Deskundigheid
Service
Resultaat
Communicatie

Prima ervaring met Indigo, korte lijntjes met de contactpersonen.
Snelle service bij vragen.

Snelheid en bereidheid om mee te denken!

Lot's Foundation

Prettig in de communicatie, punctueel (snel), maatschappelijk betrokken (steun aan Lot's Foundation).

Altijd net een stapje meer, klantvriendelijk, betrouwbaar, met Indigo is je website in goed handen, dat geeft rust.
Petra en haar team zijn toppers :-)

Liesbeth Korsman (Pepper Kay)

Perfect! Plezierige communicatie en snelle actie! :-)

AWLV

Vriendelijke mensen die je waar nodig helpen

Servicegerichtheid - deskundig -

Roy Johannink

Aanpassen disfunctioneren onderdelen website

Snelheid
Zorgvuldig

Tineke van der jagt

Altijd een zeer snelle reactie en een perfecte begeleiding

Snelle reactie als je hulp nodig hebt. Duidelijke instructies

Altijd bereikbaar

Belia van der Laan Coaching

Ik ben heel erg blij met de dienstverlening van Indigo Webstudio. Ze leveren altijd goed werk af, en doen dat ook nog eens supersnel! Daarnaast zijn ze ook prettig in de omgang - dat vind ik ook... Ik ben heel erg blij met de dienstverlening van Indigo Webstudio. Ze leveren altijd goed werk af, en doen dat ook nog eens supersnel! Daarnaast zijn ze ook prettig in de omgang - dat vind ik ook belangrijk!

-zeer kundig en ervaren
-snel
-topkwaliteit

Uitvaartregisseur Hans Scheerder

Zeer flexibel, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, snelle reactietijd, prettige mensen mbt zowel website als onderhoud.

Zie boven

Ingrid

Super en vakkundige service en ontzettend klantgericht. Als zeer prettig ervaren. Daar waar andere bedrijven je laten 'zwemmen' in je probleem en je de oplossing niet kunt vinden op het internet,... Super en vakkundige service en ontzettend klantgericht. Als zeer prettig ervaren. Daar waar andere bedrijven je laten 'zwemmen' in je probleem en je de oplossing niet kunt vinden op het internet, pakt Indigo het heel soepel op en begeleidt je door het hele proces heen. Alleen maar lof.

Zeer vakkundig, snelle service en ontzettend klantgericht.