Deskundigheid
Service
Resultaat
Communicatie

Uitvaartregisseur Hans Scheerder

Zeer flexibel, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, snelle reactietijd, prettige mensen mbt zowel website als onderhoud.

Zie boven

Ingrid

Super en vakkundige service en ontzettend klantgericht. Als zeer prettig ervaren. Daar waar andere bedrijven je laten 'zwemmen' in je probleem en je de oplossing niet kunt vinden op het internet,... Super en vakkundige service en ontzettend klantgericht. Als zeer prettig ervaren. Daar waar andere bedrijven je laten 'zwemmen' in je probleem en je de oplossing niet kunt vinden op het internet, pakt Indigo het heel soepel op en begeleidt je door het hele proces heen. Alleen maar lof.

Zeer vakkundig, snelle service en ontzettend klantgericht.

Lisette

Ik ervaar altijd prettige en snelle service. Indigo denkt graag mee en komt ook met goede, praktische oplossingen.

Simone ten Haaf (Mevrouw de Advocaat)

Ik heb Indigo ingeschakeld voor het maken van mijn kantoorwebsite. Dit is vanaf het begin heel prettig en soepel verlopen. Ik ben goed geadviseerd over mogelijke thema's voor de site en de bouw... Ik heb Indigo ingeschakeld voor het maken van mijn kantoorwebsite. Dit is vanaf het begin heel prettig en soepel verlopen. Ik ben goed geadviseerd over mogelijke thema's voor de site en de bouw verliep heel snel en vlekkeloos. Daarbij is ook "slim" meegedacht in wat ik op de site wilde plaatsen. Bijvoorbeeld door bij de goede doelen op mijn site niet alleen het logo van de desbetreffende organisatie te plaatsen, maar die logo's ook meteen te linken naar de sites van die organisaties. We hebben (opnieuw) met heel veel plezier samengewerkt en dat is natuurlijk óók niet onbelangrijk. Het doet me dan ook heel veel genoegen om op de site te kunnen vermelden dat deze is "gecheft" door Indigo.

Enorm klantgericht en snel in handelen

F&A Consultancy

Eigenlijk zou iedereen een Indigo moeten hebben in zijn kring. Een bedrijf waar service nog service is, waar je sneller dan het licht geholpen wordt en waar men je nog bij naam kent.

Snelle service, ook buiten de gewone tijden. Men neem de tijd, kent elke klant en denkt mee.

Marion Middendorp (Insert Internetuitgeverij)

Wij hebben voor een aantal van onze sites een onderhoudscontract bij Indigo, zodat we ons geen zorgen meer over de techniek hoeven maken en wij ons primair kunnen richten op het vervaardigen van... Wij hebben voor een aantal van onze sites een onderhoudscontract bij Indigo, zodat we ons geen zorgen meer over de techniek hoeven maken en wij ons primair kunnen richten op het vervaardigen van doelgerichte content met een personal touch. Naast deze werkzaamheden nemen we ook zo nu en dan ad hoc diensten af. Zo hadden we laatst een groot probleem op al onze sites en deze is vakkundig en snel opgelost.

De mensen bij Indigo weten goed waar ze mee bezig zijn. De enorme kennis (specialisme) op gebied van hacken, spam en mailware vind ik een absolute pré!