Jolie

Site goed gemaakt, communicatie verliep helaas stroef, dus afscheid van elkaar genomen.

Altijd bereikbaar.

Reactie Indigo Webstudio:

Beste mensen van Jolie,
Beste mensen van Jolie,
Het is inderdaad jammer dat de communicatie te wensen overliet. Ook de communicatie met de kassaleverancier verliep moeizaam. De communicatie met de kassaleverancier hebben we uit praktische overwegingen op ons genomen alhoewel dat niet binnen de opdracht viel. We hebben het project zo goed en zo kwaad als dat ging voltooid. Na oplevering heb ik besloten mijn medewerkers te beschermen tegen de wijze waarop ze worden bejegend en de samenwerking te stoppen. Ik hoop dat het bij de nieuwe partij prettiger verloopt. Ik wens jullie succes met de webshop.
Petra Blankwaard

Capricci

Nadat ik in 2013 Capricci heb overgenomen ging ik op zoek naar een sterke partner om mijn bedrijf verder mee uit te bouwen. Ik kwam in contact met Indigo Webstudio en ben sindsdien altijd met ze... Nadat ik in 2013 Capricci heb overgenomen ging ik op zoek naar een sterke partner om mijn bedrijf verder mee uit te bouwen. Ik kwam in contact met Indigo Webstudio en ben sindsdien altijd met ze blijven werken (nu dus alweer 6 jaar). Wat een toppers! Vanaf dag 1 van onze samenwerking, ook al was Capricci toen nog vrij klein, heb ik me altijd een zeer gewaardeerde klant gevoeld. Indigo Webstudio is een bedrijf dat wordt gerund met passie en dat merk je als klant. Ze staan werkelijk altijd voor je klaar en helpen je snel. Ook hebben ze een heel open mind waardoor Indigo en Capricci op tijden op zeer creatieve wijze met elkaar samen hebben kunnen werken. Het enthousiasme en de loyaliteit van Indigo zijn zeldzaam in deze tijd. Wij blijven dus zeker nog heel lang klant!

- zetten de klant echt op 1
- enthousiasme
- korte communicatielijnen
- supersnelle reactietijd
- enorm veel technische kennis, maar zeker ook brede kennis over de...
- zetten de klant echt op 1
- enthousiasme
- korte communicatielijnen
- supersnelle reactietijd
- enorm veel technische kennis, maar zeker ook brede kennis over de branche
- creativiteit in het bedenken van oplossingen

Richard Korver advocaten

We zetten Indigo in op ad hoc basis en voor going concern, dat kunnen ze allebei goed en dat zeggen weinigen hun na, althans wij hebben niet een bedrijf gevonden dat aan dezelfde performance kan... We zetten Indigo in op ad hoc basis en voor going concern, dat kunnen ze allebei goed en dat zeggen weinigen hun na, althans wij hebben niet een bedrijf gevonden dat aan dezelfde performance kan tippen. Komt ook wel doordat we hoge eisen stellen.

Pro actief
Communicatief zeer vaardig

Commuwise

Het team van Indigo Webstudio is enorm klantvriendelijk, snel, creatief en heeft overal een oplossing voor. Indigo Webstudio heeft service hoog in het vaandel staan en dat merk je. Door dit alles én... Het team van Indigo Webstudio is enorm klantvriendelijk, snel, creatief en heeft overal een oplossing voor. Indigo Webstudio heeft service hoog in het vaandel staan en dat merk je. Door dit alles én de persoonlijke aandacht is werken met Indigo Webstudio een feestje.

Snel, creatief, persoonlijke aandacht.

Sonja van Vuren, Soncere Marketing en Communicatie

Het Indigo Webstudio team is professioneel, reageert over het algemeen heel snel en ze weten altijd hoe iets geregeld of opgelost kan worden.

Daarnaast vind ik het prettig werken in de...

Daarnaast vind ik het prettig werken in de projectsoftware die ze gebruiken. Je hebt volledig zicht op al het werk en de uitgevoerde taken.

Snelheid. Ze krijgen geen stress van een spoedgeval - tenminste, daar merk je in ieder geval niks van ;-)
Laagdrempelig.
Duidelijke communicatie.
Transparant - je ziet precies wat...
Laagdrempelig.
Duidelijke communicatie.
Transparant - je ziet precies wat er gedaan is en hoe lang dat geduurd heeft.

Marcel van Sprang / Sprang Advies

Ik werk al jaren voor meerdere projecten met Indigo Webstudio samen en dat bevalt prima. Petra en haar collega's zijn zeer gedreven professionals die 24/7 streven naar tevreden klanten. En dat lukt... Ik werk al jaren voor meerdere projecten met Indigo Webstudio samen en dat bevalt prima. Petra en haar collega's zijn zeer gedreven professionals die 24/7 streven naar tevreden klanten. En dat lukt ze al jaren heel goed.

- Snel
- Flexibel
- Goede prijs-/kwaliteitsverhouding

Marloes van Zoelen

Indigo heeft de website voor mijn bedrijf gebouwd en voorziet me sindsdien van support als er problemen zijn met mijn site of ik er dingen aan wil veranderen of verbeteren.

Klant voorop. Snelle service. Kwaliteit hoog in het vaandel. Prettig 'ticketsysteem'. Zeer deskundig.

Liesbeth Groenendijk training & advies

Ik heb vorig jaar een nieuwe website laten bouwen door Indigo Webstudio, naar tevredenheid! Ik vind de mensen deskundig, vaardig, vriendelijk en ik ben erg blij met het resultaat.

zoMaarten

We werken met een vaste developer waarmee we kunnen lezen en schrijven. Denkt altijd fijn en pro-actief mee. Het projectmanagement syseem dat Indigo gebruikt sluit naadloos aan bij onze behoefte om... We werken met een vaste developer waarmee we kunnen lezen en schrijven. Denkt altijd fijn en pro-actief mee. Het projectmanagement syseem dat Indigo gebruikt sluit naadloos aan bij onze behoefte om agile te kunnen opereren.

Flexibel, kennis van zaken, altijd te vertrouwen.

Prima ervaring met Indigo, korte lijntjes met de contactpersonen.
Snelle service bij vragen.

Snelheid en bereidheid om mee te denken!