Theo & Eef / VuurZon Houtkachels

Wij zijn Monique heel dankbaar voor de prettige, persoonlijke en professionele wijze waarop zij met ons alles heeft doorgesproken en verzorgd voor de uitvaart van onze moeder. Een uitvaart van deze... Wij zijn Monique heel dankbaar voor de prettige, persoonlijke en professionele wijze waarop zij met ons alles heeft doorgesproken en verzorgd voor de uitvaart van onze moeder. Een uitvaart van deze kwaliteit hadden een aantal bezoekers en vrienden nog niet eerder meegemaakt vertelden die na de ceremonie in het wapen van Zoetermeer.
Monique geeft een unieke warme persoonlijke ondersteuning en verzorgt het van A tot Z in de puntjes, niets is te veel met heel veel oog voor detail.
Dit is de 2de uitvaart die Monique voor ons heeft verzorgd en toch is het geen kopie van de vorige geworden.
De mooie inleiding van Monique en alle verhalen, gedichten van de sprekers en de muziek samen maakten het een hele mooie ervaring het was mooier dan ik had verwacht.
Bedankt Monique!
Theo & Eef Sonneveld
VuurZon Houtkachels
Waddinxveen

M Hoogland

Mijn vader, 91 jaar, overleed 9 juli. Infinity gebeld en Myra heeft ons,mijn broer,zus en mij, begeleid met het organiseren van de uitvaart.
Heel zorgzaam, adequaat en voor alle vragen stond...
Heel zorgzaam, adequaat en voor alle vragen stond zij open. Een extra keer langskomen, een extra bezoek aan mijn vader, langs bij mijn nicht om aan haar zoontje van bijna 6 uit te leggen wat er ging gebeuren, voor datzelfde jongetje regelen dat hij samen met zijn moeder achter de kist aan mocht lopen, want hij wilde graag helpen dragen. Allemaal geen probleem.
Ook werden de verschillende onderdelen tijdens de uitvaart liefdevol door Mira aan elkaar gepraat.
Kortom, warm, hartelijk en vakkundig.

Mandy de Keijzer, zus van Francis

Het eerste contact met Monique en Myra was erg prettig, mijn zusje was er zelf bij om haar uitvaart te bespreken. Met fijne tips en suggesties kon zij zich volledig vinden in hoe haar uitvaart zou... Het eerste contact met Monique en Myra was erg prettig, mijn zusje was er zelf bij om haar uitvaart te bespreken. Met fijne tips en suggesties kon zij zich volledig vinden in hoe haar uitvaart zou moeten gaan zijn.
Na haar overlijden heeft Myra ons als familie fantastisch ter zijde gestaan. Dat alleen al was een enorme troost en de eerste stap in de verwerking van het verlies. Alles is gelopen zoals wij hadden aan gegeven en zelfs meer dan dat. Myra vervult haar rol zeer professioneel, ze is aanwezig wanneer nodig en op de achtergrond steeds stand-by. Wanneer nodig is zij ferm en standvastig, zo hebben wij gezien. Daarnaast is zij een warm en fijn mens, volgens mijn moeder 'zo lief!'. Onze dank en waardering voor haar is zeer groot.

De Keijzer

Warm, betrokken en professioneel

Lettie van Dalen

Infinity, een uitvaartverzorging naar ieders hart! Wat is Monique een vakkundige en lieve vrouw! Ik heb haar helaas al eerder ingehuurd maar zij is werkelijk fantastisch! Zij leeft zich helemaal in... Infinity, een uitvaartverzorging naar ieders hart! Wat is Monique een vakkundige en lieve vrouw! Ik heb haar helaas al eerder ingehuurd maar zij is werkelijk fantastisch! Zij leeft zich helemaal in de persoonlijke situatie en haar voorbereiding op het afscheid is niet in woorden uit te drukken! Ik ben haar wederom dan ook dankbaar voor het warme en mooie afscheid van mijn schoonmoeder!

