele fijne betrokken uitvaart begeleidster kwam vaak langs en mede door haar hebben we een onwijs mooi afscheid van onze moeder gehad

Peter Sleeuwaegen

Infinity geeft je meteen een gevoel van warmte en liefde in een droevige periode.ze nemen de tijd voor je vanaf het begin tot het einde.ook de nazorg verdiend een pluim.

Mw. J.A.J. Ludikhuize

Infinity Uitvaartzorg heeft de Uitvaart van onze Oom met zorg en aandacht begeleid. De persoonlijke aandacht, het meedenken tav organisatie en opstellen vd kaart en de snelle reacties op vragen via... Infinity Uitvaartzorg heeft de Uitvaart van onze Oom met zorg en aandacht begeleid. De persoonlijke aandacht, het meedenken tav organisatie en opstellen vd kaart en de snelle reacties op vragen via mail of Whatsapp zijn heel fijn. Er is ook veel flexibiliteit van de kant van Infinity als het gaat om inspelen op veranderingen in de organisatie of anderszins. Een prettige van begeleiding die ik bij iedereen kan aanbevelen.

Ronald van Driel

In goed en plezierig overleg heeft Infinity gezorgd voor de organisatie van een nette, ingetogen afscheidsbijeenkomst voor onze moeder.

Jeroen

Monique neemt je zoveel werk en zorg uit handen, precies op het moment dat je alle steun kunt gebruiken. Ze is daarbij heel persoonlijk en geeft je veel aandacht voor wat je als nabestaande wil. De... Monique neemt je zoveel werk en zorg uit handen, precies op het moment dat je alle steun kunt gebruiken. Ze is daarbij heel persoonlijk en geeft je veel aandacht voor wat je als nabestaande wil. De ceremonie was dan ook precies zoals we het wilden hebben en is vlekkeloos verlopen. Ook de hele financiële kant van de uitvaart en allerlei praktische problemen neemt ze je uit handen. Kortom: geweldig. Precies wat je in zo'n droevige tijd nodig hebt.