Deskundigheid
Service
Resultaat
Communicatie

Kenniscentrum Persoonlijkheidsstoornissen

Heel tevreden, ze hebben ons goed ondersteund bij het in de lucht krijgen van een website die door een andere bouwer was gemaakt.

De mensen van Indigo denken echt mee. Nog voordat we klant waren, kreeg ik al een aantal goede tips. Ze zijn onvermoeibaar in het proberen een probleem op te lossen, en uiteindelijk lukt het!

KECIM B.V.

Snelle en goede respons

kwaliteit programmeur Eco

Casa Bulbos

Prima ervaring, snelle reactie en service.

Goede invulling van wensen.

Wendy Overwater

Ik ben zeer tevreden. Had geprobeerd zelf mijn site te uploaden naar een nieuwere PHP-versie maar met als resultaat dat mijn site eruit lag. Hier ben ik heel goed, snel en fijn geholpen. Binnen een... Ik ben zeer tevreden. Had geprobeerd zelf mijn site te uploaden naar een nieuwere PHP-versie maar met als resultaat dat mijn site eruit lag. Hier ben ik heel goed, snel en fijn geholpen. Binnen een uur was het probleem opgelost en mijn site weer in de lucht. Er wordt me geen factuur gestuurd maar gevraagd om een vrijwillige donatie. De opbrengst gaat naar Voedselbank Moerwijk, de armste wijk in Den Haag. Wat een mooi manier van werken! Ik heb besloten mijn hosting voortaan hier te laten doen. Ze bieden de ondersteuning die ik nodig heb en zijn ook nog eens voordeliger dan mijn huidige provider.

Vakkundig, snel, behulpzaam

Who Else

Zeer snel en goed geholpen

Advies, meedenken en snel schakelen

Studio99

Prettige samenwerking met korte lijnen qua communicatie.

Snelle communicatie en overzichtelijke projectmanagement software.

BLOOM your message

Indigo webstudio heeft onze nieuwe website gebouwd, inclusief B2B bestelomgeving voor onze klanten met koppeling naar facturatiesysteem. Omdat we een creatief bedrijf zijn wilde zelf zo veel... Indigo webstudio heeft onze nieuwe website gebouwd, inclusief B2B bestelomgeving voor onze klanten met koppeling naar facturatiesysteem. Omdat we een creatief bedrijf zijn wilde zelf zo veel mogelijk de eigen hand houden het grafisch ontwerp, Indigo heeft hier goede ondersteuning bij geboden. We zijn erg tevreden over het resultaat en de samenwerking om tot de nieuwe site te komen.

Enthousiast, meedenkend, deskundig (veel kennis), goede service.

Knoester Van der Hut & Alberts Advocaten

Fijne, deskundige mensen om mee samen te werken.

Initiatiefrijke advisering. Er wordt echt met je meegedacht. Uitstekende prijs - kwaliteitverhouding.

Jet’s Favs

Mooie professionele website!

Je kan alle wensen doorgeven en ze maken het!

CottonCounts

Onze webshop in Magento moest worden overgezet naar WooCommerce en dat kan je met een gerust hart overlaten aan Indigo!

Een efficiënte en enthousiaste werkwijze