Familie Kennepohl - van Dijk

Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor Mevrouw Cissy van Winden, die ons na het overlijden van onze moeder met raad en daad heeft bijgestaan. Zij was professioneel, had aandacht voor de... Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor Mevrouw Cissy van Winden, die ons na het overlijden van onze moeder met raad en daad heeft bijgestaan. Zij was professioneel, had aandacht voor de verschillende ideeën van de vier kinderen, aanwezig op de achtergrond en steeds bereid te adviseren en te ondersteunen.
Ik voelde haar betrokkenheid. Ook was er alle tijd en aandacht voor onze wensen en werd er gedacht in mogelijkheden.

10 jaar geleden hadden wij als kinderen een minder prettige ervaring met de toen betrokken uitvaartmaatschappij.
Via een familielid werden wij gewezen op Cissy.
Mede door haar kunnen wij terugzien op een mooi afscheid van onze moeder.

Rob van de Luijtgaarden

We zijn uitstekend begeleid in deze verdrietige tijd. Persoonlijke aandacht, een luisterend oor en vooral kennis van zaken

Hans

Monique Kupras meegemaakt tijdens de crematie van een goede vriendin.
Die wil ik ook, als mijn moeder komt te overlijden, dacht ik.
Juist op dat moment was Monique niet beschikbaar. Monique Kupras meegemaakt tijdens de crematie van een goede vriendin.
Die wil ik ook, als mijn moeder komt te overlijden, dacht ik.
Juist op dat moment was Monique niet beschikbaar.
Myra Koenen werd de uitvaartleidster. Ook een warme persoonlijkheid die oog heeft voor ieder gezinslid.
Is persoonlijk in haar benadering, steunt een ieder waar nodig, verbindt de diverse sprekers met een mooi en inleidend woord.
Toont betrokkenheid en geeft ondersteuning van begin tot eind, en daarna ook nog even contact.
Infinity…….Die kan ik aanbevelen!
Hans

Liesbeth en Lars Kuiper

Monique is een prettige en fijne vrouw die alle zorg uit handen heeft genomen na het overlijden van mijn man Marcel. Dat gaf mijn zoon en mij alle ruimte en rust om ons bezig te houden met het... Monique is een prettige en fijne vrouw die alle zorg uit handen heeft genomen na het overlijden van mijn man Marcel. Dat gaf mijn zoon en mij alle ruimte en rust om ons bezig te houden met het afscheid, zonder dat we steeds aan het regelen waren. Haar betrokkenheid en professionaliteit is bijzonder. Doordat Monique zich verdiept heeft in het gezin en in de rol die Marcel speelde bij ons en onze vrienden heeft zij de hele uitvaart van begin tot eind heel persoonlijk gemaakt. Wij zijn haar en Myra erg dankbaar!

Erik

Nog geen 3 maanden na het overlijden van onze moeder kwam onverwacht onze vader te overlijden. Met de zeer goede ervaring met Monique en haar team van Infinity Uitvaartzorg met de uitvaart van mijn... Nog geen 3 maanden na het overlijden van onze moeder kwam onverwacht onze vader te overlijden. Met de zeer goede ervaring met Monique en haar team van Infinity Uitvaartzorg met de uitvaart van mijn moeder was de keuze voor een uitvaartverzorger voor mijn vader snel gemaakt. Ook dit keer heeft Monique en haar team heel goed werk verricht. Tijdens de voorbereidingen houdt Monique heel goed de details in de gaten en zorgt ervoor dat er niets uit het oog verloren wordt. En tijdens de uitvaartdienst werden onverwachte zaken heel goed opgepakt en in overleg opgelost of ingepast.
Monique heeft er ook voor gezorgd dat de uitvaart van mijn vader echt een uitvaart voor hem was, dus geen kopie van de uitvaart van mijn moeder, nee hele specifieke elementen werden tussen de verschillende toespraken gebruikt, waardoor het een persoonlijke uitvaart was.
Als afsluiter had Monique een prachtig gedicht gevonden en voorgedragen. Een mooi slot van zo'n emotionele samenkomst.
Zeer professioneel, meelevend en je weet dat het goed komt. Infinity Uitvaartzorg (Monique en haar team) zijn van harte aan te bevelen.